Testa Sniper: Ghost Warrior

Robot
Medlem
Testa Sniper: Ghost Warrior

Hm... skall testas... även om jag inte är så förtjust i smyg-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag älskade Sniper Elite, detta verkar ju helt klart inressant

Medlem

Wookie friends, here I come!

Medlem

Sämsta spelet! Demot sög hårt verkligen.

Medlem

Överraskande bra faktiskt mot vad jag trodde. Men är endel saker som skulle kunnat gjorts bättre. Grafik är iallafall på topp.


signatur

The King is Back

Medlem

Verkar bli ett helt ok spel, lite taskig vapenkänsla dock.

Medlem

Tankar hem demot atm så jag återkommer med mina tankar om spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Gillade det inte riktigt, svårt att sätta fingret på vad bara. Inget som var direkt dåligt men inget bra eller utstickande heller, kommer å tänka på Frontlines: Fuel of War... Något jag däremot lägger märke till är en massa varför: Varför kastade han ner snubben från fyren? Varför bytte han från ett ljuddämpat vapen till ett högljutt vapen? Och var fick han det ifrån? M.fl...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Va helt okej, skottfysiken va kanon, bullet drop, vind, bullet cam, väldigt trevligt Dock så känns storyn tunn och röstskådespelet va riktigt uselt. Helt klart godkänt spel enligt mig.

Medlem

vapnen går igenom gräs träd etc, Väldigt fult, även då det är en liten detalj stör det mig mkt med tanke på att man bara liger o krälar i buskar, och fattade inte riktigt slutet, han som tog skivan och gick iväg varu i samma lag som fienderna, och fienderna var ju med på att han skulle få disken, så vrf sköt dem mot en från första början?

tror multiplayern kmr suga ifall alla bara sitter i buskar o spanar, särskilt när man hittat alla Sniping-spot då kmr man ju dö hela tin då man inte kan gömma sig ngn stans


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

vapnen går igenom gräs träd etc, Väldigt fult, även då det är en liten detalj stör det mig mkt med tanke på att man bara liger o krälar i buskar, och fattade inte riktigt slutet, han som tog skivan och gick iväg varu i samma lag som fienderna, och fienderna var ju med på att han skulle få disken, så vrf sköt dem mot en från första början?

tror multiplayern kmr suga ifall alla bara sitter i buskar o spanar, särskilt när man hittat alla Sniping-spot då kmr man ju dö hela tin då man inte kan gömma sig ngn stans

Om du var i fientligt territorium och skulle hämta det, skulle inte du tycka det var konstigt om din spotter sa att fienderna var polare? Eller att dem inte sköt mot dig?

Tror spelet har potential, inget topp-spel dock.

Medlem

Någon renodlad sniper-simulator är det verkligen inte. Det liknar mer ett Call of Duty-action fragfest med lite spontant smygande.
Det enda jag behövde ändra i inställningarna var mouse sensitivity samt grafikupplösningen.

Hade ganska kul att spela demot, men grafiken känns lite som gårdagens grafik, och smygelementet är långt ifrån lika spännande och bra gjort som i Splinter Cell.

Inaktiv

det här demot har funnits på nätet länge fz......

Medlem

helt jävla seriöst när jag laddat ner spelet så gick det inte att packa upp....

Buskis smygis?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vekar vara ett "flås" spel, eller spelar man som Darth Vader

Grafiskt tilltalande tyckte jag. Någon som testat demot och vet hur stora banorna är?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av FeGro:

Sämsta spelet! Demot sög hårt verkligen.

Kul att du skriver en sån givande och utförlig beskrivning!

Medlem

Inget för mig. Osynliga väggar som skärmar av miljön man spelar i känns inte så modernt. Lite enformigt med och jag tror inte att MP kommer bli någon höjdare som räddar spelet tyvärr.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Gillade det inte riktigt, svårt att sätta fingret på vad bara. Inget som var direkt dåligt men inget bra eller utstickande heller, kommer å tänka på Frontlines: Fuel of War... Något jag däremot lägger märke till är en massa varför: Varför kastade han ner snubben från fyren? Varför bytte han från ett ljuddämpat vapen till ett högljutt vapen? Och var fick han det ifrån? M.fl...

Om du menar första banan så har man med sig det högljuda vapnet hela tiden, sen är det lite svårt att skjuta pistol på 200 m

Inaktiv

Jag som trodde att detta kunde vara något mellan Call of Duty och strickt prickskytte-simulator...av alla kommentarer och dömma så blev det call of duty.

Aja, blir väl att testa...

Medlem

Fuu funkar inte för mig står att det inte går att extracta en viss fil som jag måste ha typ att den är trasig har testat 3 gånger nu =(

Medlem

Ser ut att vara ett spel för mig. Kollade in det på dischop för 1 vecka sen och tyckte att spelet såg intressant ut. Ni fick man se trailern också. Ser bra ut! Bra att köpa när det kommer ut (och när jag köper ny dator,om 2 månader)


signatur

Gillar min status: Trähatt =)

Medlem

Demot sög för att jag satt helt osynligt till för någon fiende, ingen kunde någonsin sett mej. Endå tickar den där mätaren upp och dem börjar skjuta på mej. Helt otroligt.

Medlem
Skrivet av Preath:

Demot sög för att jag satt helt osynligt till för någon fiende, ingen kunde någonsin sett mej. Endå tickar den där mätaren upp och dem börjar skjuta på mej. Helt otroligt.

Du trodde säkert buskar etc. gömmer dig.

Det gör dom inte. :crazy:

Medlem
Skrivet av helium9100:

Fuu funkar inte för mig står att det inte går att extracta en viss fil som jag måste ha typ att den är trasig har testat 3 gånger nu =(

Provat att ladda ner filen på nytt? händer att filer blir korrupta under nedladdningar.
Själv hade jag problem under själva installationen (efter att jag packat upp filerna), fick ett felmedelande, men det gick ändå att spela.

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av Ellehbg:

Gillade det inte riktigt, svårt att sätta fingret på vad bara. Inget som var direkt dåligt men inget bra eller utstickande heller, kommer å tänka på Frontlines: Fuel of War... Något jag däremot lägger märke till är en massa varför: Varför kastade han ner snubben från fyren? Varför bytte han från ett ljuddämpat vapen till ett högljutt vapen? Och var fick han det ifrån? M.fl...

Om du menar första banan så har man med sig det högljuda vapnet hela tiden, sen är det lite svårt att skjuta pistol på 200 m

Man hade ju en ljuddämpad sniper före man gick upp fyren, sen där bytte han ju, eller tog av ljudämparen eller nåt, varför skulle man göra så!?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Ai:n är väldigt skum i detta spelet, skylet gör en inte osynlig nej men det borde göra dig svårare att upptäcka. Funnits dom tillfällen man borde bli upptäckt (fienden är 60 m bort du springer tvärs över vägen framför dom) eller du sitter hukad i ett tänt hus med fienden tittandes rakt mot dig 40 m bort.

Osynliga väggar har man träffat på uppe på fyren tex när man skulle spotta krypskyttarna väldigt svårt att röra sig i sidleds. Eller när jag hukade bredvid en bergsvägg, fritt skottfält fram till snubben i vakttornet 100 m bort kulan träffar den osynliga väggen.
Tacka demot detta blir inget köp, väldigt besviken. Sniper Elite är fortfarande den bästa krypskytte simulatorn imho

Medlem
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av rosski:
Skrivet av Ellehbg:

Gillade det inte riktigt, svårt att sätta fingret på vad bara. Inget som var direkt dåligt men inget bra eller utstickande heller, kommer å tänka på Frontlines: Fuel of War... Något jag däremot lägger märke till är en massa varför: Varför kastade han ner snubben från fyren? Varför bytte han från ett ljuddämpat vapen till ett högljutt vapen? Och var fick han det ifrån? M.fl...

Om du menar första banan så har man med sig det högljuda vapnet hela tiden, sen är det lite svårt att skjuta pistol på 200 m

Man hade ju en ljuddämpad sniper före man gick upp fyren, sen där bytte han ju, eller tog av ljudämparen eller nåt, varför skulle man göra så!?

Han bytte SR-25 eller Mark 12 SPR till en AS50 för att dem hade inte tillräckligt lång räckvidd. Men det konstiga är att det geväret han använde har det IRL

Medlem

Ehum... jag kan inte ladda hem demot.

"You don't have permission to access /filer/ on this server."


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

12
Skriv svar