Motorcyklar och slagsmål – då släpps Road Rash-inspirerade Road Redemption

Robot
Motorcyklar och slagsmål – då släpps Road Rash-inspirerade Road Redemption
Medlem
Motorcyklar och slagsmål – då släpps Road Rash-inspirerade Road Redemption

Jävlar... trodde dom förbättrat det lite sedan första gången jag såg det. Ser ut som fysiken i det är något alldeles extra

Originalet var ju kul på den tiden men känns som det här kommer va kul i 10 min :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skribent
Skrivet av robbis:

Jävlar... trodde dom förbättrat det lite sedan första gången jag såg det. Ser ut som fysiken i det är något alldeles extra

Jag råkade lägga in ett gammalt klipp i nyheten. Har uppdaterat med ett nyare nu!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av robbis:

Jävlar... trodde dom förbättrat det lite sedan första gången jag såg det. Ser ut som fysiken i det är något alldeles extra

Jag råkade lägga in ett gammalt klipp i nyheten. Har uppdaterat med ett nyare nu!

Same shit

Medlem

Rätt kul, men ingenting som håller i längden. Originalet var bättre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser inte så påkostat ut, kan kickstarter pengarna ha gått till kvinnor och sprit istället montro? :/

Medlem

Varför har dom inte bättre ljussättning för? Är det gjort i Unreal eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det påminner utseendemässigt om någonting till iOS eller Android.

Medlem

Riktigt skit spel, Har haft det ett tag nu och man tröttnar efter 5min


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser ut som ett spel man kanske tankar ner olagligt, testar lite och sedan slänger.

Medlem

Som man satt å drack 3.5or å spelade på den gammal tiden ack ack ack.

Medlem

Drog rejält på smilbanden när jag läste rubriken, förhoppningarna sjönk som en sten då jag såg gameplayet

Medlem

Ett sånt gammalt spel som road rash tror jag inte blir bra hur man än gör det.
Idag behövs nått mer än bara ett motorcykelspel nästan på räls där man slår på varandra.
Hade originalet släppts idag hade det varit lika "dåligt"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

är inte detta samma skapare som Project Cars? vilket fiasko....


signatur

Sim-Racing

Medlem

Sjukt roligt spel! Har lirar det under en längre tid. Rekommenderar att du spelar couch coop med en polare dock, då glänser det! Senaste updaten ändrade på allt och gjorde det så sjukt mycket bättre! Love dis gaym

Medlem
Skrivet av Gurant:

Sjukt roligt spel! Har lirar det under en längre tid. Rekommenderar att du spelar couch coop med en polare dock, då glänser det! Senaste updaten ändrade på allt och gjorde det så sjukt mycket bättre! Love dis gaym

Du är nog ensam om det.

1
Skriv svar