The Division har blivit med expansion – fira med trailer

Robot
The Division har blivit med expansion – fira med trailer
Medlem
The Division har blivit med expansion – fira med trailer

Ångrar då inte att jag lät bli att köpa detta. Hade ett gäng polare som var hypade och lirade som fan en vecka, sedan aldrig mer.

Herr rygg

Expansionen är grymt rolig. Mer loot åt folket!:D


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Tycker The Division var ett riktigt bra spel för Single Player och Coop, problemet var väl att folk förväntade sig ett MMO.

Medlem

Nice, då vet vi va vi gör i morgon kväll och på torsdag kväll..

Men, bara jag som la märke till Sam Fisher @1:35?

Ambassadör
Xbox

Kul för de tre-fyra pers som fortfarande spelar!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av xzeros:

Nice, då vet vi va vi gör i morgon kväll och på torsdag kväll..

Men, bara jag som la märke till Sam Fisher @1:35?

Nej jag såg det... teaser?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Efter kampanjen så vart det inte så kul, men jag är definitivt intresserad av storyn.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av xzeros:

Nice, då vet vi va vi gör i morgon kväll och på torsdag kväll..

Men, bara jag som la märke till Sam Fisher @1:35?

Nej jag såg det... teaser?

En outfit till The Division. Såg den tillsammans med tre stycken andra dräkter(som ej var från splinter cell) under E3 det här året. Kan märkligt nog inte hitta bilden nu

* Edit, hittade bilden nu:

Medlem

Många buggar påstötta under första dagen av detta jag kört idag, osynliga väggar man kan fastna i, Underground Operations som inte alltid går att starta etc etc..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dave Lister:

Många buggar påstötta under första dagen av detta jag kört idag, osynliga väggar man kan fastna i, Underground Operations som inte alltid går att starta etc etc..

Buggar...i The Division? Näää, det låter otroligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Bra då kan alla kompisarna som löte DLC efter 3 dagar få en återblick. Själv har jag inte rört det på säker 1 månad och kommer def inte köpa dlc´t

Medlem

Hm jaså, var spelet klart alltså, innan expansionen? tyckte mig höra av folk att det inte var riktigt färdigt så att säga men kanske det var en överdrift.

Hur som helst, ha kul ni som spelar!

Medlem
Skrivet av toern:

Hm jaså, var spelet klart alltså, innan expansionen? tyckte mig höra av folk att det inte var riktigt färdigt så att säga men kanske det var en överdrift.

Hur som helst, ha kul ni som spelar!

Japp, har det faktiskt rätt så kul ändå med att köra Underground Operations
Inte kört The Division sedan 1.1-uppdateringen i stort sett innan dess ^^
Mycket tills spelet kan kallas färdigt, det håller jag med om med råge dock.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

ni glömde skriva den kostar pengar, trodde den va gratis först

Medlem
Skrivet av Ahris:

Tycker The Division var ett riktigt bra spel för Single Player och Coop, problemet var väl att folk förväntade sig ett MMO.

Exakt, spelar man 1-2 veckor endast har man väl fått ut det som en normalt SP lir har att ge. Beroende på hur många timmar man spelar förstås.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Tycker The Division var ett riktigt bra spel för Single Player och Coop, problemet var väl att folk förväntade sig ett MMO.

Gillade The Division. Problemet för min och mina kompisars del var till liten del buggarna men det som verkligen fick mig att sluta spela var alla fuskare och folk som glitchat upp sig så att man hela tiden dog på ett par skott i Darkzone. Och utan darkzone så blir spelet tråkigt snabbt.

Darkzone var roligt och spännande i början när de flesta var på ungefär samma nivå och du faktiskt hade en liten chans mot andra spelare. Hade spelet inte vart broken på ovan nämnda punkter hade jag köpt de DLC som släppts och spelat massor med timmar.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Gen
Medlem

PvE sidan av spelet var riktigt skoj! Tror jag lade 55h på det (samt några gram DZ), sen har jag gjort lite dailys men det blir snabbt tråkigt och DZ är ingen idé att gå in i pga cheaters. Iaf inte gå in ensam, man måste ha backup för att överleva och skrämma potentiella rogues.

Medlem

Tänkte jag skulle börja om med Division.
Måste man köra PVP delen? Det som pajade för mig, och dem jag spelade rushade igenom allt, plus dem var OP. Inget kul för fem öre, så slutade spela.

Men tänkte ta upp det igen, nu efter massa patcher..
Är PVP delen fortfarande med fuskare? Tänker mest på konsol delen.

Är PVP bästa sätt att få mest gear? Eller finns det andra sätt?

Gen
Medlem

Jag undrar också om det där med gear. Har haft 182 GS hur länge som helst eftersom man inte får bättre av missions. Har aldrig klarat av någon Incursion heller och pallar inte med DZ (aldrig sett något högre än 182 där ändå). Ändå ser jag folk med 200+ GS men fattar inte hur de fått det. Visst, går ju att köpa 204 vapen i Phoenix store men de kostar ju typ 900 credits. Iofs finns set item recept där också men de är också rätt dyra (300-400 credits styck).

Medlem

Måste man ha season pass för att skaffa Underground, eller kan man köpa det separat?

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag undrar också om det där med gear. Har haft 182 GS hur länge som helst eftersom man inte får bättre av missions. Har aldrig klarat av någon Incursion heller och pallar inte med DZ (aldrig sett något högre än 182 där ändå). Ändå ser jag folk med 200+ GS men fattar inte hur de fått det. Visst, går ju att köpa 204 vapen i Phoenix store men de kostar ju typ 900 credits. Iofs finns set item recept där också men de är också rätt dyra (300-400 credits styck).

Det har aldrig slagit dig att DZ och incursions tillhandahåller bättre gear? Dessutom måste du ha över 201 GS för att komma in i högsta DZ-bracket ens. Därav är max GS du sett i DZ 182.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Avstängd

Varför släpps det först 2:a augusti till ps4? Har dom nått avtal med Microsoft?


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av Gen:

Jag undrar också om det där med gear. Har haft 182 GS hur länge som helst eftersom man inte får bättre av missions. Har aldrig klarat av någon Incursion heller och pallar inte med DZ (aldrig sett något högre än 182 där ändå). Ändå ser jag folk med 200+ GS men fattar inte hur de fått det. Visst, går ju att köpa 204 vapen i Phoenix store men de kostar ju typ 900 credits. Iofs finns set item recept där också men de är också rätt dyra (300-400 credits styck).

Jag har 214 i gear score och det var inte särskilt svårt att komma upp till. Bara att nöta incursions. Jag har ofta tur att hitta bra grupper eller så lirar jag med kompisar som man träffat genom spelet. Jag tog dock en paus från det här spelet pga nya witcher expansionen. Men ska nog börja lira igen nu. Fast kasst att det släpps först 2a augusti till ps4 om det nu stämmer.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kör Incursions på challenge då droppar det alltid gearscore 240 och vapen med score 204. Annars kan du samla ihop Intel och göra de svåraste uppdragen, då droppar det ochså altid minst score 214 men oftast 240.

Det bästa för att snabbt få bra gear är att vara i DZ. Supply drops i zone 5-6 har 90% av gångerna alltid gearscore 240 och de sakerna behöver du inte extracta!

Jag håller med var sjukt mycket fuskare i början men nu var det ett tag sen jag såg någon senast.
Jag kör på ps4, vet inte hur det är på xbox eller pc.

Gnällkuk
Skrivet av Dannemannen99:

Måste man ha season pass för att skaffa Underground, eller kan man köpa det separat?

Går att köpa separat.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av Azureye:
Skrivet av Gen:

Jag undrar också om det där med gear. Har haft 182 GS hur länge som helst eftersom man inte får bättre av missions. Har aldrig klarat av någon Incursion heller och pallar inte med DZ (aldrig sett något högre än 182 där ändå). Ändå ser jag folk med 200+ GS men fattar inte hur de fått det. Visst, går ju att köpa 204 vapen i Phoenix store men de kostar ju typ 900 credits. Iofs finns set item recept där också men de är också rätt dyra (300-400 credits styck).

Det har aldrig slagit dig att DZ och incursions tillhandahåller bättre gear? Dessutom måste du ha över 201 GS för att komma in i högsta DZ-bracket ens. Därav är max GS du sett i DZ 182.

Jo men min fråga var om det fanns något annat sätt? Har testat Incursion (den första) ett tjugotal gånger men aldrig hamnat i en grupp som klarar det.
Okej så vad som droppar för gear i DZ beror på vilken backet man befinner sig i? 201+ bracket ger 204 gear eller bättre?

Skrivet av breahl:
Skrivet av Gen:

Jag undrar också om det där med gear. Har haft 182 GS hur länge som helst eftersom man inte får bättre av missions. Har aldrig klarat av någon Incursion heller och pallar inte med DZ (aldrig sett något högre än 182 där ändå). Ändå ser jag folk med 200+ GS men fattar inte hur de fått det. Visst, går ju att köpa 204 vapen i Phoenix store men de kostar ju typ 900 credits. Iofs finns set item recept där också men de är också rätt dyra (300-400 credits styck).

Jag har 214 i gear score och det var inte särskilt svårt att komma upp till. Bara att nöta incursions. Jag har ofta tur att hitta bra grupper eller så lirar jag med kompisar som man träffat genom spelet. Jag tog dock en paus från det här spelet pga nya witcher expansionen. Men ska nog börja lira igen nu. Fast kasst att det släpps först 2a augusti till ps4 om det nu stämmer.

Alla jag kände som lirar Division har slutat spela och tur med grupper har jag inte haft men märker nu att det är den vägen man måste gå.

Dock blev jag positivt överraskad av Underground missions. Körde solo (den lättaste) och kanske hade tur men fick 214 set-delar. Tyvärr inga bra men hoppas kunna öka min GS där så jag bättre klarar av Incursions (btw borde de ändra GS req för Incursions, 160 är ju jävligt lågt.

Medlem
Skrivet av Gen:

Okej så vad som droppar för gear i DZ beror på vilken backet man befinner sig i? 201+ bracket ger 204 gear eller bättre?

Det är korrekt uppfattat. Du kan få 240 gear i DZ bracket 201+


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Gen
Medlem
Skrivet av Azureye:
Skrivet av Gen:

Okej så vad som droppar för gear i DZ beror på vilken backet man befinner sig i? 201+ bracket ger 204 gear eller bättre?

Det är korrekt uppfattat. Du kan få 240 gear i DZ bracket 201+

Achzo Vet du vad bracket under 201 ligger på?

Medlem

Märkligt hur man kan göra ett så pass bra spel som man ändå inte vill spela. Hur kan det vara så?

12
Skriv svar