Gameplay-premiär för toksnygga GTA 5-modden Redux

Robot
Gameplay-premiär för toksnygga GTA 5-modden Redux
Medlem
Gameplay-premiär för toksnygga GTA 5-modden Redux

Ser sjukt bra ut men en mod jag verkligen hade velat ha är bättre ljud för vapnen.

Kan den fixa de sega kontrollerna?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Wow detta såg extremt snyggt ut kan köra GTAV utan problem med max grafik, hoppas detta funkar bra!

Avstängd
Medlem

Ny story mode/solo kampanj DLC hade varit trevlig. Expansionerna har ju alltid varit roligare än originalen, och originalet är milt uttryckt underhållande. Man kan tycka illa om mycket, men jäklar vad innehåll och kvalité de får in utan en massa expansioner och mikrotransaktioner (ok, shark cards är jag inte särskilt glad över, men...) Om man jämför med kalkoner som Watch Dogs osv.... 'nuff said.

Medlem

Ser mycket snyggare ut. Det jag har hatat med PC versionen är ljuset, som dom hade kvar från konsol versionen, iaf ingen större skillnad, gult och platt ljus ... här mycket bättre!

Medlem

Är nog bara jag men jag föredrar grafiken som den är på PC. Känns som att den där modden bara kommer vara en fps downgrade för min del. Lär behövas sli osv.

Medlem

eh inte värt att bli bannad tror jag..

Medlem

Blir väl bannad om man använder online så nej tack. (Spelar mestadels tillsammans med min bror så...)

Eller tja, ja tack, bra att detta görs men...fan då, Rockstar.

Medlem

Kan inte bestämma mig om jag gillar originalgrafiken eller det här mer. Båda ser bra ut, originalet har mer stil men det här har mer wow. typ.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Blir väl bannad om man använder online så nej tack. (Spelar mestadels tillsammans med min bror så...)

Eller tja, ja tack, bra att detta görs men...fan då, Rockstar.

Svar ja, man blir bannad om man använder denna mod online då den modifierar .rpf filerna som innehåller alla filerna.

Medlem

Känns som 20fps när han spelar trots att det är inspelat i 60fps till youtube. Lär kräva en hel del från datorn om man vill spela i högre upplösning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Känns som 20fps när han spelar trots att det är inspelat i 60fps till youtube. Lär kräva en hel del från datorn om man vill spela i högre upplösning.

Verkar som att han kör GTX 980 SLI på en 4K monitor. I vanilla så borde han ligga runt 50-60 FPS på Ultra, så modden borde alltså sänka prestandan rejält.

Medlem

blir ju 1080 SLI som är grejen snart ändå


signatur

//monster

1
Skriv svar