Kom igång med Epics moba Paragon till Playstation 4

Robot
Kom igång med Epics moba Paragon till Playstation 4
Medlem
Kom igång med Epics moba Paragon till Playstation 4

Jag gillar att det är ett moba som inte ser super cartoony ut som alla de andra. Tyvärr är det just ännu ett moba vilket gör mig rätt ointresserad.

Medlem

Oj, vilket horribelt interface. Det Overwatch lyckats bra med är hur enkelt det är att joina ett game och komma igång och spela. Detta kanske kan bli stort om det är bra, men tröskeln för att komma igång med det känns högre.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Korken:

Oj, vilket horribelt interface. Det Overwatch lyckats bra med är hur enkelt det är att joina ett game och komma igång och spela. Detta kanske kan bli stort om det är bra, men tröskeln för att komma igång med det känns högre.

Det är ju två fundamentalt olika spel också. Där Overwatch är en lagbaserad twitch shooter är Paragon ett moba, med ofta väldigt långa matcher. Då är inte prio att kunna joina ett game så fort som möjligt. Inlärningskurvan är mycket riktigt brantare än i Overwatch, just eftersom det är ett moba med mer komplicerad - på gott och ont - mekanik.

Det är inte direkt så att man kan hoppa in i de stora moba-titlarna och briljera heller innan man lagt ner tiden som krävs för att lära sig spelet.

Medlem

När jag testade paragon spelade jag nån bågskytt med en räckvidd på 3-5 meter... la ner spelet då och tänker inte lägga mer tid på det.

Medlem

Fan va stelt det ser ut.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Sjukt stelt och segt.. Smite är 100x bättre på alla områden förutom grafik. Smite har mycket bättre spelkänsla.

Medlem

Värsta click-bait rubriken... Känner mig totalt lurad.


signatur

Niet.

1
Skriv svar