Lando Calrissian går på i ny dlc-trailer för Battlefront

Robot
Lando Calrissian går på i ny dlc-trailer för Battlefront
Medlem
Lando Calrissian går på i ny dlc-trailer för Battlefront

Extremt missnöjd med detta spel och känner mig dum som ens trodde att jag skulle tycka annorlunda

Medlem

Inte särskilt nöjd med betalmodellen, spelet i sig är grymt men för lite content och för mycket som hamnat som DLC.

Medlem

Typ det enda jag kände var bra med spelet efter ungefär en månads spelande var grafiken i spelet, så otroligt lågt "replay value".

Medlem

Fan vad sunkiga DLCs som släppts till detta jävla spelet. Inte nog med att de mjölkar skiten ur folk och ofredar rektum av alla deras betalande kunder med en jättedolme och tar betalt för att det ska fortsätta.

Medlem

Detta är mitt absoluta favoritspel.
Och expansionen släpps imorn för Season Pass folket.

Medlem

Försöker mjölka sista droppen från kon nu innan dom byter kossa till battlefront 2.

Medlem

Med BF2 på ingång redan lär de väl stänga av nuvarande servrar innan fåglarna kvittrar. Synd att det inte blev bättre. Himla snyggt och härlig "spela 5 minuter" känsla. Men som jag brukar säga, efter första Battlefield har de inte fått till det.

Medlem

Så glad att jag inte köpte detta jävla dynga till spel. Jag tvivlade på att det skulle vara bra och jag hade rätt. Är så jävla less på att EA har licensen i 10 år till. EA kan stå bakom bra spel, men dessa dagar är prio att mjölka sönder.

Medlem

Det var lite kul i början men saknade djup så man ledsnade ju rätt så snabbt.. skulle lira en match igår men matchmakern fick ju tugga i 5 minuter innan den fick ihop tillräckligt med folk (till en match av random typ dessutom). Får lite battlefront-vibbar av BF1 så hoppas inte att det blir lika ointressant gameplay där :/

Medlem

525 för spelet när det kom. Sen har jag inte betalat för något mer. 170 speltimmar hittills. Ganska nöjd
Kommande DLC kan jag fortsätta skippa. Får ändå gratishelger ibland. Nog är jag där o spelar då

Medlem

Jag spelade i Open Betan och blev nöjd efter bara några timmar. Grafiken var riktigt fin men varje match kändes ungefär likadan, speciellt på den scriptade beta mappen med walkersarna som altid går samma väg. Man kunde så klart byta strategier i sin spelstil men spelet kändes riktigt enformigt.

Medlem

Fy fan va Dice gått ner sig, detta var verkligen ett Bottennapp.
Hoppas innerligen Battlefield First WW blir bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Grymt lir, men tok för få maps

Medlem

Jag har definitivt haft kul de timmar jag spelat. Men visst, lite mer innehåll hade inte skadat.
Blir nog till att logga in igen nästa gång de släpper en gratis uppdatering.

1
Skriv svar