Macho-Calle skjuter hagelbrakare i StarVR

Robot
Medlem
Macho-Calle skjuter hagelbrakare i StarVR

Hur var det då jämfört med vive och oculous?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Haha så konstigt och surrealistiskt. Varför laddar Calle vapnet hela tiden utan att skjuta och vem är det blonda monstret som står i bakgrunden?


signatur

Det blir bara mer och mer data...

SoL
Medlem
Skrivet av majsalle:

Haha så konstigt och surrealistiskt. Varför laddar Calle vapnet hela tiden utan att skjuta och vem är det blonda monstret som står i bakgrunden?

Han trycker ju på avtryckarn men skottlossningen hör han ju bara själv antar jag att du förstår. Blonda monstret vetifan, pr snubbe kanske.

Medlem

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Immersion ?

Medlem

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?


signatur
Medlem
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Har för mig att i spelet Starbreeze använder som demo knuffas man fram i en rullstol medan zombies anfaller.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Jag får ca. 500 träffar när jag söker på FZ's artiklar om Dreamhack.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Jag får ca. 500 träffar när jag söker på FZ's artiklar om Dreamhack.

Kolla datumen, och är mest forumtrådar ect som medlemmarna själva skrivit! Har inte sett en endast artikel på flera år angående Dreamhack.


signatur
Medlem

Grym grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Immersion ?

Skrattade och föreställde mig en badass rullstols-shooter tills jag läste ...

Skrivet av Ahris:
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Har för mig att i spelet Starbreeze använder som demo knuffas man fram i en rullstol medan zombies anfaller.

...Och slog fast att det är en rullstols-shooter. Hur som helst vill jag prova nu!

Medlem

Vilken actionrulle...


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Medlem

När folk pratar rullstols-pangare tänker jag osökt på denna >_<

Undrade ju först om E3 var så jobbigt att Calle behövde rullstol...

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Har ingen koll på DH, men varför är det ett konkurrerande företag? Kör dom också nyheter på en egen sida eller?

Varför tog du ens upp detta i denna tråd? hehe


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Jag får ca. 500 träffar när jag söker på FZ&amp;#039;s artiklar om Dreamhack.

Kolla datumen, och är mest forumtrådar ect som medlemmarna själva skrivit! Har inte sett en endast artikel på flera år angående Dreamhack.

Resultaten är inte kronologiskt ordnade. Dreamhack är en gång per år och jag garanterar dig att du hittar minst en artikel för varje år.
Reportage från Dreamhack är dock en helt annan femma om det var det du menade. Om du vill ha det är det bättre att du kontaktar redaktionen än att ta det med oss läsare i forumet.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

FZ har fullt upp med att skjuta med hagelgevär i StarVR.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Jag får ca. 500 träffar när jag söker på FZ&amp;amp;#039;s artiklar om Dreamhack.

Kolla datumen, och är mest forumtrådar ect som medlemmarna själva skrivit! Har inte sett en endast artikel på flera år angående Dreamhack.

Resultaten är inte kronologiskt ordnade. Dreamhack är en gång per år och jag garanterar dig att du hittar minst en artikel för varje år.
Reportage från Dreamhack är dock en helt annan femma om det var det du menade. Om du vill ha det är det bättre att du kontaktar redaktionen än att ta det med oss läsare i forumet.

tänkte bara slänga in en kommentar här i eran diskussion. En gång om året? Räknar du bara Dreamhack summer då? för annars är det ju två gånger om året som är mainevent och sen är det några till mindre Dreamhack event. Bara kika på deras hemsida.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Haha!


signatur
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Davwve:

Varför skriver aldrig ni på FZ om Dreamhack? Är ju ändå världens största lan/datormässa med mycket event, tävlingar ect?

Eller är de för att det är ett konkurrerande företag?

Jag får ca. 500 träffar när jag söker på FZ&amp;amp;#039;s artiklar om Dreamhack.

Kolla datumen, och är mest forumtrådar ect som medlemmarna själva skrivit! Har inte sett en endast artikel på flera år angående Dreamhack.

Resultaten är inte kronologiskt ordnade. Dreamhack är en gång per år och jag garanterar dig att du hittar minst en artikel för varje år.
Reportage från Dreamhack är dock en helt annan femma om det var det du menade. Om du vill ha det är det bättre att du kontaktar redaktionen än att ta det med oss läsare i forumet.

Jo men sökte efter senaste datum, och senaste var något om att Swebus hade platser till Dreamhack som man kunde tävla eller boka.

Men jag har tagit upp detta med redaktören så behöver inte skriva mer om detta här. Skrev om de här för att se om de var fler som tyckte som jag vilket de verkar ha varit.


signatur
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Har för mig att i spelet Starbreeze använder som demo knuffas man fram i en rullstol medan zombies anfaller.

Får man med sig en sån kille när man köper spelet då? ;>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av delli:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Voorhees:

Varför vaggar blondiekillen Calle i något som ser ut som en rullstol?

Har för mig att i spelet Starbreeze använder som demo knuffas man fram i en rullstol medan zombies anfaller.

Får man med sig en sån kille när man köper spelet då? ;&gt;

Det kändes faktiskt mer konstigt än gav inlevelse. Ännu märkligare blev det när en tog på mitt knä när zombies klättrar upp från golvet.


signatur
Medlem

Ja, det är ju intressant när en spelupplevelse och en tvångströja bara separeras av en plastklump framför ögonen, haha.

Gnällkuk

Jaha, det där var 1:15 av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Jaha, det där var 1:15 av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka...

Den dryga minuten är min nu. För alltid.


signatur
Gnällkuk

[quote=Carl Johansson-Sundelius]

Skrivet av tricky:

Jaha, det där var 1:15 av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka...

Den dryga minuten är min nu. För alltid.[/

Ja, du är skyldig mig 1:15 nu! Hade ju hoppats på några "primaltjut" ala Jocke, men det där klippet blev bara en väntan på inget alls


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Calle, hur var Star VR då?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cheewie:

Calle, hur var Star VR då?

Ska sammanfatta det i en text framöver, men kortfattat har de en hel del att jobba på innan den sätts på konsumenters huvud.


signatur
1
Skriv svar