Skapa dina egna banor i Gran Turismo 5

Robot
Avstängd
Skapa dina egna banor i Gran Turismo 5

Trevligt trevligt.

Medlem

NAAAJS, ändrade precis min uppfattning om GT5, kanske blir ett köp nmär jag skaffat en ratt.

Medlem

Detta låter mer än lovande!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Insta-köp nu!!!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Oooh shiny, baneditor
Man ska inte underskatta folks kreativitet, kolla bara på LBP, ModNation Racer m.m. kan ju bli hur bra som helst!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det härliga med ban-editor är att folk återskapar massa riktiga banor, vilket betyder att förmodligen varenda känd bana kommer komma, riktigt mysigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Underbart! Det enda som saknades.

Medlem

Frågan är ju nu om det är Limited Edition eller vanliga som ska bokas


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Collector's Edition är bokad och klar. Det är vad som gäller för oss entusiaster! Modellen ska upp i min bokhylla bland de andra, dvs Lamborghinis

Medlem

Trevligt trevligt.
Nu kan man ju nästan bli intresserad av ett köp i alla fall^^

Medlem

Detta vart fasiken nyheter för mig idag. Haha, ja jisses. Kanske ska ta och dra ner på alkoholkonsumptionen.

Medlem

Fan va mäktigt!


signatur

Meep!

Trodde inte PS3 hade det här i sig...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Coolt, det enda jag är missnöjd över nu är att 800 av bilarna inte har cockpit view

Medlem
Skrivet av MinnsMittNamn:

Coolt, det enda jag är missnöjd över nu är att 800 av bilarna inte har cockpit view

Lite delade meningar om det där.

Dom har inte sagt att dom inte har cockpit view.
Det dom har sagt är att premium bilarna har heldesignade interiörer specifikt för deras bilar.

Som jag tolkar det så kommer det vara så att standard-bilarna kommer alla att ha en interiör som ser likadan ut.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Trevliga nyheter, ska bli väldigt intressant om allt utvecklingstid har gett något resultat.

Medlem
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av MinnsMittNamn:

Coolt, det enda jag är missnöjd över nu är att 800 av bilarna inte har cockpit view

Lite delade meningar om det där.

Dom har inte sagt att dom inte har cockpit view.
Det dom har sagt är att premium bilarna har heldesignade interiörer specifikt för deras bilar.

Som jag tolkar det så kommer det vara så att standard-bilarna kommer alla att ha en interiör som ser likadan ut.

Tror jag också. Man skulle ju bli väldigt fundersam när (låt oss säga) O-knappen helt plötsligt inte byter till cockpit-view. Bara för att man tydligen kör med en standard-bil.

Antagligen har alla cockpit-view. Men som du säger, de 200 premium-bilarna har sina unika och väldesignade interiörer.

Medlem

Riktigt bra funktion att ha med, mer sådant tack

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Trodde inte PS3 hade det här i sig...

Little Big Planet och ModNation Racers?

Nä men det här kommer bli så underbart. Man undrar ju när nyheterna tar slut om GT5, de bara öser in godsaker

Medlem

Frågan är väl om man verkligen får göra egna banor eller om man bara får göra banan efter prickar som i PGR3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jupp collectors bokat och klart nu, bara jobbigt att måsta vänta så i 4 månader nu :/
MEn iof hinner jag ju bygga en rigg till ratten o pedalerna nu osso kommer ju nya WRC i höst och Demons Souls bör ju kunna hålla till godo tills dess så

Cya this november then!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Orka bygga banor på PS3:an? Med en kontroll?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Orka bygga banor på PS3:an? Med en kontroll?

Det kan vara enklare än vad du tror, testat ModNation Racers?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av MinnsMittNamn:

Coolt, det enda jag är missnöjd över nu är att 800 av bilarna inte har cockpit view

Med tanke på tiden det tagit så är det förvånande.

Medlem

Frågan är väl då hur stark den baneditorn är. :-/ Den är förmodligen inte på samma nivå som... Trackmania? *försöker komma på andra racingspel med baneditor* (inte Modracers xD )


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Frågan är väl då hur stark den baneditorn är. :-/ Den är förmodligen inte på samma nivå som... Trackmania? *försöker komma på andra racingspel med baneditor* (inte Modracers xD )

Jag tycker editorn från Modnation Racers skulle lämpa sig betydligt bättre än grid-baserade som används i trackmania. Självklart med modifikationer

Medlem
Skrivet av Proximately:

Frågan är väl då hur stark den baneditorn är. :-/ Den är förmodligen inte på samma nivå som... Trackmania? *försöker komma på andra racingspel med baneditor* (inte Modracers xD )

Generally, haha. Tuuungt spel att köra i skolan!

1
Skriv svar