Spela Killing Floor 2 gratis i helgen

Robot
Inaktiv
Spela Killing Floor 2 gratis i helgen

Lätt värt ett schööp

Medlem

För alla som inte har testat spelet så kan jag glatt berätta att spelet är värt att testas nu när det är gratis!

Medlem

Aaaaaand köpt! Får bli att lira till morgonkaffet imorgon!

Medlem

Är det här ett spel där man bara hoppar in i en PUG och kör eller krävs det ett gäng polare för att det ska vara värt att köra?

Medlem
Medlem
Skrivet av Ahris:

Är det här ett spel där man bara hoppar in i en PUG och kör eller krävs det ett gäng polare för att det ska vara värt att köra?

På normal/hard spelar det direkt inte någon roll men när du väl lärt dig spelet och vill spela på dom svårare svårighetsgraderna är några polare definitivt att rekommendera!

Medlem

Gratis gillar vi!

Medlem

Värt att tänka på är att spelet fortfarande är under utveckling, men att utvecklarna marknadsför spelet som om det vore färdigt. Varje ny uppdatering kallar de för "Content pack" och får det att framstå som att det är fantastiskt att så mycket innehåll kan släppas gratis. De lanserade mikrotransaktioner innan de ens blivit klara med alla klasser/perks. De släpper nya mikrotransaktionsgrejer oftare än vad de släpper faktiskt innehåll till spelet. Och det råder allmän brist på officiella kartor. De gick tidigt ut med att Killing Floor 2 är "Early Access done right", men det faktum att det dröjer drygt ett halvår mellan varje uppdatering och att Steam-recensionerna senaste 30 dagarna endast har 41% positiva säger något annat.

Medlem

Jag trodde inte FZ var kapabel till att täcka nåt KF2


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Rätt kasst faktiskt, grafikoptimering är under all kritik I nuläget och laggigt som tusan. Nåja det är under utveckling men jag lär inte köpa det.

Medlem

Rekommenderar inte folk att köpa detta, jag gjorde själv det misstaget för ett år sedan.

Utvecklarna lyssnar inte alls på sitt community och censurerar alla på något sätt negativa åsikter, och alldeles bortsett från den beska smaken microtransactions och RNG-lådor i ett early access-spel ger, så är Killing Floor 1 helt enkelt ett bättre spel.

2:an vinner på grafik och ljud men i allt som verkligen betyder något, dvs gameplay, känsla och "fun factor" så vinner 1:an stort.

Gnällkuk
Skrivet av Cirdane:

Rekommenderar inte folk att köpa detta, jag gjorde själv det misstaget för ett år sedan.

Utvecklarna lyssnar inte alls på sitt community och censurerar alla på något sätt negativa åsikter, och alldeles bortsett från den beska smaken microtransactions och RNG-lådor i ett early access-spel ger, så är Killing Floor 1 helt enkelt ett bättre spel.

2:an vinner på grafik och ljud men i allt som verkligen betyder något, dvs gameplay, känsla och "fun factor" så vinner 1:an stort.

Ajdå, jag som köpte tvåpacket direkt när det var 33% rea på det i förrigår. Nåja, 232:- eller vad det kostade är väl inte hela världen antar jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar