Civilization VI introducerar distrikt i ny film

Robot
Medlem
Civilization VI introducerar distrikt i ny film

Inte "IV" va?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Inte "IV" va?

Det är ju en ny modd som heter Civilization IV. Släpps snart till Civilization VI.

Skribent
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av StrongBad:

Inte "IV" va?

Det är ju en ny modd som heter Civilization IV. Släpps snart till Civilization VI.

"Skriv inte VI, Skriv inte VI", famous last thoughts.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det kommer bli så awesome det här. Ser fram emot bombräder för att förstöra motståndares infrastruktur

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av StrongBad:

Inte "IV" va?

Det är ju en ny modd som heter Civilization IV. Släpps snart till Civilization VI.

"Skriv inte VI, Skriv inte VI", famous last thoughts.

Står fortfarande i annons rubriken eller vad man än nu kallar det

Skribent
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av StrongBad:

Inte "IV" va?

Det är ju en ny modd som heter Civilization IV. Släpps snart till Civilization VI.

"Skriv inte VI, Skriv inte VI", famous last thoughts.

Står fortfarande i annons rubriken eller vad man än nu kallar det

Vår databas visar ingen pardon mot slarvfel. Det är en sak som är säkert.


signatur

I am the black wizards.

oan
Medlem

Civilization OSS är annars en skön variant av VI

Medlem

Har spela civ 5 så många timmar att jag börjar skämmas, skönt att börja om på noll igen.

Medlem

Distrikt och hur en stad expanderar och fungerar är väldigt likt Endless Legend. Finns säkert spel som utforskat liknande ideer tidigare, men jag har spelat Endless Legend en del och det har just den funktionen.

Medlem

Fan vad bra V:an är ändå! 1300h+ för mig. (Dirt Rally och Fallout 4 kommer som starka andraplatsare med 100h Hoppas VI bra shysst med!

Medlem

Jag har endast spelat igenom Civ med money cheat

Medlem

Ska sluta spela strax. Tittar på klockan. Ojdå det har gått två timmar, sista rundan nu. Tittar på klockan igen efter ca 30 sekunder, det har gått en timme till. Tvingar mig själv att stänga ner kl 23.30. Startar spelet igen nästa dag. Sista sparfilen är visst från 00.45...

Medlem

just..one..more..turn

Medlem
Skrivet av Frux:

Ska sluta spela strax. Tittar på klockan. Ojdå det har gått två timmar, sista rundan nu. Tittar på klockan igen efter ca 30 sekunder, det har gått en timme till. Tvingar mig själv att stänga ner kl 23.30. Startar spelet igen nästa dag. Sista sparfilen är visst från 00.45...

Bästa sammanfattningen av civ-beroendet jag läst.

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Frux:

Ska sluta spela strax. Tittar på klockan. Ojdå det har gått två timmar, sista rundan nu. Tittar på klockan igen efter ca 30 sekunder, det har gått en timme till. Tvingar mig själv att stänga ner kl 23.30. Startar spelet igen nästa dag. Sista sparfilen är visst från 00.45...

Bästa sammanfattningen av civ-beroendet jag läst.

så drygt i 5:an dock när man kommer in lite senare i rundan, efter typ 10ish timmar, allting börjar bli så slött då, speciellt om du har en del trupper

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Frux:

Ska sluta spela strax. Tittar på klockan. Ojdå det har gått två timmar, sista rundan nu. Tittar på klockan igen efter ca 30 sekunder, det har gått en timme till. Tvingar mig själv att stänga ner kl 23.30. Startar spelet igen nästa dag. Sista sparfilen är visst från 00.45...

Bästa sammanfattningen av civ-beroendet jag läst.

så drygt i 5:an dock när man kommer in lite senare i rundan, efter typ 10ish timmar, allting börjar bli så slött då, speciellt om du har en del trupper

Håller med, men trodde bara det gällde min gamla bärbara dator. Varje turn blir också väldigt lång när motståndarna ska battla sina trupper mot varandra.

1
Skriv svar