Tomb Raider-filmen med Alicia Wikander har fått ett datum

Robot
Tomb Raider-filmen med Alicia Wikander har fått ett datum
Medlem
Tomb Raider-filmen med Alicia Wikander har fått ett datum

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Kanske kan ha något att göra med att hon faktiskt vann en Oscar för just rollen i The Danish Girl.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av skogsvilden:

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Smaken är som baken. Tyckte hon var OK i Ex Machina, inte mycket mer. Det var en väldigt enkel roll. Oscar Isaac var emellertid mycket bra i den filmen.

Medlem

Alltså, den där bilden ni har hittat. Hennes panna är ju enorm.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tror inte hon kommer att passa som Lara och håller med Sisyr hon gjorde inte någont outstanding i Ex Machina.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Alltså, den där bilden ni har hittat. Hennes panna är ju enorm.

Haha, det kan nog ha att göra med att det är någon som har lekt i photoshop och klippt in hennes ansikte på en redan existerande tomb raider-bild ^_^ De har dessutom valt att spara den gamla bildens hår så då blir det lätt lite missar i proportioner Hon har ju inte fullt sådär hög panna vanligtvis så att säga

Min åsikt är för övrigt att hon är en jättesöt tjej som jag tror skulle kunna passa som den "yngre" Lara ifrån de nyare spelen där hon är lite mer försiktig och oskuldsfull, men har svårt att se att hon skulle kunna tuffa till sig för uppföljarna, men vem vet, även hon kanske har en dark side någonstans där inne som hon kan plocka fram när den tiden kommer, ska bli intressant att se i alla fall

Medlem

Synd bara att storfilmer med svenskar i huvudrollen floppar, Robocop med Joel Kinnaman var inte i närheten av orginalet, nya Tarzanfilmen med Skargård vad han nu heter i förnamn har fått sådär i betyg, får väl hoppas Tom Raider blir bra.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Alltså, den där bilden ni har hittat. Hennes panna är ju enorm.

Gamers "älskar" ju cosplayers som Jessica Nigri så...

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Synd bara att storfilmer med svenskar i huvudrollen floppar, Robocop med Joel Kinnaman var inte i närheten av orginalet, nya Tarzanfilmen med Skargård vad han nu heter i förnamn har fått sådär i betyg, får väl hoppas Tom Raider blir bra.

När jag såg trailern för nya Tarzan trodde jag att det var ett skämt Nu vet jag inte om filmen är bra eller inte.

Har aldrig sett den här tjejen i någon film så jag är inte bekant med vad hon kan prestera. Är inte något stort fan av Tomb raider filmerna heller.

Kanske är jag och kommenterar på fel artikel Det är i alla fall alltid trevligt när en svensk får stor internationell roll.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av StraxDax:

Synd bara att storfilmer med svenskar i huvudrollen floppar, Robocop med Joel Kinnaman var inte i närheten av orginalet, nya Tarzanfilmen med Skargård vad han nu heter i förnamn har fått sådär i betyg, får väl hoppas Tom Raider blir bra.

När jag såg trailern för nya Tarzan trodde jag att det var ett skämt Nu vet jag inte om filmen är bra eller inte.

Har aldrig sett den här tjejen i någon film så jag är inte bekant med vad hon kan prestera. Är inte något stort fan av Tomb raider filmerna heller.

Kanske är jag och kommenterar på fel artikel Det är i alla fall alltid trevligt när en svensk får stor internationell roll.

Vår störste skådis någonsin måste ju vara Max von Zydow, han har gjort film överallt görlänge, och trots att han är bra gammal så får han roller som i senaste Star Warsfilmen.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av skogsvilden:

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Smaken är som baken. Tyckte hon var OK i Ex Machina, inte mycket mer. Det var en väldigt enkel roll. Oscar Isaac var emellertid mycket bra i den filmen.

Väldigt enkel roll? Lol! Du bör förmodligen inte snacka skådespeleri om du påstår att hennes roll är enkel och hyllar Isaac i filmen. Hans roll är ju busenkel i jämförelse. Som tur är, handlar inte skådespeleri om hur svår eller enkel en roll är, utan snarare om hur trovärdig den nämnda skådespelaren är inom en roll. Jag håller med dig att Isaac är fenomenal i rollen, men Wikanders roll är betydligt svårare att briljera i och hon stjäl varenda scen hon är med i. Uppe med Ian Holm och Rutger Hauer som en av tidernas bästa robotprestationer.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av skogsvilden:

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Smaken är som baken. Tyckte hon var OK i Ex Machina, inte mycket mer. Det var en väldigt enkel roll. Oscar Isaac var emellertid mycket bra i den filmen.

Väldigt enkel roll? Lol! Du bör förmodligen inte snacka skådespeleri om du påstår att hennes roll är enkel och hyllar Isaac i filmen. Hans roll är ju busenkel i jämförelse. Som tur är, handlar inte skådespeleri om hur svår eller enkel en roll är, utan snarare om hur trovärdig den nämnda skådespelaren är inom en roll. Jag håller med dig att Isaac är fenomenal i rollen, men Wikanders roll är betydligt svårare att briljera i och hon stjäl varenda scen hon är med i. Uppe med Ian Holm och Rutger Hauer som en av tidernas bästa robotprestationer.

Har inget behov av att dividera med någon översittare som skriver "du bör förmodligen inte snacka skådespeleri", så du får som du vill.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av skogsvilden:

Vem f*n bryr sig om The Danish girl när hon briljerade i Ex Machina som förtjänar så mycket mera uppmärksamhet.

Smaken är som baken. Tyckte hon var OK i Ex Machina, inte mycket mer. Det var en väldigt enkel roll. Oscar Isaac var emellertid mycket bra i den filmen.

Väldigt enkel roll? Lol! Du bör förmodligen inte snacka skådespeleri om du påstår att hennes roll är enkel och hyllar Isaac i filmen. Hans roll är ju busenkel i jämförelse. Som tur är, handlar inte skådespeleri om hur svår eller enkel en roll är, utan snarare om hur trovärdig den nämnda skådespelaren är inom en roll. Jag håller med dig att Isaac är fenomenal i rollen, men Wikanders roll är betydligt svårare att briljera i och hon stjäl varenda scen hon är med i. Uppe med Ian Holm och Rutger Hauer som en av tidernas bästa robotprestationer.

Har inget behov av att dividera med någon översittare som skriver "du bör förmodligen inte snacka skådespeleri", så du får som du vill.

Det var lite illa sagt, det medger jag. Men "Det var en väldigt enkel roll" är ju ett minst lika provocerande uttalande. Vad var enkelt med den?

1
Skriv svar