Lär dig spela Zarya i Overwatch

Robot
Lär dig spela Zarya i Overwatch

Skydda dina lagkamrater och gör mer skada desto mer stryk du tar.

#overwatch


Medlem
Lär dig spela Zarya i Overwatch

Zarya (Och även Symmetra) är en av mina mest spelade hjältar sedan länge, har sett henne bli lite populärare på senare tid men är fortfarande nog en av de minst spelade klasserna.

Hon är klart den mest flexibla av tanksen men svårast att spela effektivt.
Största nackdelen är att hon inte är lika mobil som de andra men hennes sköldar samt granater har lång range och det väger upp detta om man har lite vana.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Zarya (Och även Symmetra) är en av mina mest spelade hjältar sedan länge, har sett henne bli lite populärare på senare tid men är fortfarande nog en av de minst spelade klasserna.

Hon är klart den mest flexibla av tanksen men svårast att spela effektivt.
Största nackdelen är att hon inte är lika mobil som de andra men hennes sköldar samt granater har lång range och det väger upp detta om man har lite vana.

Brukar spela henne för hon är en av de mest utmanande att spela, men tyvärr inte en av de roligaste. Heroes som är mer mobila tenderar att vara roligare att spela.

Medlem
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Ahris:

Zarya (Och även Symmetra) är en av mina mest spelade hjältar sedan länge, har sett henne bli lite populärare på senare tid men är fortfarande nog en av de minst spelade klasserna.

Hon är klart den mest flexibla av tanksen men svårast att spela effektivt.
Största nackdelen är att hon inte är lika mobil som de andra men hennes sköldar samt granater har lång range och det väger upp detta om man har lite vana.

Brukar spela henne för hon är en av de mest utmanande att spela, men tyvärr inte en av de roligaste. Heroes som är mer mobila tenderar att vara roligare att spela.

Jag tycker hon är en av de roligaste men som de flesta andra hjältar passar hon inte i alla situationer.

Jag gillar tank och support mest och eftersom majoriteten är ganska motvilliga att välja dessa men ofta anpassar sig efter dem får jag oftast spela det jag vill.
Brukar välja Zarya eller Symmetra först beroende på bana och justera i samma kategori beroende på vad de andra väljer. Sen får man ju anpassa sig under spelets gång.
Ska väl tillägga att jag gillar D.VA, Winston och Lucio nästan lika mycket.

Medlem

Ska man spela Zarya behövs en känsla för hur spelet flyter på, om du borde pressa eller dra tillbaka, på så sätt kan du fatta bra beslut om när du ska använda dina shields så du kan smälta varenda liten skit som vågar utmana dig

Medlem

Zarya är helt klart den bästa heron att carrya solo med. Jag ligger på 70% winratio med henne över ca 50 games med henne nu, började spela henne förra veckan. Vet man vad man gör så är hon bruten.

Medlem

Zarya kan vara riktigt tung om man får flyt med henne.

Medlem

Reinhart med hela mitt hjärta

Medlem

Sedär. Hunnit komma till lvl35 utan att veta exakta detaljer om dessa champs.
Att Symmetras vanliga skott ökar skadan var nytt för mig t.ex.

Medlem

Spelar mest Lucio. Inte så att det är min favorit, men det är det jag brukar välja när ingen annan vill spela support... ni kan säkert gissa er till hur ofta det blir med andra ord.

Tur att det är kul att åka på väggar.

Medlem

Dessa två filmer gjorde mig sugen på att köpa spelet!

Medlem
Skrivet av Evilof:

Sedär. Hunnit komma till lvl35 utan att veta exakta detaljer om dessa champs.
Att Symmetras vanliga skott ökar skadan var nytt för mig t.ex.

Vågar man spela Symmetra aggressivt och är tillräckligt snabb/hal kan man ibland krossa ett helt lag, ofta fattar folk inte vad som händer.
Jag älskar att skutta in bakom motståndarna när de är upptagna och springa sicksack mellan dem med strålen igång.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Dessa två filmer gjorde mig sugen på att köpa spelet!

Jag kan säga att jag själv tvekade att köpa det i början. Men en polare övertalade mig och nu är jag fast. det är så fruktansvärt kul spel!

1
Skriv svar