Därför blir Quake Champions pc-exklusivt vid lanseringen

Robot
Därför blir Quake Champions pc-exklusivt vid lanseringen
Medlem
Därför blir Quake Champions pc-exklusivt vid lanseringen

Det borde alltid vara pc-exklusivt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

såre ska vara. det är inget spel för folk som laggar lr segar


signatur

//monster

Medlem

Inte ens ett spel som behövs på konsol


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

För varje uttalande de gör så låter spelet mer och mer som en våt dröm!

Törs man verkligen hoppas?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Finns ingen anledning för det att finnas på nuvarande konsoller.
CS finns väl inte på konsoll så varför skulle Quake göra det...


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Så länge det känns som quake så är jag med. En grafisk uppdatering är allt q3/live behöver. Inte som quake 4 dock.

Medlem

Så jäva bra.

Förhoppningsvis så detta lik bra optimerat som Q3 var när det kom. Inget daltande med att dra ner på grafiken pga konsoler eller problem med portningar. Xbone och PS4 kan få sin version portad senare.

Medlem

Sen får man ju hoppas på att nätkoden är bra, går fan knappt spela mp spel längre när den uppdaterar så långsamt.

Medlem
Skrivet av Peete:

Finns ingen anledning för det att finnas på nuvarande konsoller.
CS finns väl inte på konsoll så varför skulle Quake göra det...

Jo, dom får in mer pengar vi konsol än PC.
http://marketplace.xbox.com/sv-SE/Product/Counter-Strike-GO/6...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har kört 120hz i fyra år nu ungefär och jag märkte en skillnad från början, men den största skillnaden märkte jag för ett par dagar sedan. Startade Doom och av någon anledning var upplösningen helt off så den fick jag ändra till 1440p. Efter bytet kändes det fortfarande fel, jag upplevde att menyn var seg och när jag startade spelet så kändes det som jag gick runt i vatten eller något, kändes trögt med andra ord.

Trodde först de hade patchat sönder spelet eller något men när jag kollade skärmens OSD så stod den på 1440p 60hz. Ändrade tillbaka till 120hz och wow-känslan var tillbaka. Har som sagt upplevt skillnad i flyt tidigare men detta var som natt och dag. Vet inte om GSYNC hjälpte till och gav det där lilla extra då den tekniken fortfarande är ny för mig och jag har inte gjort något side-by-side test.

Hur som helst var detta den bästa skillnaden jag upplevt och jag skulle ha svårt för att lira t.ex. Doom på lägre uppdateringsfrekvens nu när jag vant mig. Synd att inte alla upplever den skillnaden men så länge alla är nöjda så är allt väl. Sen kan inte alla människor vara 'inhuman'

Medlem
Skrivet av Peete:

Finns ingen anledning för det att finnas på nuvarande konsoller.
CS finns väl inte på konsoll så varför skulle Quake göra det...

CS finns och med den logiken borde alla spel släppas till konsol?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Gnällkuk

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Gen
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jo det kan man visst. Ställer man en 60Hz skärm och en 120Hz skärm bredvid varandra så är skillnaden väldigt stor. Blir samma sak när man kör ett konsolspel (30fps) på en TV och kör samma spel på PC på en TV bredvid (60fps).

Ni som säger att det inte är någon skillnad, nu får ni faktiskt ge er -.-

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Sen får man ju hoppas på att nätkoden är bra, går fan knappt spela mp spel längre när den uppdaterar så långsamt.

Håller verkligen med. Många pratar om hur stora tekniska framsteg vi gjort och gör. Men på detta område har det verkligen stått still, eller som jag skulle säga, gått tillbaka.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jo det kan man visst. Ställer man en 60Hz skärm och en 120Hz skärm bredvid varandra så är skillnaden väldigt stor. Blir samma sak när man kör ett konsolspel (30fps) på en TV och kör samma spel på PC på en TV bredvid (60fps).

Ni som säger att det inte är någon skillnad, nu får ni faktiskt ge er -.-

Jag känner också märkbar skillnad, även i spel där 144hz inte behövs som Mass effect serien. Rörelser ser mjukare ut. Men sen föredrar jag att spela på min 60hz ips på grund av färger och kontrast.

phi
Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jo det kan man visst. Ställer man en 60Hz skärm och en 120Hz skärm bredvid varandra så är skillnaden väldigt stor. Blir samma sak när man kör ett konsolspel (30fps) på en TV och kör samma spel på PC på en TV bredvid (60fps).

Ni som säger att det inte är någon skillnad, nu får ni faktiskt ge er -.-

https://www.youtube.com/watch?v=m6igZbQm75s

60 hz vs 120 hz vs 144 hz.

Alla rätt i blindtestet säger väl egentligen allt. Märker man ingen skillnad så är det något "fel" på en.

Inaktiv
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Han kanske menar Diablo 3.
Eller Doom 3: BFG Edition där man kan spela i 120 fps tror jag.

Gnällkuk
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Kom igen nu kompis, gör dig inte dummare än vad du är. Det är helt oväsentligt om jag spelat Quake Champions eller inte, skillnaden på 60 och 120fps är extremt påtagligt, speciellt i snabba spel som FPS. D3 är för övrigt Diablo 3 och inte Doom 3. Låter som om du spelat på 60Hz-skärm hela tiden men helt plötsligt vet bättre än alla andra.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jo det kan man visst. Ställer man en 60Hz skärm och en 120Hz skärm bredvid varandra så är skillnaden väldigt stor. Blir samma sak när man kör ett konsolspel (30fps) på en TV och kör samma spel på PC på en TV bredvid (60fps).

Ni som säger att det inte är någon skillnad, nu får ni faktiskt ge er -.-

https://www.youtube.com/watch?v=m6igZbQm75s

60 hz vs 120 hz vs 144 hz.

Alla rätt i blindtestet säger väl egentligen allt. Märker man ingen skillnad så är det något "fel" på en.

Har också sett den videon innan, glasklart även om jag själv tycker det är svårare att se skillnad på 120 mot 144. Det ska även tilläggas att G-sync eller inte spelar roll då G-sync eliminerar den stuttering som vissa spel kan ha. Märks mest innan 100fps.

Skrivet av matnojje:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jo det kan man visst. Ställer man en 60Hz skärm och en 120Hz skärm bredvid varandra så är skillnaden väldigt stor. Blir samma sak när man kör ett konsolspel (30fps) på en TV och kör samma spel på PC på en TV bredvid (60fps).

Ni som säger att det inte är någon skillnad, nu får ni faktiskt ge er -.-

Jag känner också märkbar skillnad, även i spel där 144hz inte behövs som Mass effect serien. Rörelser ser mjukare ut. Men sen föredrar jag att spela på min 60hz ips på grund av färger och kontrast.

Du kan få det bästa av båda världar = IPS + 144Hz på t ex Acer XB270HU :> Har den själv, en riktigt fin skärm. Designmässigt föredrar vissa nog ASUS motsvarighet PG279Q men den är också dyrare.

Medlem
Citat:

Precis som nyheten att hjältarna inte får specifika vapen och förmågor.

huh? i länken står det ju

Citat:

Every Champion will have a passive Ability for his movement. And every Champion will have an active special ability. As example the Hero Ranger from the teaser can throw a "Dire Orb" and can teleport to its location. So are Telefrags possible

Då får de ju specifika förmågor?

Medlem

Varför snackar alla om sina skärmars frekvens. Jag trodde det som nämns i artikeln handlade om netcodens uppdateringsfrekvens.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Chassimannen:

Varför snackar alla om sina skärmars frekvens. Jag trodde det som nämns i artikeln handlade om netcodens uppdateringsfrekvens.

Nej, det som artikeln refererar till är med största sannolikhet faktumet att id vill att deras spel skall kunna spelas i åtminstone 120 bilder per sekund.

Det pratas om hertz, ja, men för att det skall vara någon idé med en 120hz-skärm så måste först och främst spelet renderas i motsvarande hastighet, dvs fps.

Och sluta snacka, märker du ingen skillnad på 60 och 120 fps/hz så har du ingenting i en sådan disskusion att göra, punkt.

Medlem

"Most of us, and even me, I can't really tell the difference. But there are some players who are inhuman"

Never go full peasant.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Peete:

Finns ingen anledning för det att finnas på nuvarande konsoller.
CS finns väl inte på konsoll så varför skulle Quake göra det...

CS finns till konsol

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jag rekommenderar dig att köpa en 144hz skärm och möta mig i duel i i QL. Bara för att få höra att du hade extremt fel, och sen kunna dra en rocket i facet på dig.

Gnällkuk
Skrivet av Nunk:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jag rekommenderar dig att köpa en 144hz skärm och möta mig i duel i i QL. Bara för att få höra att du hade extremt fel, och sen kunna dra en rocket i facet på dig.

Av någon anledning blev jag taggad som att du svarade mig där, något förvirrande Tror dock inte en 144Hz-skärm hjälper speciellt mycket om man inte är bra på spelet redan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Quake är = PC. Men förstår att de vill kräma ur pengar ur titeln på fler plattformar än bara PC också.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Nunk:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

"Willits nämner Quake Live som exempel på betydelsen av uppdateringsfrekvens och menar att de märkt stor skillnad på 30Hz och 60Hz, och att skillnaden mellan 60Hz och 120Hz kan vara märkbar."

Men herregud, märker du ingen skillnad på 60 och 120fps så måste du ha någon grav hjärnskada/synfel. Finner det nästan provocerande att uttalar sig att den "kan" vara märkbar.

Minns det själv som igår när jag hade köpt min första 144Hz skärm och gick från 60Hz. Spelade D3 med en kompis å gick omkring med ett jätteleende och stönade "det e så mjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt" Det är en enorm skillnad på 60 och 120.

Det beror ju helt på vad man spelar och du är knappast i någon position att uttala dig om Quake Champions. Hjärnan och synen jobbar inte i specifika frekvenser så du kan inte mäta upplevelsen på det viset.

Doom 3 hade för övrigt en cap på 60 fps sist jag kollade så det är underligt att du upplevde en sån enorm skillnad.

Jag rekommenderar dig att köpa en 144hz skärm och möta mig i duel i i QL. Bara för att få höra att du hade extremt fel, och sen kunna dra en rocket i facet på dig.

Av någon anledning blev jag taggad som att du svarade mig där, något förvirrande Tror dock inte en 144Hz-skärm hjälper speciellt mycket om man inte är bra på spelet redan.

Nej helt klart.. men när du kommit in i litet i liret är skillnaden enorm.. så speciellt när det kommer till flickrails/rockets. Samt att det blir lättare att hålla en stadig LG över 35% öven snabb förflyttning blir lättare.

1
Skriv svar