Xenoblade Chronicles X-utvecklarna hjälper till med The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Robot
Xenoblade Chronicles X-utvecklarna hjälper till med The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Medlem
Xenoblade Chronicles X-utvecklarna hjälper till med The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Låter bra, diggar xenoblade chronicles x hårt

Moderator | Testpilot
Skrivet av aholman:

Låter bra, diggar xenoblade chronicles x hårt

Är spelet verkligen bra? Köpte det till release men blev inte mycket lir på grund av jobb, jul, och sedan haft problem med sjukdom.

Rent spontant av det få timmar jag hann spela kändes det ganska så enformigt och inte intressant. Stor öppen värld som bara var fylld av monster kändes det som. Vad är det roliga?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Håller helt med om att Chronicles X var väldigt enformigt, men det går inte att förneka att det var en väldigt vacker värld dem lyckats skapa. Så att de hjälper till med zelda ser jag bara som ett stort +

Medlem

Kyoto!

Det ser mycket lovande ut.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av aholman:

Låter bra, diggar xenoblade chronicles x hårt

Är spelet verkligen bra? Köpte det till release men blev inte mycket lir på grund av jobb, jul, och sedan haft problem med sjukdom.

Rent spontant av det få timmar jag hann spela kändes det ganska så enformigt och inte intressant. Stor öppen värld som bara var fylld av monster kändes det som. Vad är det roliga?

Stridssystemet, tycker storyn blir bra(lite längre in) Sen tycker jag man lätt blir sidetracked med att sätta probes, världen dem byggt upp är ju sanslös när man tänker att det är en wiiU som driver det hela

Inaktiv

Hur kan detta vara en nyhet?

Monolith har hjälpt till i andra spel också. Ex. Zelda Skyward Swords och Animal Crossing.

Medlem
Skrivet av anon_529:

Hur kan detta vara en nyhet?

Monolith har hjälpt till i andra spel också. Ex. Zelda Skyward Swords och Animal Crossing.

Jaså? Intressant! Visste inte om detta, önskar att någon hade förmedlat den informationen för mig när de spelen var aktuella...en spelsida kanske?


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar