Sista chansen – Steams sommarrea slutar ikväll

Robot
Sista chansen – Steams sommarrea slutar ikväll
Medlem
Sista chansen – Steams sommarrea slutar ikväll

Half-life 3?

Medlem

Har inte köpt ett skit. Slutar med att jag aldrig spelar det ändå

Medlem

köpte dark souls 3 bara.

Har inte köpt något heller. Har hittat spel billigare på andra ställen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var inte mycket att hurra för detta året. Skaffade en fysisk kopia av Batman Arkham Knight i en nätbutik istället.

Medlem

Lite sugen på doom och grim dawn

Medlem

Köpte lite VR-spel för Viven, men annars så har jag tyckt att AAA-spelen varit billigare i fysisk kopia på Webhallen än på Steam...

Medlem

Har nog köpt VR spel för 2000 kronor.. Sen lämnat tillbaka hälften. Längtar tills det kommer riktigt bra titlar som är värda pengarna till VR som inte känns som demos

Medlem

Jag och 4 polare köpte GTA V, riiktigt skoj!

Medlem

Jag har köpt the Witcher 3. Jag är nöjd, då det är ett spel jag åtminstone kommer att spela.

Medlem

Jag skulle ju bara kolla lite....nu så är plånboken tunn


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

FM-guru
F.d. Sisyr

Life Is Strange, Apotheon och Batman: Arkham Knight har jag köpt. Nöjd.

Medlem

Slog till på "Keep talking and nobody explodes" och South Park - Stick of truth

Kanske ska ta en sista koll om det finns något kul

Medlem

Jag köpte Undertale, rainbow six : siege, Terraria, Soma och Middle-earth: Shadow of Mordor.
Spelsommaren är räddad.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Köpte Stick of truth, Company of Heroes 2: Ardennes Assault och Life is strange. Är det några dunderdeals man missat egenligen?


signatur

Videomupp

Medlem

Rekommenderar att köpa bishock tripple pack nu när the collection har blivit utannonserat för man får den gratis på PC.

Medlem

Doom och axiom verge, funderar på DS3. Men jag tror jag väntar till nästa rea, har inte klarat ettan än.
Lite störd på de där samlarkorten, har samlat ihop en bra bit över 30stycken och saknar fortfarande ett. Aktiverade autentikator-appen, så kontot är låst från bytesmarknaden fram till den 6:e. En liten sak, men störigt.

Letar efter något roligt spel till grabben, men pc-plattformen suger verkligen på barnspel! Några tips? Annars får det bli ett wiiU snart.

Medlem

Det blev 3DMark, Ryse och Fable för min del.

MEG
Medlem
Skrivet av Vercadi:

Lite sugen på doom och grim dawn

Jag kan rekommendera Grim Dawn, riktigt bra spel.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av maucau:

Doom och axiom verge, funderar på DS3. Men jag tror jag väntar till nästa rea, har inte klarat ettan än.
Lite störd på de där samlarkorten, har samlat ihop en bra bit över 30stycken och saknar fortfarande ett. Aktiverade autentikator-appen, så kontot är låst från bytesmarknaden fram till den 6:e. En liten sak, men störigt.

Letar efter något roligt spel till grabben, men pc-plattformen suger verkligen på barnspel! Några tips? Annars får det bli ett wiiU snart.

I stort sett alla LEGO spelen skulle jag anse vara bra barnspel! Vet dock inte om det finns några på rea

Medlem

Köpte Squad gick in i spelet, valde Ryssland och tog Machinegunklassen, la en redig salva på Amerikanerna samtidigt som jag skrek Cyka Blyaaaaat Ammeeerikianski!

Fick hela Squaden till att garva och jag blev promotad till gruppbefäl.

Kul spel för teamplay. 27 euro well spent.

Medlem

Jag köpte också Apotheon och spelade det lite i går. Verkar riktigt coolt.

Medlem

Jag har lyckats att inte handla någonting på hela rean! Det borde vara något slags rekord


signatur

Game long and prosper

Medlem

Köpte ett av årets absolut bästa spel - Oxenfree. Gillar man äventyrsspel, thrillers och framför allt "mindfucks", då är det ett superbt spel som inte får missas.

Utöver det blev det också The Silent Age, DOOM, The Moon Sliver, The Music Machine, SOMA, Dead Rising 2, Stories: The Path of Destinies, How To Survive 2, Dying Light och Condemned: Criminal Origins.

Helt okej skörd

Medlem

Kass sommar rea i år...inget som fick mig att öppna plånboken


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Snart klar med DS3 så det vart svårt att säga nej till rean...

Burnout Paradise: The Ultimate Box - 2,49€
Monkey Island: Special Edition Bundle - 3,74€
Brutal Legend with Soundtrack - 1,99€
The Swapper - 2,79€
Rogue Legacy - 2,99€
Brothers - A Tale of Two Sons - 1,49€
Mark of the Ninja: Special Edition - 4,49€
The Stanley Parable - 2,39€
Transistor - 4,74€
The Vanishing of Ethan Carter - 3,79€
Tales of Zestiria - Standard Digital Edition - 19,99€
Batman: Arkham Knight Premium Edition - 24,99€
The Vanishing of Ethan Carter VR - 7,49€
Fallout 4 - 29,99€
DOOM - 35,99€

1500 vart det :/

Gnällkuk

Har varit sugen på Insurgency sen jag såg att den var på rea. La till den i önskelistan och gick tillbaka idag. Efter att ha sett en recension blev det ett köp.

"My name is Jafar
I come from a far
I have a bomb in my car
Allahu akhbar"


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Stardew Valley till hustru. Själv har jag inte hittat något.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Passade på att plocka fullverisionen av 3DMark.

12
Skriv svar