Total War: Warhammer får DX12-stöd och Blood Knights – idag!

Robot
Total War: Warhammer får DX12-stöd och Blood Knights – idag!

Första uppdateringen till omåttligt populära fusionen snart live.


Medlem
Total War: Warhammer får DX12-stöd och Blood Knights – idag!

Har Nvidia nån plan på att fixa sin DirectX 12-strul, nån som vet?

Medlem

Åhhhh, Blood Knights

Medlem

När ska DLC börja dyka upp

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

När ska DLC börja dyka upp

Det är lite lustigt. Jag brukar hata DLCs, men just till det här spelet vill jag bara att dom ska släppa så mycket DLCs och expansioner som möjligt!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Azureye:
Skrivet av Ricomaniac:

När ska DLC börja dyka upp

Det är lite lustigt. Jag brukar hata DLCs, men just till det här spelet vill jag bara att dom ska släppa så mycket DLCs och expansioner som möjligt!

Exakt samma här. Håller mej alltid undan dlc men till detta kommer ja nog skaffa varenda ett

Medlem

signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Stingshot:

Har Nvidia nån plan på att fixa sin DirectX 12-strul, nån som vet?

Sitter du inte med ett 1070/1080 så aldrig.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Stingshot:

Har Nvidia nån plan på att fixa sin DirectX 12-strul, nån som vet?

Sitter du inte med ett 1070/1080 så aldrig.

Kommer sitta på ett 1070 om nån vecka, men efter lite grävande så har inte nvidia någon kretskort struktur för att hanter Async vilket e D12s största styrka. men de har en "emulering" (förenkald beskrivining) för att förbättra lite av async effecten.

så förhoppningsvis kommer generationen efter nvdia 10XX att kunna stödja Async

PS: Vad jag förstår så är Async some en informations väg med dubbla körfiler där alla kör 50 km/h istället för en enkelfilig väg där alla kör 80 km/h.

Medlem
Skrivet av gurkoz:

DLC på väg tydligen

Blood for the Blood God
DLC med blood och splattereffekter för €2,49
http://store.steampowered.com/app/404011/

Trailer

Edit: De slog på stort och släppte en till video med lite blandat gameplay med "Blood" DLC

Medlem
Skrivet av Azureye:
Skrivet av Ricomaniac:

När ska DLC börja dyka upp

Det är lite lustigt. Jag brukar hata DLCs, men just till det här spelet vill jag bara att dom ska släppa så mycket DLCs och expansioner som möjligt!

Man vill ju ha fler raser. Spelade mycket warhammer som grabb och kan tycka att Alverna som är dom mest balanserade raserna (infanteri,kavalleri,bågskyttar,magi,monster) kanske borde finnas med i spelet från början, Antar att de har med kartan o göra men dom saknas ändå tycker jag. Sen vill jag ha Skaven och hoppas att dom använder sig av deras lite ostabila karaktär
Men ja känns som mycket saknas än sålänge för att kampanjen ska bli riktigt bra.

Sen tycker jag väl även att det saknas rätt mycket i form av unitrosters, men de fixar ju radious modsen i mångt och mycket. Men klar förbättring från Rome 2 och Attila. Jag blev positivt överaskad av spelet.

1
Skriv svar