Uppkäftig Heroes of the Storm-spelare gnäller till supporten – får svar på tal

Robot
Uppkäftig Heroes of the Storm-spelare gnäller till supporten – får svar på tal
Medlem
Uppkäftig Heroes of the Storm-spelare gnäller till supporten – får svar på tal

Hah! Han blev Lyte Smited härligt.

Medlem
Medlem

Episkt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Härligt Blizzard!
Kanske fler onlinespel ska hänga ut idioterna från sin spelarbas så kanske det kan bli något mindre toxic.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gött åt barnrumpan, kanske lärde sig något. (Inte så troligt men, man kan ju hoppas...)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

Jag spelar Hots ett par games i veckan för att göra dagliga quester och det är extremt ovanligt att folk beter sig illa verbalt, vi snackar kanske ett game på hundra.

Medlem

Tycker också att det märks på Hots spelarbas att Blizzard iaf gör något åt spelare som är väldigt toxic. Älskar en av de senaste patcherna där silencade spelare inte kan köa rankat längre, riktigt nice.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag spelar Hots ett par games i veckan för att göra dagliga quester och det är extremt ovanligt att folk beter sig illa verbalt, vi snackar kanske ett game på hundra.

I ranked brukar man slippa det, men i Quick Match. Wow. Varje game är det någon som är på det humöret.

Medlem

Jag förstår verkligen inte hur folk kan på fullt allvar tro att andra personer är problemet i såna här fall... Vad fan?

Medlem

Hoppas detta finns eller introduceras för overwatch

Medlem

Sen när är tracer en HOTS karaktär?

Releasehästryttare
Skrivet av Xepheros:

Sen när är tracer en HOTS karaktär?

Sen ~6 veckor sen

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Xepheros:

Sen när är tracer en HOTS karaktär?

Sen ~6 veckor sen

Coolt, det visste jag faktiskt inte. Inte spelat HOTS på ett tag heller iofs.

Medlem

därför man stänger av chatten i båda spelen. Chat tillför inget under spelets gång annat än att orsaka massa skit. Vill man bara in och spela för spelandets skulle så är det av med chatten med engång. Vill man ha teamplay och så så spelar man med folk man känner.

Releasehästryttare
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Xepheros:

Sen när är tracer en HOTS karaktär?

Sen ~6 veckor sen

Coolt, det visste jag faktiskt inte. Inte spelat HOTS på ett tag heller iofs.

Hon va ruskigt op de första dagarna, men blizz va snabba med nerf hammaren i det fallet.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Xepheros:

Sen när är tracer en HOTS karaktär?

Sen ~6 veckor sen

Coolt, det visste jag faktiskt inte. Inte spelat HOTS på ett tag heller iofs.

Hon va ruskigt op de första dagarna, men blizz va snabba med nerf hammaren i det fallet.

Jag tyckte aldrig att Tracer var OP. Jag förbeställde och spelade lite Tracer och märkte fort att Tracer bara var bra mot melee gubbar och fiender som bara struntade i att man kutade runt och sköt dem med 99 magasin.

Medlem

Verkar relativt harmlöst jämfört med all skit som man brukar få se hos livestreamers när dom lirar, men jag antar det också är därför han bara är bannad från chatten och inte från själva spelet.

Medlem

Splunk FTW


signatur

Your words are as empty as your future...

1
Skriv svar