Crackdown 2-demo släppt

Robot
Medlem
Crackdown 2-demo släppt

Himla massa Demo:n nu när de flesta har sagt att de antingen ska sluta med Demo:n eller börja ta betalt för det.

Kanske nu företagen med mindre budget kan glänsa?

Medlem

Ja, att släppa demo är ju ett väldigt bra sätt att göra reklam för företaget och spelet tycker jag iaf. More demos for everybody!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Tycker det kommer demos lite nu och då till 360 och PS3, det är bara till PC som det inte släpps lika ofta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Tycker det kommer demos lite nu och då till 360 och PS3, det är bara till PC som det inte släpps lika ofta.

Nu är du ute o cyklar lite för långt bort tycker jag...

http://www.gamershell.com/demo_download_archive.html

Letar man så hittar man. Släpps aboslut inte mer till Xbox eller PS3!

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Neatherblade:

Tycker det kommer demos lite nu och då till 360 och PS3, det är bara till PC som det inte släpps lika ofta.

Nu är du ute o cyklar lite för långt bort tycker jag...

http://www.gamershell.com/demo_download_archive.html

Letar man så hittar man. Släpps aboslut inte mer till Xbox eller PS3!

Jag tror han syftade på kvalitetsspel.

Alltså inte spel såsom Doggies, Eschalon: Book II, Power of Defense, Awesome Soccer 2010, Night Train, Tennis Elbow 2011, Din's Curse etc ...

Tennis Elbow 2011, haha!

Medlem
Medlem

Har längtat efter Crackdown 2 sen jag körde ettan för första gången och demot har bara gjort så att jag vill ha spelet ännu mer. Testa det! Ni kommer inte ångra er!

Medlem

Åh nu vill jag ha spelet ännu mer. Demot var helt underbart kul. Speciellt när det blev kväll och alla mutanter kom fram. Ammot tog slut ganska fort då, men vem behöver ammo när man kan använda en lyktstolpe som basebollträ.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Trist att dom tog bort en av sakerna som var coolast i ettan, morphande bilar.

Om man hade levlat upp sin driving skill så återspeglades det i utseendet på agentbilarna, där dom växte och expanderade för varje level du hade.. *Virrr pssht klonk dzziiiaaoop VOOMP* älskade den featuren


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Trist att dom tog bort en av sakerna som var coolast i ettan, morphande bilar.

Om man hade levlat upp sin driving skill så återspeglades det i utseendet på agentbilarna, där dom växte och expanderade för varje level du hade.. *Virrr pssht klonk dzziiiaaoop VOOMP* älskade den featuren

Eller hur, har de dumpat det?

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Neatherblade:

Tycker det kommer demos lite nu och då till 360 och PS3, det är bara till PC som det inte släpps lika ofta.

Nu är du ute o cyklar lite för långt bort tycker jag...

http://www.gamershell.com/demo_download_archive.html

Letar man så hittar man. Släpps aboslut inte mer till Xbox eller PS3!

Mass Effect 2 är enda nämnvärda titeln denna månad, d.v.s. med vettig utgivare.

Mass Effect 2 - Demo (Eng)
Crackdown 2 – demo
LEGO® Harry Potter™ Demo
TRANSFORMERS: War for Cybertron Multiplayer Demo

Har släppts via Xbox Live.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Älskade ettan, ska gå tanka ner demot nu på en gång. Hoppas det är även bättre än ettan, för ettan var grymt bra men hade också sina svaga sidor (som flesta spel har)?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

grymt bra var det, tråkig med bara 30minuters demo. Men bättre än inget. Tycker det var som ettan fast bättre på många sätt, garanterat köp för min del!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar