Robot
Battlefield 1

FZ spelar Battlefield 1, och första intrycken är en återgång till det som fick oss att älska Battlefield från början.

#battlefield-1942, #battlefield-1, #battlefield-bad-company-2


Medlem
Battlefield 1

Tänker våga att hoppas på detta nu!

Medlem

Det låter nice, i videos jag sett ser det riktigt kul ut! Ska bli en trevlig höst med mycket senapsgas!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Bra skrivet! Blev bra taggad av detta.


signatur

- Ingen kommer ihåg en fegis! -

Medlem

har korv ge oss senapen.
en värdig arvtagare till BF2

Medlem

Är riktigt sugen men tänker inte förboka. Inte efter bf4... Aldrig förboka ett dice spel igen.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Är riktigt sugen men tänker inte förboka. Inte efter bf4... Aldrig förboka ett dice spel igen.

Förboka aldrig NÅGOT spel, det är inte så att du inte kan hitta en kopia om du inte förbokar. Det är digital kod för helvete inte en limiterad utgåva av Pagani.

Medlem

Såatte. Nu väntar man bara full info om Season Pass, DLC och "expansioner".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Är riktigt sugen men tänker inte förboka. Inte efter bf4... Aldrig förboka ett dice spel igen.

Samma här, vet att jag kommer köpa det men blir ingen förbokning.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Är riktigt sugen men tänker inte förboka. Inte efter bf4... Aldrig förboka ett dice spel igen.

Precis så jag känner.

Medlem

Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.

Medlem
Skrivet av flopper:

har korv ge oss senapen.
en värdig arvtagare till BF2

Du har inga grunder för de förutom en hypevideo. Kommer du ihåg bf4? Battlefront? Mm dice har inte precis levererat på sistone. Men ja verkar inte va så svårt för dom och hitta folk med mer pengar än vett...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Christoffer B:

Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.

Finns hagelbrakare, men de testade jag inte.


signatur
Medlem

Bra skrivet! Looking forward to it!

Medlem

Nu gjorde du mig riktigt sugen på det här. Slutade spela Call of duty serien efter Modern warfare 2 för att spelen efter blev för beroende av tekniken, så att gå tillbaka till WW1 i BF kommer bli riktigt kul.

Medlem

Det som jag är mest skeptisk till är hur innehållsfattigt det kommer vara. Dom har endast avslöjat 4 banor än... eller är det någon som hört hur många banor de kommer vara vid release?


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Christoffer B:

Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.

Finns hagelbrakare, men de testade jag inte.

Skämmes!

Hagelgevär är lag!
Jag brukar bedöma ett fps's genomsnittliga kvalitet med dess hagelgevär som riktlinje.

Inte alltför sällan som det stämmer ganska hyfsat överens med resten av spelets känsla.

Wolfenstein the new order och senaste Doom levererade ju in spades på den fronten!

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Tänker våga att hoppas på detta nu!

Samma här, jag vågar faktiskt hoppas


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Bra artikel och bra formulerat Carl Johansson-Sundelius!

Känns som att ni många gånger måste skriva under stark tidspress men
detta ser väldigt genomtänkt och omsorgsfullt ihopsatt ut.


signatur

MattiAceGaming

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av enboomer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Christoffer B:

Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.

Finns hagelbrakare, men de testade jag inte.

Skämmes!

Hagelgevär är lag!
Jag brukar bedöma ett fps's genomsnittliga kvalitet med dess hagelgevär som riktlinje.

Inte alltför sällan som det stämmer ganska hyfsat överens med resten av spelets känsla.

Wolfenstein the new order och senaste Doom levererade ju in spades på den fronten!

Haha, det är ofta min måttstock också. Och Doom 2:s är bäst, ingen protest. Lite för stora avstånd i BF för att vara mitt förstahandsval dock.

Skrivet av MattiAce:

Bra artikel och bra formulerat Carl Johansson-Sundelius!

Känns som att ni många gånger måste skriva under stark tidspress men
detta ser väldigt genomtänkt och omsorgsfullt ihopsatt ut.

Tack! Skrev halva, somnade över laptop en i sängen, skrev resten på morgonen. Den hann jäsa lite och med Tompas starka öga blev den okej till slut.


signatur
Medlem

Viktig fråga, är bolt rifles one shot one kill från skrevet och uppåt?

MEG
Medlem

Äntligen går de bakåt i tiden, hoppas att de lyckas göra ett roligt spel av detta, att döma av artikeln så är de på väg att lyckas..Jag håller förresten med övriga talare, bra skrivet .


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jo, detta verkar helt klart lovande utifrån de intryck och gameplay videos som släppts hittills. Blir något att hålla koll på!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Viktig fråga, är bolt rifles one shot one kill från skrevet och uppåt?

Jag undrar samma sak!

Medlem

Riktigt spännande! Är riktigt hoppfull!

Medlem

Väl skriven artikel. Längar till BF1, men något förbok blir det inte.

Medlem

Jaha, då blir det inget köp denna gången heller.

Medlem

Är enkelt att få saker att se snuskigt bra ut idag, men när det väl kommer ut är det som sur mjölk som stått lite länge i kylskåpet.

Medlem
Skrivet av sturish:

Är enkelt att få saker att se snuskigt bra ut idag, men när det väl kommer ut är det som sur mjölk som stått lite länge i kylskåpet.

Spelet har streamats live och äkta gameplay finns på youtube.
Spelet kan ha massor av problem men grafiken kan vi nog lita på.

Jag tyckte öppna betan i Battlefront räckte alldeles utmärkt men det
var inte grafiken det var fel på, vi är några skeptiker som faktiskt
börjat våga hoppas på BF1.

Men det kan bli en besvikelse, det vet vi nog alla


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av totte1015:

Viktig fråga, är bolt rifles one shot one kill från skrevet och uppåt?

På streamen var det bara hs med bolt action som var one shot one kill, möjligt att det har med avstånd att göra dock. Ett skott i överkroppen gjorde ungefär 75% skada verkade det som.

Såg däremot inga renodlade bolt action gevär med "iron sights" utan det var endast med kikarsikte.

12
Skriv svar