Blizzard teasar nästa hjälte i Overwatch

Robot
Blizzard teasar nästa hjälte i Overwatch
Medlem
Blizzard teasar nästa hjälte i Overwatch

Ooh nice


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Glass-canon-support måntro?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

En till sniper? What. The. Fuck? Något mer unikt kunde de väl kommit på?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

RmK
Medlem
Skrivet av Remus:

En till sniper? What. The. Fuck? Något mer unikt kunde de väl kommit på?

Vänta lite, hur många healingsnipers har du sett i spel innan?

Medlem
Skrivet av Remus:

En till sniper? What. The. Fuck? Något mer unikt kunde de väl kommit på?

Healingsniper - hur hjälten spelas vet vi ju inte ännu så avvakta med uttalandet en stund till.
Och till de som är förvånade: Sombra har hintats på så in i helvete länge nu. Att det var en sniper har knappt varit en hemlighet.

Medlem
Skrivet av Remus:

En till sniper? What. The. Fuck? Något mer unikt kunde de väl kommit på?

Stor skillnad på widowmaker och denna som ska agera som healer. Och för tidigt att döma ut den här karaktären


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Relik 📜

Brasilianska Twitter ger lite mer info. Bilden där har även med "A. Amari" som mottagare (uppe till vänster), vilket sannolikt är Ana Amari - Pharahs mamma.

https://twitter.com/OverwatchBrasil/status/750738996578312192


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Brasilianska Twitter ger lite mer info. Bilden där har även med "A. Amari" som mottagare (uppe till vänster), vilket sannolikt är Ana Amari - Pharahs mamma.

https://twitter.com/OverwatchBrasil/status/750738996578312192

Vilket är sombra

Medlem

Många tror att Sombra och Ana Amari är samma person men det går inte riktigt ihop.

När kortfilmen med Soldier 76 släpptes berättade Blizzard att den även introducerade en ny hjälte. Soldier 76 är inte huvudpersonen i klippet, det är Alejandra som måste göra ett val och ställs inför alternativen Los Muertos (Vilket är Talon som rekryterat ungdomarna i Dorado) och 'Hjältarna' som hennes mamma berättat om. Hon väljer i slutändan hjältarna trots att hon känner gängmedlemmarna bättre (De kallar henne vid smeknamnet 'Ale' och har uppenbarligen en historia med henne).

Sombra ser ut som en spinkig figur med en mexikansk poncho och huva (Alejandra är mexikansk). Jag tror det är Alejandra några år senare som själv blivit en 'Vigilante' för att befria Dorado.
Notera att texten till de bilder som finns, liksom 'Sombra', är på spanska (Alejandras språk). Hon kan mycket väl vara Soldier 76's sidekick. Klippet slutar ju med att Soldier återvänder till hennes hem.

Reaper talar bara om Sombra i spelet när Soldier är närvarande och Soldiers konversation med Pharah om Ana visar att han inte känner henne särskilt väl. Det går inte ihop om Sombra och Ana skulle vara samma person.

Och...varför skulle Ana Amari från Egypten ha ett spanskt alias och poncho? Jag tror inte att hon är Sombra, vi har utförliga bilder på både Ana Amari och hennes bössa, bössan ser inte alls ut som den ovan och Anas kroppsbyggnad är långt ifrån den spinkiga figuren med ponchon.

Releasehästryttare

Allt man ser om man googlar sombra

Gissar detta kommer ändras fort om blizzard släpper bilder på hjälten

Medlem
Skrivet av Devan:

Allt man ser om man googlar sombra

http://vignette2.wikia.nocookie.net/mlp/images/0/02/FANMADE_Q...

Gissar detta kommer ändras fort om blizzard släpper bilder på hjälten

Herre gud, jag trodde du skämtade. Du har alltid en jäkla ponny så antog att du sökte dig till den när du googlade men nej, du har rätt. Den är överallt. What the fuck.

Medlem

Jag skulle vilja se fler melee heroes i spelet, som kan slåss med Tracer och Genji utan större problem. En gubbe som fungerar ungefär som Paladin, Barbar, Druid, Assassin i D2 eller Monk i D3, skulle vara hur roligt som helst att spela.

Medlem

En till support? Ja tack. Spelar nästan exklusivt support, så det här blir najs.

Medlem
Skrivet av RmK:
Skrivet av Remus:

En till sniper? What. The. Fuck? Något mer unikt kunde de väl kommit på?

Vänta lite, hur många healingsnipers har du sett i spel innan?

Evolve


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag skulle vilja se fler melee heroes i spelet, som kan slåss med Tracer och Genji utan större problem. En gubbe som fungerar ungefär som Paladin, Barbar, Druid, Assassin i D2 eller Monk i D3, skulle vara hur roligt som helst att spela.

Hjälten som antagligen kommer efter Sombra eller vad nu Support Snipern kommer heta blir med största sannolikhet Doomfist. Och med tanke på namnet och den stora handsken han bär(som man eskorterar i vagnen på numbani) så är han nog melee char, blir nog badass

http://glemda.com/overwatch/wp-content/uploads/2015/11/easter...

Medlem

om ni lirar på PS4 så lägga gärna till mig. Rydell heter jag

1
Skriv svar