Ibland är det bara lite CoD man är ute efter

Flakmonkey
Ibland är det bara lite CoD man är ute efter

Har precis avslutat dagen med lite Call of Duty: Advanced Warfare till Playstation 4. Tror jag har kommit runt halvvägs in i kampanjen vilket innebär att den är rätt kort men jag tror faktiskt att det passar mig väldigt bra. Säga vad man vill om Call of Duty-serien och bristen på innovation och "djup" men jag rycker att det levererar på samma sätt som en actionrulle från Hollyeood dvs lättsmält action som inte förändrar ditt liv och som du troligtvis har glömt dagen efter men som man ändå suktar efter ibland. Jag känner i varje fall att det är perfekt just nu att ta del av en välgjord kampan (Spacey!) som låter mig skjuta på saker utan någon större tanke. Då spelar det inte då stor roll om handlingen i sig har lite hål eller om den är i kortaste laget. Allting behöver inte vara banbrytande hela tiden.

Sen ska jag väl också säga att jag nog inte hade tyckt det var värt 600 spänn med tanke på att jag inte kommer röra multiplayern men det är å andra sidan därför man inte köper spel vid release utan våntar tills de går att få för en dryg hundring

#blogg

Medlem
Ibland är det bara lite CoD man är ute efter

Kunde inte sagt det bättre själv! Ibland är just lättsmältheten det som bestämmer mina köp

En 100:- är spelen värda, men inte så mycket mer tycker jag. Inte de senaste varianterna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar