Smuts, våld och farliga djur bjuds det på i nya trailern för The Technomancer

Robot
Smuts, våld och farliga djur bjuds det på i nya trailern för The Technomancer
Medlem
Smuts, våld och farliga djur bjuds det på i nya trailern för The Technomancer

Ganska kasst spel vad jag kan förstå av de reviews jag läst/hört:

4.9 av IGN

"Awful combat, comically bad writing and VO, so far its worse than Bound by Flame. Not a fan, at all." -Totalbiscuit


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Extremt spridda betyg på det här, alltifrån 4/10 till 8/10 på de sitter jag läser. Det enda alla tycks vara överens om är att det inte är i framkant rent tekniskt men story och mekanik har beskrivits som alltifrån pissuselt till fenomenalt.. Är själv sugen på att köpa det p.g.a. sin setting och att jag saknar ett långt RPG atm

Medlem

Jag ska ge det en chans iaf..


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Köpte spelet för två timmar sen. Gillar spelet starkt. Mycket bättre än deras förra spel. Ja rent visuellt inte ett crysis 4 graffe liksom. Men vadå. Spelet flyter på och i 4k är det snyggt. Sen stöder spelet 21:9 och även alla filmsekvenser funkar i 21:9.

Kontrollerna är kanon gillar även fighting systemet. Spännande utmanande vilket jag gillar. Storyn verkar spännande bara spelet i ca 1 timme. Men spelet är utmanande vilket är en fördel. Uppgraderings systemet är kanon. Och även uppgradera vapnen och armor och massa. Skitkul. Bara säger. Köp

Medlem

Ett steg framåt från Mars: War Logs, men vinner nog inga priser. 6/10 kanske.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

k3m
Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Extremt spridda betyg på det här, alltifrån 4/10 till 8/10 på de sitter jag läser. Det enda alla tycks vara överens om är att det inte är i framkant rent tekniskt men story och mekanik har beskrivits som alltifrån pissuselt till fenomenalt.. Är själv sugen på att köpa det p.g.a. sin setting och att jag saknar ett långt RPG atm

ja, det här ser inte skit ut, o jag älskar kompositionen och temat. vi har inte många såna här rollspel jag köper detta efter semestern

Medlem

Gillar de två timmarna jag spelat hittills. En stark sjua!

Medlem

Jag har spelat 3 timmar.. Det var ett uppdrag som fick mig att vilja slänga spelet i väggen.. Annars är det en 7 hittills i betyg..

Medlem

bara för det inte hoppar ur två strippor och drar iväg en till det glada tralla landet. så behöver det ju inte vara kasst .

NuZ
Testpilot
Skrivet av UggleMannen:

bara för det inte hoppar ur två strippor och drar iväg en till det glada tralla landet. så behöver det ju inte vara kasst .

Mena du tra la la landet eller handtralla-landet?

OnT
Tyckte spelet är så där. Svårt att sätta en siffra men visst spelvärt men det har sina brister.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Gen
Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag har spelat 3 timmar.. Det var ett uppdrag som fick mig att vilja slänga spelet i väggen.. Annars är det en 7 hittills i betyg..

Så spelet är svårt? Går det att estimera svårighetsgraden genom att jämföra med något annat spel?

Sitter och funderar på detta eller Mirror's Edge.

Medlem

Bara för det inte är ett AAA-spel borde folk ge detta spel en chans.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av EpicGoblin:

Jag har spelat 3 timmar.. Det var ett uppdrag som fick mig att vilja slänga spelet i väggen.. Annars är det en 7 hittills i betyg..

Så spelet är svårt? Går det att estimera svårighetsgraden genom att jämföra med något annat spel?

Sitter och funderar på detta eller Mirror's Edge.

Spelet är svårt i vissa uppdrag, då du ibland får för lite info om uppdraget. Kan nog inte direkt jämföra det med något spel, dock hade jag köpt detta framför mirrors edge.

Medlem

Köptenoch håller på att dra ned det. Men är sugen på Homefront också

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Gen:
Skrivet av EpicGoblin:

Jag har spelat 3 timmar.. Det var ett uppdrag som fick mig att vilja slänga spelet i väggen.. Annars är det en 7 hittills i betyg..

Så spelet är svårt? Går det att estimera svårighetsgraden genom att jämföra med något annat spel?

Sitter och funderar på detta eller Mirror's Edge.

Spelet är svårt i vissa uppdrag, då du ibland får för lite info om uppdraget. Kan nog inte direkt jämföra det med något spel, dock hade jag köpt detta framför mirrors edge.

Håller med om det och jag tror många håller med om detta. Men informationen kan du få av många karaktärer och om platser. Sen om du håller in "F" så får du fram kartan medans du spelar. Man ska följa utropstecknen. Men å andra står det inte om vilket uppdrag som är vilket av dom. Men utmaningen är kul, tycker det kan bli för lätt när allt vägleds med en pil eller så. Typ som witcher 3 spelet är ganska lätt att hitta men svårare med annat.

Mirrors Edge Catalyst var av en besvikelse detta är absolut ngt jag skulle väntat på. Ville ha ett bra rpg detta var asbra och tror också moddar och annat kommer som gör det ännu bättre.

Men lättaste svårighetsgraden är svår fortfarande men spelar alltid snäppet svårare för det är tråkigt med för lätt men i detta fall skulle jag tagit normal känner jag...hehe:)

1
Skriv svar