Ubisoft turns 30! (Free Games)

Medlem
Ubisoft turns 30! (Free Games)

To celebrate Ubisoft's 30th anniversary, The Ubisoft Club is offering you seven digital PC games. Every month a new game will be revealed and free to download. Then its yours to keep!
Hurry up, the game is available for a limited time.

https://club.ubi.com/#!/sv-SE/ubi30

#blogg

Ubisoft turns 30! (Free Games)

Bra tips


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Synd bara att det är sämsta spelet i trilogin.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Well, det är ju det första av flera gratis-spel, och hur dåligt det än är så... är det gratis.
traditionellt så fungerar det väl inte ens på PC däremot och support kan man glömma när det är UBI. Köper numer endast UBI på rejäla reor och endast till konsol av den anledningen.

Skrivet av ulrik.borg:

Well, det är ju det första av flera gratis-spel, och hur dåligt det än är så... är det gratis.
traditionellt så fungerar det väl inte ens på PC däremot och support kan man glömma när det är UBI. Köper numer endast UBI på rejäla reor och endast till konsol av den anledningen.

jodå det fungerar ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

FML
Medlem

Tycker Sands of Time var grymt. Försökte ge mig på 2an, men kom inte långt förrän jag la de på hyllan. Dock grym soundtrack.

3an behöver vi inte ens snacka om.

Sands of Time är bästa i serien enligt mig. Tack Ubisoft!

1
Skriv svar