Något stort händer med Evolve imorgon – nedräkning på officiella sajten

Robot
Något stort händer med Evolve imorgon – nedräkning på officiella sajten
Medlem
Något stort händer med Evolve imorgon – nedräkning på officiella sajten

Gissar på F2P med tanke på att ingen spelar det längre.

Medlem

Kanske är nedräkningen för att stänga ner spelet. Vem vet?!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Som en del i branschen säger "You only get one launch, so you better make it a good one."


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Just ja, det här spelet existerar.

Skribent
Skrivet av Tapiwen:

Kanske är nedräkningen för att stänga ner spelet. Vem vet?!

Haha, det hade varit nåt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Spelet som alla glömde efter några dagar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första gången på FZ då det verkar som att alla kommentarer är eniga. Japp vilken flopp det här var, ska dock bli intressant att se vad dom ska försöka göra för att lösa den här sörjan.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Som en del i branschen säger "You only get one launch, so you better make it a good one."

TF2 blev mer lönsamt och hade fler spelare när det gick F2P.

Medlem

F-n vad skit man fick från folk på FZ:a innan spelet kom ut när man visste att spelet skulle suga. Var det 3vs1 eller var det 4vs1, oavsett, en massa kommentarer om att det ändå skulle bli roligt. Hah. Använd knoppen!

Medlem

det går inte längre att köpa spelet på steam så det är 100% att det ska gå f2p

Medlem

inte ens f2p skulle få mig att spela spelet.. sorry men finns så mycket roligare spel än evolve..

Skribent
Skrivet av nils45:

F-n vad skit man fick från folk på FZ:a innan spelet kom ut när man visste att spelet skulle suga. Var det 3vs1 eller var det 4vs1, oavsett, en massa kommentarer om att det ändå skulle bli roligt. Hah. Använd knoppen!

Jag tycker fortfarande att det finns väldig potential i asymmetrisk multiplayer. Det krävs dock ett helt lass med spellägen som är väldigt olika varandra, annars har det en tendens att bli sjukt enformigt i längden.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Sämsta spelköpet någonsin...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Karmak:

det går inte längre att köpa spelet på steam så det är 100% att det ska gå f2p

Ja det är troligt, att lägga ner spelet borde dom inte göra sånt här pr jippo. Tänker dom släppa evolve 2 är inte troligt om spelet slutat säljas på steam (men vem vet).

Något jag så från början, lär inte spela det spelet om det inte blir f2p, inte värt att betala för. Provade spelet när dom desperat försökte få in spelare, men klarar mig lätt utan spelet.

Medlem

En enkel google sökning senare.. Ja det blir free 2 Play

Medlem

Även bekräftat på deras twitter att det blir f2p.

SoL
Medlem

Jag hade jävligt kul med Evolve. jag har aldrig kännt sån stress och utsatthet som jag gjorde i Evolve när jag spela som monster i något annat spel!
Tyvärr så blev deras matchmaking uselt o spelare flydde. Hoppas detta kommer locka spelare.

Medlem

Var väldigt nära på att köpa vid släpp, men gjorde det inte. Vilket var bra bevisligen.

1
Skriv svar