Bioshock-samling bekräftad av nya skärmdumpar

Robot
Bioshock-samling bekräftad av nya skärmdumpar

Would you kindly spela de tre spelen med ny grafik?


Medlem
Bioshock-samling bekräftad av nya skärmdumpar

Vill inte åka till Taiwan

Medlem

Skulle vara kul att kunna spela tvåan. Senaste gången jag prövade gick det inte ens att konfigurera om tangenterna på ett buggfritt vis.

ELF
Medlem

Kunde de inte ha släppt detta tidigare. Körde ju igenom första spelet tidigare i år.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture, BioShock 2 4-5 gånger och BioShock Infinite 3 gånger. Alla är ju redan snygga grafiskt, men visst. Kan förhoppningsvis bara blir trevligare med fetare grafik.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Fina spel men kassa pc-portar som gjorde de nästan ospelbara.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Fina spel men kassa pc-portar som gjorde de nästan ospelbara.

Varierade väldigt, själv hade jag inga problem på PC, men jag hängde en hel del i 2K-forumet då det begav sig och ja, väldigt många hade bekymmer.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Fungerade fint för min del, speciellt efter att de la till FOV inställning med patch.

"a man chooses, a slave obeys"
Tycker inte spelen var fantastiska (inspirationen från System Shock spelen var rätt så tunn) men första hade bra atmosfär och en hel del att minnas.

Medlem

Och jag som står och idlar någonstans i mitten på det första

Gen
Medlem

Så en remastered version av 1an och 2an som använder Infinity motorn? Låter bra, har fortfarande inte varvat varken den ena eller andra versionen *skäms*

Medlem

Jag ser verkligen ingen grafisk skillnad. Är visserligen PC-spelare, så det kanske är en grafisk uppgradering gentemot förra generationens tv-spelskonsoler.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skrivet av kadavriak:

Fina spel men kassa pc-portar som gjorde de nästan ospelbara.

Då har vi spelat olika spel. Funkade dunderbra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kadavriak:

Fina spel men kassa pc-portar som gjorde de nästan ospelbara.

Då har vi spelat olika spel. Funkade dunderbra.

Eller så kan det ju vara så enkelt att alla inte upplever det på samma sätt. Jag får nog hålla med om att portarna inte var de bästa. Alla de spelen har haft sina beskärda delar problem, vilket syns på både deras egna forum och även på andra ställen (Steam tex). Det börjar bli en aning utjatat med skitkommentarer som "Då har vi har spelat olika spel".


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av brunnlake:
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Helt såld på det, har nog 4-5 versioner på hyllan hemma med av BioShock. 360, PS3 och PC. Och samlarutgåvor av alla.
I need help!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

KoP
Medlem

Finna för många nya spel jag måste spela igenom för att jag ska ha tid att sätta mig och spela om gamla spel igen. :/

Medlem

Instabuy! Blir nog köp till både PC och PS4

Skrivet av AkirA:
Skrivet av brunnlake:
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Helt såld på det, har nog 4-5 versioner på hyllan hemma med av BioShock. 360, PS3 och PC. Och samlarutgåvor av alla.
I need help!

Har en oöppnad "Bioshock Infinite" special edition här hemma. Vet inte vad jag ska ha den till. We all need help!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox

Äh, börjar tröttna på alla jäkla remakes hela tiden. Varför skulle jag köpa dem igen bara för att de uppdaterat grafiken lite? Trams. Gör nya spel i stället.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Äh, börjar tröttna på alla jäkla remakes hela tiden. Varför skulle jag köpa dem igen bara för att de uppdaterat grafiken lite? Trams. Gör nya spel i stället.

Blir perfekt för mig som inte spelat något av dem.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Äh, börjar tröttna på alla jäkla remakes hela tiden. Varför skulle jag köpa dem igen bara för att de uppdaterat grafiken lite? Trams. Gör nya spel i stället.

Det är lite som varför skivbolag åtminstone förut släppte massa remixar, best-of skivor osv.. det tar in pengar och kan sedan hjälpa till att finansiera andra projekt.

NuZ
Testpilot
Skrivet av AkirA:
Skrivet av brunnlake:
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Helt såld på det, har nog 4-5 versioner på hyllan hemma med av BioShock. 360, PS3 och PC. Och samlarutgåvor av alla.
I need help!

Samma här! Har ett par tatueringar också. Bla. Kedjan på handlederna och would you kindly på armen mm.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av brunnlake:
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Helt såld på det, har nog 4-5 versioner på hyllan hemma med av BioShock. 360, PS3 och PC. Och samlarutgåvor av alla.
I need help!

Samma här! Har ett par tatueringar också. Bla. Kedjan på handlederna och would you kindly på armen mm.

Själv har jag denna på högerarmen: http://s11.photobucket.com/user/afairjudgement/media/Web/door...


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

NuZ
Testpilot
Skrivet av AkirA:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av brunnlake:
Skrivet av AkirA:

Bring it on bara! Kört igenom BioShock säkert 30+ gånger genom åren då jag älskar storyn och Rapture,

Minst 3-4ggr per år sedan releasen för nio år sedan? Inte illa..

Helt såld på det, har nog 4-5 versioner på hyllan hemma med av BioShock. 360, PS3 och PC. Och samlarutgåvor av alla.
I need help!

Samma här! Har ett par tatueringar också. Bla. Kedjan på handlederna och would you kindly på armen mm.

Själv har jag denna på högerarmen: http://s11.photobucket.com/user/afairjudgement/media/Web/door...

Nice


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Skulle gärna prova tvåan men får inte för frugan.

1
Skriv svar