Se imponerande Fallout-hyllning med över 14000 dominobrickor

Robot
Se imponerande Fallout-hyllning med över 14000 dominobrickor
Medlem
Se imponerande Fallout-hyllning med över 14000 dominobrickor

Domino = Spelet som dog ut när man upptäckte att det var roligare att rada upp och välta omkull brickorna.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Domino = Spelet som dog ut när man upptäckte att det var roligare att rada upp och välta omkull brickorna.

fast folk spelar domino ännu så ej utdött

Medlem

Äh, ingen riktig hyllning till Fallout ju. Efter första domino-brickan borde alla andra glitcha ur och kastas omkring hej vilt eller försvinna genom golvet.

Medlem

Undrar om han fick ont i knäna...?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

Äh, ingen riktig hyllning till Fallout ju. Efter första domino-brickan borde alla andra glitcha ur och kastas omkring hej vilt eller försvinna genom golvet.

Ah, men snubben har bevisligen ingen kamera som fixar mer än 30fps som tur är. Vilket är väl tur, risken finns ju att han aldrig mer hade kunnat lämna rummet annars eller haft en TV mindre

Medlem

Fastnade på youtube och kollade på dominoklipp i 1h efter att jag såg detta, rätt fascinerande.

Medlem
Skrivet av karbon:

Fastnade på youtube och kollade på dominiklipp i 1h efter arr jag såg detta, rätt fascinerande

Från den kommentaren kom jag plötsligt att tänka på detta. (0:23)


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av karbon:

Fastnade på youtube och kollade på dominiklipp i 1h efter arr jag såg detta, rätt fascinerande

Från den kommentaren kom jag plötsligt att tänka på detta. (0:23)

https://www.youtube.com/embed/OX1-G69WLzo

Haha exakt sådär kände jag mig faktiskt.

1
Skriv svar