Treyarch visar upp de nya kartorna till Call of Duty: Black Ops 3

Robot
Releasehästryttare
Treyarch visar upp de nya kartorna till Call of Duty: Black Ops 3

Måste spelas galet mycket mer på ps och xbox då, för kollar man på steam så är det 500k som spelar cs go atm och ~20k som spelar call of duty (och då kollade jag alla call of dutys som har mer än 500 spelare atm)

Sås: http://steamcharts.com/

Inaktiv

Besviken på kartor i black ops 3. Dock vapen och movement är väldigt till de bättre för framtidskrigshållning.

Medlem

är så drygt att i dlc paketen så finns det inte hardcore tdm som eget gamemode, utan det är inkapslat i moshpit så man får dras med andra modes också...


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

aldrig någon som spelar de senaste kartorna iaf=/ känns som bortkastade pengar.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

aldrig någon som spelar de senaste kartorna iaf=/ känns som bortkastade pengar.

Det är ju fullt med folk som spelar dlc banorna. Jag väljer dock inte att göra det pga dom vägrar fixa så hardcore tdm är enskild som vanlig tdm är. Hatar moshpit


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Cod är och kommer alltid att vara en konsol franchise. Jag hittar inte ens matcher i något annat än TDM, FFA och Domination på PC. Samtidigt lirade jag MW3 på xbox 360 häromdagen där fanns 12k spelare online och jag hittade matcher instantly.

Medlem
Skrivet av Caltress:

Cod är och kommer alltid att vara en konsol franchise. Jag hittar inte ens matcher i något annat än TDM, FFA och Domination på PC. Samtidigt lirade jag MW3 på xbox 360 häromdagen där fanns 12k spelare online och jag hittade matcher instantly.

Aldrig haft problem att hitta matcher i bo3 på pc


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

folk spelar mest tdm så spelet är as tråkigt imo
och vänta längre en 1min på en match är inte hållbart


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

folk spelar mest tdm så spelet är as tråkigt imo
och vänta längre en 1min på en match är inte hållbart

Ja men du måste snacka om PC för jag som spelar på ps4an hittar matcher direkt på alla game modes

1
Skriv svar