Därför lades Allison Road ner

Robot
SoL
Medlem
Därför lades Allison Road ner

Kojima har sagt i en intervju att death stranding kommer vara action/ äventyr tyvärr. Hade hoppats på ett skräckspel med han o del toro.

Ja det var ju mycket "därför".

Medlem
Skrivet av alexander.smedegard:

Ja det var ju mycket "därför".

Ja det var väl lite click-bait artikel kan man tycka

Medlem

De lade troligen ned detta för att de inte hade något värst intressant material att arbeta med. Det lilla demo som visades var väl det bästa de hade.

Medlem
Skrivet av rosroborb:
Skrivet av alexander.smedegard:

Ja det var ju mycket "därför".

Ja det var väl lite click-bait artikel kan man tycka

"Därför lades Allison Road ner"
"Det vi inte får veta är varför"

Lite?

Det här så totalt underbart fånigt gjort av FZ att jag inte kan vara sur på dem.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

De lade troligen ned detta för att de inte hade något värst intressant material att arbeta med. Det lilla demo som visades var väl det bästa de hade.

Jag tror också att så är fallet. Jag tror att det skulle vara väldigt svårt att utöka det demot till ett riktigt spel som är kul att spela i timmar.

Medlem
Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av rosroborb:
Skrivet av alexander.smedegard:

Ja det var ju mycket "därför".

Ja det var väl lite click-bait artikel kan man tycka

"Därför lades Allison Road ner"
"Det vi inte får veta är varför"

Lite?

Det här så totalt underbart fånigt gjort av FZ att jag inte kan vara sur på dem.

Själv blir jag jävligt förbannad på sånna här click-baitrubriker och förstår inte hur en redaktion över så lång tid kan fortsätta svänga skutan fel trots att deras läsare uttrycker sitt missnöje över denna typ av nyhetsrapportering.

Medlem
Skrivet av Incal:

Själv blir jag jävligt förbannad på sånna här click-baitrubriker och förstår inte hur en redaktion över så lång tid kan fortsätta svänga skutan fel trots att deras läsare uttrycker sitt missnöje över denna typ av nyhetsrapportering.

För varje gång som de gör detta, surfa en vecka på FZ med en adblocker aktiverad (och se till att de vet varför du gör det).

k3m
Medlem
Skrivet av Incal:
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av rosroborb:
Skrivet av alexander.smedegard:

Ja det var ju mycket "därför".

Ja det var väl lite click-bait artikel kan man tycka

"Därför lades Allison Road ner"
"Det vi inte får veta är varför"

Lite?

Det här så totalt underbart fånigt gjort av FZ att jag inte kan vara sur på dem.

Själv blir jag jävligt förbannad på sånna här click-baitrubriker och förstår inte hur en redaktion över så lång tid kan fortsätta svänga skutan fel trots att deras läsare uttrycker sitt missnöje över denna typ av nyhetsrapportering.

jag är oxå missnöjd med svammlet. jag tycker även att sånt beteende är patetiskt o skamligt o desperat.

Gnällkuk

FZ är på väg rakt nedåt, sidan är total skit med all jävla reklam överallt och diverse click bait-rubriker på "artiklar". Slog på adblock igen för några veckor sedan, 50% av sidan är reklam och ger ett billigt intryck. Processorn går upp på 100%, fläktarna på högvarv i några sekunder och hela webbläsaren fryser i någon sekund för att det är så mycket banners som ska laddas in, gärna med animationer.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

FZ är på väg rakt nedåt, sidan är total skit med all jävla reklam överallt och diverse click bait-rubriker på "artiklar". Slog på adblock igen för några veckor sedan, 50% av sidan är reklam och ger ett billigt intryck. Processorn går upp på 100%, fläktarna på högvarv i några sekunder och hela webbläsaren fryser i någon sekund för att det är så mycket banners som ska laddas in, gärna med animationer.

Även med adblock så det mycket reklam på sidan kan bara tänka mig hur det ser ut utan adblock

Medlem

Får väl hoppas på Resident Evil 7 istället. Verkar som att Capcom äntligen möjligtvis insett att gå tillbaka till att göra Resident Evil läskigt igen.

1
Skriv svar