System Shock-kampanjen går som tåget – kan komma till ps4

Robot
System Shock-kampanjen går som tåget – kan komma till ps4
Medlem
System Shock-kampanjen går som tåget – kan komma till ps4

Det var kul att höra! Ser oerhört fram emot detta!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fick en update i mejlen idag med hur UI kan komma att se ut. Riktigt häftiga idéer på gång.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

LLLllllLLLLLLoooooook at you hacker.
A pathetic creature of meat and bone

Medlem

Det blir säkert bra, men är mest hypad över System Shock 3. Ska bli kul att se om Warren Spector fortfarande kan göra grymma spel.

Medlem
Skrivet av disinfect:

Det blir säkert bra, men är mest hypad över System Shock 3. Ska bli kul att se om Warren Spector fortfarande kan göra grymma spel.

Vi får hålla tummarna.

Medlem

Låt bli konsolerna. System shock ska vara pc exklusivt, imo. Annars blir det för mainstream.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har en skruttig laptop som nog inte kan ro det här spelet tyvärr, men jag skulle bli jäkligt glad ifall det kom till ps4

Medlem

Det hoppas jag inte, ingen har hittils fått till ett bra inventory-system till konsoler.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Det var kul att höra! Ser oerhört fram emot detta!

Du och många med dig, däribland jag som lirade originalspelet. för 100 år sedan, eller något.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Aah ett av få spel jag har på min "måste-spela-nån-gång"-lista! Det verkar äntligen vara dags. Min dator var för klen för originalet när det begav sig.

Backat!

Medlem

Vill ha det till Xbone i så fall.

k3m
Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Det var kul att höra! Ser oerhört fram emot detta!

instämmer!

1
Skriv svar