Säljer en Ultrasaber Force Fx

Medlem
Säljer en Ultrasaber Force Fx

Tänkte se om någon var intresserad av att köpa min Ultrasaber Force Fx-ljussabel eftersom den ändå bara samlar damm i en garderob. Sabeln är Anakin Skywalkers med lila klinga och den är köpt samt konverterad av Ultrasabers i USA. Att den är konverterad betyder att själva handtaget är en Originalreplika men den har ett utbytt soundboard och istället för en svag plastklinga med dioder i så har den utrustats med en extremt stark LED i handtaget samt en klinga av en särskild plast som gör att den går att fäktas med om man så önskar. Har svep och clash-ljudeffekt. Medföljer också ett stativ att förvara sabeln på. Drivs av AA-batterier.

Pris: 1500 SEK, lämna en kommentar eller skicka pm om du har frågor eller är intresserad!

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Säljer en Ultrasaber Force Fx

Nice, har en liknande fast som man kan ändra färg på ljuset samt göra sin egna version av greppet. Hade jag haft 1500 SEK liggandes så hade jag köpt den direkt. Sabeln är väl Mace Windu? Det är bara Mace som använde en lila såvitt jag vet

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Nice, har en liknande fast som man kan ändra färg på ljuset samt göra sin egna version av greppet. Hade jag haft 1500 SEK liggandes så hade jag köpt den direkt. Sabeln är väl Mace Windu? Det är bara Mace som använde en lila såvitt jag vet

Jag har en till ljussabel som jag säljer som är helt byggd av Ultrasabers, svarvad i anodiserad aluminium. Den har också RGB (Red Green Blue) där man genom tre knappar kan byta till alla sorters färger. Den har även ett bättre soundboard som man kan ändra själv i via en mini-usb när man skruvar isär sabeln. Tyvärr tror jag att en lödning har släppt eftersom färgerna inte längre tänds. Är man händig kan man säkert fixa det själv. Ljudet och allt annat fungerar som det ska. Vill du ha den kan du få den för en 500:-!

Japp, det är Mace Windus färg!

Spola till 2:46 för den andra sabeln. Några år gammal video men den duger.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av MMO4Life:

Nice, har en liknande fast som man kan ändra färg på ljuset samt göra sin egna version av greppet. Hade jag haft 1500 SEK liggandes så hade jag köpt den direkt. Sabeln är väl Mace Windu? Det är bara Mace som använde en lila såvitt jag vet

Jag har en till ljussabel som jag säljer som är helt byggd av Ultrasabers, svarvad i anodiserad aluminium. Den har också RGB (Red Green Blue) där man genom tre knappar kan byta till alla sorters färger. Den har även ett bättre soundboard som man kan ändra själv i via en mini-usb när man skruvar isär sabeln. Tyvärr tror jag att en lödning har släppt eftersom färgerna inte längre tänds. Är man händig kan man säkert fixa det själv. Ljudet och allt annat fungerar som det ska. Vill du ha den kan du få den för en 500:-!

Japp, det är Mace Windus färg!

https://www.youtube.com/embed/SNte9EyN-w0

Spola till 2:46 för den andra sabeln. Några år gammal video men den duger.

Ditt var lite mer avancerat än mitt. Mitt heter nåt med Construction Kit och där behöver man switcha på en liten knapp som ligger under själva greppet varje gång man ska byta färg och det är också RGB. Är tyvärr helt pank som det är just nu men tack ändå

Medlem

Jag ÄLSKAR katter.

Medlem

Cool, speciellt videon med katten. Det förklara kanske varför det inte finns så många katter i Starwars världen.

1
Skriv svar