17-årig tjej så grym på Overwatch att proffsspelare slutar

Robot
17-årig tjej så grym på Overwatch att proffsspelare slutar
Medlem
17-årig tjej så grym på Overwatch att proffsspelare slutar

riktigt grym spelare. kul o se

Medlem

Kön spelar ingen roll. Enda anledningen till att fler män är proffsspelare är manliga spelare finns i överflöd och därmed hittas fler manliga talanger. Overwatch är dessutom ett ganska lätt spel att spela med dess enorma hitboxar, så det är ganska töntigt att ''proffsspelare'' anklagar andra för fusk, ännu fånigare blir det om ''proffsspelarna'' inte förstår hur spelets tic rate system fungerar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jeehao:

Kön spelar ingen roll. Enda anledningen till att fler män är proffsspelare är manliga spelare finns i överflöd och därmed hittas fler manliga talanger inom spel med spelets enorma hitboxar. Overwatch är dessutom ett ganska lätt spel att spela, så det är ganska töntigt att ''proffsspelare'' anklagar andra för fusk.

Absolut, anledningen varför jag nämner det i artikeln är att det förmodligen hade med de initiala fuskanklagelserna att göra.


signatur
Medlem
Skrivet av Jeehao:

Kön spelar ingen roll. Enda anledningen till att fler män är proffsspelare är manliga spelare finns i överflöd och därmed hittas fler manliga talanger inom spel med spelets enorma hitboxar. Overwatch är dessutom ett ganska lätt spel att spela, så det är ganska töntigt att ''proffsspelare'' anklagar andra för fusk, ännu fånigare blir det om ''proffsspelarna'' inte förstår hur spelets tic rate system fungerar.

Ingen har väl påstått något annat..?

Releasehästryttare

To be fair, hade jag pubbat mot henne så hade jag sagt samma sak(för hon är ju helt grym), men man får ju vara rätt dum om man sätter sin karriär på spel

Medlem

Man slutar aldrig förvånas över skillzen vissa har.

Medlem

Jag skulle inte personligen inte kalla dom proffs. Den titeln liksom förlorade dom när dom inte kan hantera en förlust mot en tjej. Själv hade jag taggat till som fasen att försöka bli ännu bättre. Det är bl a därför man tävlar....eller?

Medlem

haha rätt åt dem. Det är män som dessa, som helt klart baserar sin kritik grundat i att "tjejer/kvinnor kan ju inte spela spel" som gör spelkulturen vissa gånger fullständigt rutten.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Medlem
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Ok. Vad kul att höra.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Kön spelar ingen roll. Enda anledningen till att fler män är proffsspelare är manliga spelare finns i överflöd och därmed hittas fler manliga talanger inom spel med spelets enorma hitboxar. Overwatch är dessutom ett ganska lätt spel att spela, så det är ganska töntigt att ''proffsspelare'' anklagar andra för fusk, ännu fånigare blir det om ''proffsspelarna'' inte förstår hur spelets tic rate system fungerar.

Absolut lätt att spela med svårt att bemästra. En bra Overwatch spelare lyser genom teamplay och spelsinne.

Medlem

Rubriksättningen är riktigt illa, hade hoppas med något i stil med
"17-årig tjej så grym på Overwatch att manliga spelare slutar" istället för att upprätthålla könsskillnaderna med att manliga spelare är proffs och tjejer är bara tjejer.

Men hon är fan förebild, så jälva wicked sick!

Medlem

wow om det där är 8e bäst i världen är det ju lite pinsamt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Samsos:

Rubriksättningen är riktigt illa, hade hoppas med något i stil med
"17-årig tjej så grym på Overwatch att manliga spelare slutar" istället för att upprätthålla könsskillnaderna med att manliga spelare är proffs och tjejer är bara tjejer.

Men hon är fan förebild, så jälva wicked sick!

Öh, nu läste du nog in lite väl mycket i rubriken.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Samsos:

Rubriksättningen är riktigt illa, hade hoppas med något i stil med
"17-årig tjej så grym på Overwatch att manliga spelare slutar" istället för att upprätthålla könsskillnaderna med att manliga spelare är proffs och tjejer är bara tjejer.

Men hon är fan förebild, så jälva wicked sick!

Öh, nu läste du nog in lite väl mycket i rubriken.

Är det något fel med det?

Medlem
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Beror ju helt på vilka skills vi pratar om. Finns ju fler skills än aim och reaktionsförmåga men det känns som om många glömmer det ibland. Inte sagt att du gjort det men kan vara värt att nämna ändå.

En bra Quake-spelare är inte nödvändigtvis en bra CS;GO-, SC2-, WoW-, LoL- eller Overwatch-spelare.

Medlem

Härligt att hon satte några på plats. Men är det bara jag eller ser det inte ut som hon sitter så framåtlutad och har extremt lite avstånd till skärmen.

Medlem

Hon är väl inte helt kass. Kanske skulle platsa i mitt lag. Inte för att det är svårt att tillhöra top 1% i Overwatch med tanke på hur casual det är.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Ok. Vad kul att höra.

Precis. Jag gillar också att jämföra spelare i spel som varit ute på marknaden ungefär lika länge.
Dvs 20 år idag(!)

Betyder detta att FZ kommer att skriva om någon form av födelsedagskalas idag?

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Beror ju helt på vilka skills vi pratar om. Finns ju fler skills än aim och reaktionsförmåga men det känns som om många glömmer det ibland. Inte sagt att du gjort det men kan vara värt att nämna ändå.

En bra Quake-spelare är inte nödvändigtvis en bra CS;GO-, SC2-, WoW-, LoL- eller Overwatch-spelare.

Eller Battlefield spelare.
ägt upp många så kallade proffs under åren där.

Medlem
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Åpplen och päron... men visst. Jag håller med.
Quake är ju dock lättare att visa upp bizzaro-skills i dock då spelet går snabbare och man kan göra mer luftakrobatik.

Medlem

Alltså är hon odödlig eller har hon en healer med sig konstant?
Borde väl inte vara så svårt att mörda folk då tycker man?

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Antifeminist:

Såg inget som var direkt imponerande i videon. Visst, duktig...men som gammal quakare har jag sett bra mycket mer skills genom åren.

Beror ju helt på vilka skills vi pratar om. Finns ju fler skills än aim och reaktionsförmåga men det känns som om många glömmer det ibland. Inte sagt att du gjort det men kan vara värt att nämna ändå.

En bra Quake-spelare är inte nödvändigtvis en bra CS;GO-, SC2-, WoW-, LoL- eller Overwatch-spelare.

Så jävla sant! sitter och spelar med lite Moba spelare, dom är typ Guldrankade i LoL Way better then me... men jag är Global i csgo ett spel dom inte spelar. kontrasten är väldigt spännande hur dom kan ändå sitta å lägga på föreställningar om vilka champs ska ha nerfs osv för att dom utgår helt och hållet ifrån moba världen. Det roligaste påståendet jag har hört är att aim-skillen inte har så stor betydelser kontra "spelförståelsen hur champs funkar" my ass... dom klagade hela tiden på bra bastions, mccree och widows. <-

Medlem

hehe varför maskar hon sitt ansikte? är hon så rädd eller.

Medlem

skulle inte påstå att jag är nära ens att vara lika duktig som den där spelaren, men utav dom dryga 40 min jag titta när hon spelade så tyckte jag att det såg ut precis lika som när jag själv spelar

Medlem

Den hederliga, du är bättre än mig, du måste fuska. :3
Svar på tal dock.

Medlem

Igår blev jag anklagade för fusk för första gången. Kändes riktigt bra!
En person skrek som ett barn på mig, medans alla andra bara "lol, no that dude sucks"

Medlem
Skrivet av SunShine:

haha rätt åt dem. Det är män som dessa, som helt klart baserar sin kritik grundat i att "tjejer/kvinnor kan ju inte spela spel" som gör spelkulturen vissa gånger fullständigt rutten.

Ja, lika mycket som alla boobstreamers drar ned spelcommunityn i botten.

Medlem

Ägda!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

123
Skriv svar