Filmdags - Snart släpps Demon's Souls

Robot
Filmdags - Snart släpps Demon's Souls

Nu blev jag sugen på kaffe.

Medlem

vill ha det men har ingen lust att förboka, skulle vara bra med ett demo.

Medlem

Älskar DS. Hoppas de gör en 2:a.

Medlem

Ja fy fan... nu fick jag rysningar av att man har spelat detta spel i hur många timmar som helst och ändå klarade jag bara 2% av det innan jag gav upp!

Rysligt envis lär du vara om du ska ta dig ann detta...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Sjukt hardcore spel


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

jag har väntat tålmodigt på eu releasen så är man inte hemma när de släpps, aja får bli nästa vecka.

Inaktiv

Det hade varit trevligt med ett demo.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Black Phantom Edition förbokad och klar hehe. Sen ska det manglas i mången natt.


signatur
Medlem

Ja, lätt ett av dom bästa spelen till PS3.
Alla säger att det är så jävla svårt. Det är ofta inte lätt, men så jäkla svårt är det inte. Jag tyckte det var lagom. Tycker snarare att det är alla andra spel som är för lätta.

Avundas er som har detta att se fram emot!

Medlem

Riktigt bra spel! Visst är det svårt men det är mest pga av att man ofta måste ha tålamod att vänta och tänka sig för i striderna och inte bara mata på.

Personligen så tycker jag nog Ninja gaiden är svårare

Medlem

Naughty bear och det här... måste värkligen ta o skaffa en PS3:a


signatur

Rwa?

Medlem

Fullkomligt underbart spel. Har lagt ner ungefär 90 timmar på det nu och klarat det 2 gånger. Min karaktär är på level 140 och spelet blir bara roligare och roligare


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

..igen. Inget intressant för min del.

Medlem

Har väl lagt 54 timmar på det runt 156 klarat ut det väl 5 gånger på en karaktär . Går sjukt fort om man vet hur man gör och vilken klass. http://demonssouls.wikidot.com/ Skit bra sida för information och hitta folk att spela med .
Säger bara att har ni inget tålamod ska ni inte ens försöka er på spelet . Jag lånade ut det till min polare han tyckte tutorialen var svår och gav upp sen .

Inaktiv
Medlem

Lätt ett av de bättre PS3 spelen, älskar det!

1
Skriv svar