Dags att rösta fram omslaget till Fifa 17!

Robot
Dags att rösta fram omslaget till Fifa 17!
Medlem
Dags att rösta fram omslaget till Fifa 17!

Kan inte en av rocket league bilarna vara på omslaget?

Medlem

Jag känner inte till något av de namnen. Så intresserad av fotboll är jag.

Medlem
Medlem

Vilka risiga alternativ.

Medlem

Skönt att vi slipper Messi åtminstone.

Medlem
Medlem
Skrivet av Davwve:

Zlatan.

/facepalm


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hamrén

Aja jag ger upp, förstår fortfarande inte hur man postar bilder här. Var en bild på honom iaf

Medlem
Medlem
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Medlem
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Lovar att du var en liten skvallerbytta när du gick på dagis och lågstadiet

OT: Vad sägs som Zlatan, Messi, Ronaldo, Suarez, Robben, Neymar, Pogba, Bale. Finns en hel del som är tusen gånger bättre än skitspelarna som man har som val nu

Inaktiv

Hasse Ravelli från Grunden Bois hade varit något. Den dagen det kommer ett FIFA-spel där man kan få köra som det laget så hade jag köpt det. Fuck it, jag hade köpt 10 ex av spelet och delat ut till alla mina vänner.

Medlem
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Hat-kommentar? Haha är du helt ny på interwebben eller?

Med tanke på EM: Hazard, Buffon, nån från Island å lille schwäjjsaren. Buffon är mitt val iaf.

Medlem

Haha den jag skulle posta

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag känner inte till något av de namnen. Så intresserad av fotboll är jag.

Tar ett eko på den

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Hat-kommentar? Haha är du helt ny på interwebben eller?

Med tanke på EM: Hazard, Buffon, nån från Island å lille schwäjjsaren. Buffon är mitt val iaf.

Ah Buffon, helt klart.
Kan ge det för lång och trogen tjänst, precis som Brodeur till NHL 14.
Forza Juve


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av UncleDoIan:
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Lovar att du var en liten skvallerbytta när du gick på dagis och lågstadiet

OT: Vad sägs som Zlatan, Messi, Ronaldo, Suarez, Robben, Neymar, Pogba, Bale. Finns en hel del som är tusen gånger bättre än skitspelarna som man har som val nu


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av karbon:

Haha den jag skulle posta

Den bjuder jag på

Medlem

Spelar det nån roll vem fan som är på omslaget?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skönt att vi slipper Messi åtminstone.

Jag som precis tänkte föreslå en Messi bakom galler på framsidan.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Bojkott:

Skönt att vi slipper Messi åtminstone.

Jag som precis tänkte föreslå en Messi bakom galler på framsidan.

Dock slipper han avtjäna sitt straff bakom galler, trots att han blev dömd till fängelse.

Enligt spansk lag så måste man dömas till 24 månader eller mer för att behöva avtjäna straffet i fängelse. Mest troligt så blev det 21 månader bara för att han skulle slippa billigt undan.

Medlem

Haha, suverän


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av kadavriak:

Vilka risiga alternativ.

Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.

Hat-kommentar? Haha är du helt ny på interwebben eller?

Med tanke på EM: Hazard, Buffon, nån från Island å lille schwäjjsaren. Buffon är mitt val iaf.

Hazard är ju ett av alternativen. Rätt bra spelare och alternativ tycker jag, kul att ha olika istället för Messi varenda år.

Ambassadör
Xbox

Vad är det för alternativ? Kan ju lika gärna ta någon från Halmstad BK med den nivån.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Alla som kallar de här spelarna för skitspelare har ju ingen koll alls på fotboll, håll er till spel.

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Davwve:

Zlatan.

/facepalm

Varför? Zlatan är en av världens bästa fotbollsspelare.

Medlem

Anders Svensson med sin bil, och damlandslaget på sina zlatancyklar som en svensk utgåva vore super.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Anders Svensson med sin bil, och damlandslaget på sina zlatancyklar som en svensk utgåva vore super.

Hahaha, aj på den.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar