The Warriors Ps4

Medlem
The Warriors Ps4

Såg att de nyss släppt The Warriors på ps4.
Det var ett utav mina favorit spel på xbox original. Pappa visade mig filmen och jag kollade om den hur många gånger som helst.

Sedan när jag fick reda på att de gjort ett spel utav filmen, så åkte jag och pappa till närmaste butik. Var en underbar kväll, så att de släppt en hd version gjorde min dag. Ibland är det bra med remasters.

#blogg

Medlem
The Warriors Ps4

Härligt! Tycker väl att det i princip alltid är trevligt med remasters, finns tyvärr en del gnällskallar som ska tjuta om allt Remasters görs ju oftast på spel som har en stor fanskara, vilket brukar vara till deras belåtenhet. Till exempel kan man säga vad man vill om Skyrim och moddar, men jag välkomnar den nya versionen med öppna armar!

KoP
Medlem

En av mina favorit filmer men blev tyvärr besviken på spelet när det kom. :/ Tyckte fight mekaniken var horribel.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Härligt! Tycker väl att det i princip alltid är trevligt med remasters, finns tyvärr en del gnällskallar som ska tjuta om allt Remasters görs ju oftast på spel som har en stor fanskara, vilket brukar vara till deras belåtenhet. Till exempel kan man säga vad man vill om Skyrim och moddar, men jag. välkomnar den nya versionen med öppna armar!

jag gillar remasters med, men ibland kan det kännas att varje nytt spel får en remaster edition.. Men som sagt ibland är det bra

Medlem
Skrivet av KoP:

En av mina favorit filmer men blev tyvärr besviken på spelet när det kom. :/ Tyckte fight mekaniken var horribel.

Jo haha, spelade det ikväll, fighting systemet är väl inte det bästa.. Men kan inte sluta älska det iallafall. Känns så skönt att alla skådespelarna är med och bidrar med rösterna, förutom whoppi ^^

1
Skriv svar