Resident Evil 7-demot innehåller massor av hemligheter

Robot
Resident Evil 7-demot innehåller massor av hemligheter

Internet älskar verkligen att leka detektiv.

#resident-evil-7-biohazard-3, #capcom


Medlem
Resident Evil 7-demot innehåller massor av hemligheter

Detta ser verkligen intressant ut

Medlem

Det finns så otroligt många spekulationer jag blev lite insatt id et och försökte hitta hemligheter,
Det mesta jag hitta är hur spelet kan tänkas bli.

Något jag märkte är

att ingen av dom 3 du har i vhs bandet har samma kläder som du har på dig från början i spelet så du är ingen utav dom 3. jag tror man är det son lukas baker. Med tanke på du ser inte alls ut som någon annan av dom 3 med kläderna på och i slutet säger han jö "welcome to the family son!" så tror jag att man är sonen i demot. sen har umbrella något med spelet att göra igen. man har märkt att umbrella loggan är fel, färgerna är omvridna, men så märkte jag på umbrella corp spelet som kom ut igår att färgerna även där är omvridna så det är nog en ny umbrella corporation som uppstått.

Medlem

Spelade igenom det 2 gånger o tycker det verkar bli ett spännande spel. Hoppas skräcktemat håller spelet igenom...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

skall demot komma för PC också?

Medlem
Skrivet av Oneone:

skall demot komma för PC också?

tvivlar men jag kan ha fel.

Medlem

Ser spännande ut!

Medlem

Vad trevligt, det var ju trots allt över tio år sedan de senast släppte ett skräckspel.

Medlem

Istället för fingret borde man fått en "red herring" som i gamla text-spel.

...eller har det någon användning?

1
Skriv svar