Spelare når level 1000 i Steam – äger över hälften av spelen som finns på plattformen

Robot
Spelare når level 1000 i Steam – äger över hälften av spelen som finns på plattformen
Medlem
Spelare når level 1000 i Steam – äger över hälften av spelen som finns på plattformen

<-- Nivå 8!

Medlem

<--- Nivå 10.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

<---- Nivå 9.


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Nivå 16 och 70 spel! Men har inte "gjort klart" med steamrean än.

Medlem

Herregud...har han något liv? eller har spelat ens hälften utav dessa spel??


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

<---- Nivå 11.

nivå 21 med 380 spel, och ja jag har spelat dom flesta

Medlem

Nivå 11, 356 spel.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

<---- Nivå 9, 192 spel. känns verkligen inte som att jag har så många spel på steam, så jag gissar på att jag inte har speat så många av dem

Medlem

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

trodde de var genom achivements.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Herregud...har han något liv? eller har spelat ens hälften utav dessa spel??

SteamDB avslöjar att han spelat ungefär 40% av dem. Därutöver även att han spelat L4D2 mer än Rocksmith, inte ett särskilt intressant faktum men ett av mina stora nöjen här på sidan är ju att påpeka fel av olika slag i nyheterna.

Medlem

Level 29, 681 stycken spel. Spelat igenom en väldigt liten del av mitt bibliotek och det beror helt på både tidsbrist och bundles jag köpt under åren

Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Måste du var en förbannat dålig spelare

så man är en dålig spelare för det? vilken värld lever du i?

Medlem

tja nivå 70 med bit över 4000 spel... inte precis svårt att nå hit heller för den delen om man varit flitig och samlat på game bundles för 1-3$, dock de som har över 5k+ så börjar det bli dyrt

Finns för närvarande en användare som har 9k spel dock kontot är privat. Den med mest spel och publik är http://steamcommunity.com/id/Kongzoola med 8.8k spel.

Första svensk ligger på 8.4k http://steamcommunity.com/id/Johcar

Medlem

Just nu 766 spel, nivå 34

Medlem

< 50 nåt. Enbart för jag startat stor del av mina spel för att bygga badges. Lvl 1000+ nån gång nästa århundrade kanske, hoppas man kan vara gamer vid 115 år☺

Quake-konnässsör
Inaktiv
Skrivet av norrlänningen:
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Måste du var en förbannat dålig spelare

så man är en dålig spelare för det? vilken värld lever du i?

Han får poäng av achivement och upplåsningar i spel som man får automatiskt när man spelar spelet. Du får mer poäng om du köper genom steam.

Inaktiv

@ norrlänning tyckte de lät bara väldigt lågt för 11 år.

Medlem

Level 8, med 48 spel (har säkert tagit bort 30-40 st).
Jag har tydligen haft mitt konto i över 9 år.

Mitt GoG-konto innehåller 290 spel, så jag kanske inte behöver säga vilket jag föredrar.

Medlem

Rika föräldrar och så arbetslös och singel antar jag...

Geeks Gaming

31... höll på med det jätte mycket i början och crafta och annat sånt men orka inte.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

tja nivå 70 med bit över 4000 spel...

Jävlar. Hur många av dessa skulle du säga är AAA spel som säljs för ungefär 5-600sek vid släpp?

Medlem

@ Lvl 20: 420 spel
Synd att det ursprungliga Steamkontot man skapade när HL2 släpptes gick förlorat och att man bara varit på Steam sedan Deus Ex Human Revolution lanserades. Hade någon konstig fobi mot Steam innan det och var besatt av fysiska spel boxar.

Edit: 422 spel... jävla rea

Medlem
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av norrlänningen:
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Måste du var en förbannat dålig spelare

så man är en dålig spelare för det? vilken värld lever du i?

Han får poäng av achivement och upplåsningar i spel som man får automatiskt när man spelar spelet. Du får mer poäng om du köper genom steam.

Man får ingenting för achievements i spel. Man får xp för badges som kräver att man har tur eller köper samlarkort.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av MugiMugi:

tja nivå 70 med bit över 4000 spel...

Jävlar. Hur många av dessa skulle du säga är AAA spel som säljs för ungefär 5-600sek vid släpp?

Köper nog i snitt 1 AAA prisat spel i månaden på ett ungefär, efter 8 år så har det blivit ett antal. Majoriteten av spelen kommer dock från bundles som humblebundle o.s.v. samt en del från reor.

Medlem

lvl 18 med 154 spel. Medlem sen 12 september 2003 ;).


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Herregud...har han något liv? eller har spelat ens hälften utav dessa spel??

Dricker en whiskysamlare upp all sin whiskey?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

123
Skriv svar