CS-bedragare ber om ursäkt - tar sedan bort videon

Robot
CS-bedragare ber om ursäkt - tar sedan bort videon

TmartN försöker be om förlåtelse men ångrar sig sedan?


Medlem
CS-bedragare ber om ursäkt - tar sedan bort videon

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Självklart så måste hunden vara med för att få han att framstå som mer mänsklig.

Killen verkar ju ha gott ställt iaf. Stort hus, stor bil. Han kan säkert fixa en schysst advokat som gör att han slipper fängelse.

Releasehästryttare

ÄR ju problemet med allt man säger på internet, Såg TBs senaste Q/A video igår där han pratar om problemet med att säger man en sak som är dumt och säga i efterhand så kommer alla hänga det över ens huvud, han hade ju tex sagt att han önskade cancer på någon i ett tweet tidigt i hans YT karriär, och nu tar folk fortfarande upp det.

Medlem
Skrivet av Devan:

ÄR ju problemet med allt man säger på internet, Såg TBs senaste Q/A video igår där han pratar om problemet med att säger man en sak som är dumt och säga i efterhand så kommer alla hänga det över ens huvud, han hade ju tex sagt att han önskade cancer på någon i ett tweet tidigt i hans YT karriär, och nu tar folk fortfarande upp det.

Problemet är att han (TmarTn) betett sig, och fortsätter att bete sig, som ett svin (säga något = / = beteende). Jag gör ingen skillnad på om det sker över nätet eller någon annanstans.

Medlem

"Shit jag har ju ingen empati...Bäst jag tar med hunden...Då ser jag mänsklig ut."

Allvarligt dock, denna kille har ju ingen fingertoppskänsla överhuvudtaget. Han framkommer som högljud, skrytsam (dat house,dat car), och sociopatisk.

Medlem

Det är väl hans advokat som har sagt åt honom att ha med hunden. Hoppas verkligen dom åker på ett ordentligt straff och tror absolut inte på att det inte var riggat

Medlem

Kan inte alla deras prenumenanter bara avregistrera sig från dom här personerna nu så får dom känna att det svider lite i alla fall...
Jag menar kolla på killens hus i filmen..

Dom har ljugit för deras tittare som indirekt är deras inkomstkälla. Om ändå tittarna visste vilket makt dom har om man bara går ihop mot sånt här skit och helt enkelt slutar titta/stödja dom

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Kan inte alla deras prenumenanter bara avregistrera sig från dom här personerna nu så får dom känna att det svider lite i alla fall...
Jag menar kolla på killens hus i filmen..

Dom har ljugit för deras tittare som indirekt är deras inkomstkälla. Om ändå tittarna visste vilket makt dom har om man bara går ihop mot sånt här skit och helt enkelt slutar titta/stödja dom

Nu när han lärt sig lura folk på pengar kanske han kan jobba som telefonförsäljare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag är imponwrad av hur han lyckas att firtsätta skjuta sig i foten gång på gång de senaste dagarna.

Medlem

Banna dom på livstid


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av employed:

Självklart så måste hunden vara med för att få han att framstå som mer mänsklig.

Killen verkar ju ha gott ställt iaf. Stort hus, stor bil. Han kan säkert fixa en schysst advokat som gör att han slipper fängelse.

Fängelse? Skulle gissat att brottet ger böter. Någon som vet vet vilket straff som kan vänta?

Medlem

Är ju bara att kolla på adressen till sidan så ringer varningsklockorna... csgolotto.com liksom.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

"Shit jag har ju ingen empati...Bäst jag tar med hunden...Då ser jag mänsklig ut."

Allvarligt dock, denna kille har ju ingen fingertoppskänsla överhuvudtaget. Han framkommer som högljud, skrytsam (dat house,dat car), och sociopatisk.

Håller med. Hela hans mimik känns helt fel, hans ögon utstrålar inga känslor. Skulle inte förvåna mig om han var en sociopat.

FML
Medlem

Bara att han kommer som en nyhetsartikel på sajter så har han vunnit. Han borde dö ut i mängden, folk få bara sluta titta på han, de som gör det fortfarande få fan skylla sig själv.

Finns så många som honom på youtube för diverse olika saker, cold turkey från Youtube är bästa botemedlet imo för att inte koka sönder av irritation.

Medlem

Roligt att han fortsätter att ljuga att han har varit öppen med att han äger sidan från dag ett.

Medlem

Som sagt, hoppas alla som är indragna i det här får betala ett högt pris på deras "misstag"


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Hoppas att han tappar alla följare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Tror det här kommer leda till nya lagar. Eftersom antingen de som sätter eller de som voterar om IT-lagar lyckas få till något väldigt fel så känns det som det sämsta.

Tycker att de här personerna definitivt borde ha straff med tanke på att man lockar så många tonåringar att spela lotto. CS:GO har väl en rätt hög åldersrekommendation vad jag vet men vi vet ju alla att det egentligen betyder att ju högre desto mer intresserad blir den yngre tonårspersonen.

Medlem
Medlem

IBP blir bannade för att ha försökt tjäna lite pengar när CSGO hade pisspengar i sig.

NV får fortsätta hålla på när deras skapare och CEO tjänar miljoner på småbarn som slänger bort pengar i riggade gambling-sites.

När ska Valve få svara på deras idiotiska beslut?

Medlem
Skrivet av Flaxus:
Skrivet av Bahoven:

"Shit jag har ju ingen empati...Bäst jag tar med hunden...Då ser jag mänsklig ut."

Allvarligt dock, denna kille har ju ingen fingertoppskänsla överhuvudtaget. Han framkommer som högljud, skrytsam (dat house,dat car), och sociopatisk.

Håller med. Hela hans mimik känns helt fel, hans ögon utstrålar inga känslor. Skulle inte förvåna mig om han var en sociopat.

+1 på den!

Medlem
Skrivet av employed:

Självklart så måste hunden vara med för att få han att framstå som mer mänsklig.

Killen verkar ju ha gott ställt iaf. Stort hus, stor bil. Han kan säkert fixa en schysst advokat som gör att han slipper fängelse.

han är vit, kändis, rik .. alltså får han inget, eller mkt litet straff i usa .. om jag tänker efter så är det precis som i sverige.

Medlem

Ja detta är ett fenomen jag inte förstår mig på.
Men då tillhör jag inte generationen alls som går igång på att se när andra spelar på youtube och twitch och chatta samtidigt eller bry mig om skins på vapen i spel att jag är beredd att spendera 1000tals kr.

Men jag har allt7d sagt, finns det pengar att tjäna drar det alltid till sig folk som är beredd till olagliga/tveksamma metoder.
Det slm är mest upprörande i detta cs community att det är mycket underåriga som fördärvar sig själva ekonomiskt och att det får ske helt öppet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av seifuku:

han är vit, kändis, rik .. alltså får han inget, eller mkt litet straff i usa .. om jag tänker efter så är det precis som i sverige.

Men skämtar du eller? Det är ju exakt tvärtom i Sverige! Lever du under en sten eller?

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av seifuku:

han är vit, kändis, rik .. alltså får han inget, eller mkt litet straff i usa .. om jag tänker efter så är det precis som i sverige.

Men skämtar du eller? Det är ju exakt tvärtom i Sverige! Lever du under en sten eller?

Hur menar du nu?? en vit känd rik har det bäst här, de åker på räkmackor oavsett vad.....

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Nu när han lärt sig lura folk på pengar kanske han kan jobba som telefonförsäljare.

Det här är alla bedragares våta dröm. Inte nog med att du inte ens behöver kontakta dina "kunder" utan också att de med glädje slänger sina pengar på dig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av pewwww:

Fängelse? Skulle gissat att brottet ger böter. Någon som vet vet vilket straff som kan vänta?

Har de medvetet riggat lotteriet så blir det fängelse. Speciellt med tanke på omfattningen och hur mycket pengar som är inblandat.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av pewwww:

Fängelse? Skulle gissat att brottet ger böter. Någon som vet vet vilket straff som kan vänta?

Har de medvetet riggat lotteriet så blir det fängelse. Speciellt med tanke på omfattningen och hur mycket pengar som är inblandat.

Nu är väl problemet att det här inte räknas som lotteri än om jag förstått det rätt.

1
Skriv svar