4 Mass Effect: Andromeda-böcker ska guida vilsna äventyrare i galaxen

Robot
4 Mass Effect: Andromeda-böcker ska guida vilsna äventyrare i galaxen

Tidsglappet mellan Mass Effect-trilogin och Andromeda överbryggs text. På papper!


Medlem
4 Mass Effect: Andromeda-böcker ska guida vilsna äventyrare i galaxen

"släpps titidgt 2017"
Godmorgon.

Medlem

Töntig som man är brukar jag uppskatta spelbaserade böcker och har med glädje införskaffat bokserierna från Mass Effect, Warcraft, Starcraft, Dragon Age, Gears of War, Assassin's Creed, Diablo m.fl. som nu "pryder" bokhyllan.

ME-trilogin var dock så fenomenalt uselt skriven att jag inte ens lyckades ta mig igenom den första av böckerna, så jag hoppas verkligen att dessa nya är bättre skrivna. Rent generellt känns det som att sci-fi-böckerna ofta är sämre än fantasyditona men det är kanske bara mina genrepreferenser som säger ifrån.

Medlem

Någon som vet hur många år efter 3an som Andromedia utspelar sig?


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem
Skrivet av Javas:

Någon som vet hur många år efter 3an som Andromedia utspelar sig?

Århundraden efter ME3. Enda infon jag tyvärr fick fram vid en snabb googling. :/

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Javas:

Någon som vet hur många år efter 3an som Andromedia utspelar sig?

Århundraden efter ME3. Enda infon jag tyvärr fick fram vid en snabb googling. :/

Tackar! That moment you forget about google


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har endast läst Revelation, men tar nog tag i resten efter jag är klar med Warcraft.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Revelation, ascension och retribution tyckte jag var fantastiska och ökade kärleken för universumet mer! (Ettan var klart bäst).
Decepetion, anser jag som en dålig fanfiction och brukar inte ens tänka på den, usch.

Men nya böcker ska bli jävligt nice!

Medlem

Har läst fanfiction från Starwars som kändes sisådär.

Rekommenderar ni någon serie speciellt från spelvärldar?

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Har läst fanfiction från Starwars som kändes sisådär.

Rekommenderar ni någon serie speciellt från spelvärldar?

Alltså star wars har många guldkorn i "legends" som disney kallar det(still mad), thrawn trilogin, darth plagieus mm

Sen ofc, tycker du om Mass effect så är nog första boken ett måste att testläsa iaf.
Har även hört att dragon age böckerna är mycket bra

1
Skriv svar