Doom-demon (höhö) är fortfarande igång

Robot
Doom-demon (höhö) är fortfarande igång

Helvetet håller öppet även efter E3-mässan.

#bethesda, #doom


Medlem
Doom-demon (höhö) är fortfarande igång

Är det singleplayer-delen det är demo på eller multiplayer? Tror de får fler köpare om de visar upp singleplayer... det var längesedan jag hade så här roligt i ett FPS


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Redaktör
Skrivet av T.Mani:

Är det singleplayer-delen det är demo på eller multiplayer? Tror de får fler köpare om de visar upp singleplayer... det var längesedan jag hade så här roligt i ett FPS

Det är första delen av singleplayer-kampanjen som ingår.


signatur
Medlem

Jag tror vitsen i titeln är rätt så självförklarande
För de som inte tycker det så har jag förenklat Doom-tweeten:

Medlem

Visste inte att det var en tidsgräns faktiskt, kanske skulle testa den innan dom kommer på andra tankar igen då....

Edit: För helvete


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MP-delen är riktig burkig, men SP-kampanjen är riktigt bra. Köp för helvete


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gratis fö helvede

Medlem

Najs. Fick hem mitt MSI GTX 1070 Gaming X igår och nu har jag någonting att testa det med.

Medlem

Gäsp


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Riktigt bra med demo!! Mer sådant, då slipper man fultanka spelet för att testa och sedan ev. köpa det eller köpa och sedan ångra sig.

Jag tankade demon, testade, var inget för mig och gått vidare, nöjd med det.

rot
Medlem

PR-taktik, det var med all säkerhet planerat från början. Uppdaterar man inget så finns det inget att skriva om.

Genom att tidsbegränsa får dom snabb nyhetsexponering och ser till att spelare laddar ner och spelar spelet direkt för att hinna testa innan det försvinner. Sen när dom släpper på begränsningen får dom en till nyhetsexponering som också levererar något positivt som uppskattas av fansen, och får då mer spelare till följd.

Skulle inte förvåna om demot får ett slutdatum som sedan kommer förlängas igen, eller slopas helt; eller så tar dom ner demot för att aktivera det igen vid ett senare tillfälle när intresset avtagit, och gör om det hela.

Medlem

Jag gillade tyvärr inte det nya "Doom". Föredrar föregångaren "Doom 3" faktiskt. Det nya är för öppet och likt 2an för min smak. Gillade skräcken i förra. Verkar vara ganska ensam om det...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gen
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Najs. Fick hem mitt MSI GTX 1070 Gaming X igår och nu har jag någonting att testa det med.

Grattis till ett bra kort Det kommer att käka upp spelet rent ut sagt i 1080p/60fps allt på max.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Är det singleplayer-delen det är demo på eller multiplayer? Tror de får fler köpare om de visar upp singleplayer... det var längesedan jag hade så här roligt i ett FPS

Läs artikeln och inte bara rubriken så får du veta.

Redaktör
Skrivet av Exteron:
Skrivet av T.Mani:

Är det singleplayer-delen det är demo på eller multiplayer? Tror de får fler köpare om de visar upp singleplayer... det var längesedan jag hade så här roligt i ett FPS

Läs artikeln och inte bara rubriken så får du veta.

Jag uppdaterade faktiskt texten efter att inlägget skrevs.


signatur
Skrivet av Gen:
Skrivet av Dreijer:

Najs. Fick hem mitt MSI GTX 1070 Gaming X igår och nu har jag någonting att testa det med.

Grattis till ett bra kort Det kommer att käka upp spelet rent ut sagt i 1080p/60fps allt på max.

Uj ja mitt 970 sparkar demon röv i 1200p 60fps


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar