Heavy Rain-DLC ligger på is

Robot
inK
Medlem
Heavy Rain-DLC ligger på is

Det här tror jag starkt på.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

hellre dlc än löjligt arm viftande..

Där ser man hur det kan gå...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Trist prioritering, jag tror personligen att köparna hellre ser lite ny DLC än att vifta med dildo.

Får hoppas DLC't kommer ut snart nog ändå.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

hellre dlc än löjligt arm viftande..

^^


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Move-kontrollen kommer passa alldeles utmärkt till Heavy Rain.

Medlem

Vore bättre om dom fixade alla buggar. Helt ospelbart för mig. Spelet stannar upp när nästa episod ska laddas, detta efter patchen. Efter att ha tagit bort patchen kom jag en bit till, men nu är jag fast igen.
Och nej jag är inte ensam om det.

Medlem

Haha, så meningslöst. Förstår inte hur det skulle göra spelet bättre? Känns väldigt opassande från de perspektiven dessutom.

Medlem

Nu blir det kanske lättare på slutet xD

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Move-kontrollen kommer passa alldeles utmärkt till Heavy Rain.

absolut! Ser ut att erbjuda ännu bättre upplevelse!

Skrivet av Azare:

Vore bättre om dom fixade alla buggar. Helt ospelbart för mig. Spelet stannar upp när nästa episod ska laddas, detta efter patchen. Efter att ha tagit bort patchen kom jag en bit till, men nu är jag fast igen.
Och nej jag är inte ensam om det.

finns en 1.2 patch om jag minns rätt. Se om den kan hjälpa dig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

finns en 1.2 patch om jag minns rätt. Se om den kan hjälpa dig.

Tack men patchen var det första jag la in när jag fick spelet, då hann jag inte mer än till andra kapitlet så stannade spelet.
Jag kom faktiskt längre utan patchen.

http://heavyrainisfalling.com/main-home.html visar en bråkdel av alla fel som folk stöter på.

1
Skriv svar