Lord British säljer sitt blod på Ebay

Robot
Medlem
Lord British säljer sitt blod på Ebay

hehe, den mannen alltså
Har älskat alla Ultima-spel och har även betalat för kickstarten av Shrouds, men tyvärr tror jag nog att Shroud of the Avatar kommer ta lite för lång tid i produktionen och se "omodernt" ut när det väl släpps.

Medlem

Kanske köpa då och göra en klon nån gång i framtiden

Medlem

Hmmm, "du är vad du äter"?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hehe, den mannen alltså
Har älskat alla Ultima-spel och har även betalat för kickstarten av Shrouds, men tyvärr tror jag nog att Shroud of the Avatar kommer ta lite för lång tid i produktionen och se "omodernt" ut när det väl släpps.

Släpps det inte till hösten, verkar ju som det om man lusläser deras senaste rapporter?

Medlem

Det värsta är ju att någon kommer att betala för skiten. Modern PR upphör aldrig att förvåna.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Usch...


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hehe, den mannen alltså
Har älskat alla Ultima-spel och har även betalat för kickstarten av Shrouds, men tyvärr tror jag nog att Shroud of the Avatar kommer ta lite för lång tid i produktionen och se "omodernt" ut när det väl släpps.

Ska ju släppas i år och i augusti/september blir det inga fler char whipes så särskilt långt kvar är det ju inte iaf.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av ForrestFox:

hehe, den mannen alltså
Har älskat alla Ultima-spel och har även betalat för kickstarten av Shrouds, men tyvärr tror jag nog att Shroud of the Avatar kommer ta lite för lång tid i produktionen och se "omodernt" ut när det väl släpps.

Släpps det inte till hösten, verkar ju som det om man lusläser deras senaste rapporter?

Jo och sista char whipe blir i augusti/september

Medlem

Borta från ebay :/

Medlem

Är det inte olagligt att sälja mänskliga "produkter" på ebay?
Tror det var nån snubbe som försökte sälja sitt hår men auktionen togs bort.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Är det inte olagligt att sälja mänskliga "produkter" på ebay?
Tror det var nån snubbe som försökte sälja sitt hår men auktionen togs bort.

Nu är den nere från eBay.

1
Skriv svar