Då kan du spela vrålsnygga GTA 5-modden Redux

Robot
Då kan du spela vrålsnygga GTA 5-modden Redux
Medlem
Då kan du spela vrålsnygga GTA 5-modden Redux

Framgår det någonstans hur mycket mer krävande detta är mot originalet?

Gnällkuk
Skrivet av Stich:

Framgår det någonstans hur mycket mer krävande detta är mot originalet?

Nja.. antagligen en rätt biffig dator. Skaparens PC finns med i videobeskrivningen men har inte sett var det står att han får för fps eller liknande.

i7 4790k
SLI GTX 980's
16gb 2400mhz RAM
840 Evo SSD(4-way raid 0)
XB280HK 4K G-sync monitor


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Själv vill jag bara sätta mig på en motorcykel i fps mode, med VR-stöd. En av få grejer som skulle kunna få mig att köpa ett nytt grafikkort och vr-hjälm.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Själv vill jag bara sätta mig på en motorcykel i fps mode, med VR-stöd. En av få grejer som skulle kunna få mig att köpa ett nytt grafikkort och vr-hjälm.

Förmodligen billigare å köpa en riktig motocykel

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Själv vill jag bara sätta mig på en motorcykel i fps mode, med VR-stöd. En av få grejer som skulle kunna få mig att köpa ett nytt grafikkort och vr-hjälm.

Absolut samma här!

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av ulrik.borg:

Själv vill jag bara sätta mig på en motorcykel i fps mode, med VR-stöd. En av få grejer som skulle kunna få mig att köpa ett nytt grafikkort och vr-hjälm.

Hahaha bra bra

Förmodligen billigare å köpa en riktig motocykel

Medlem

Jag antar att det finns en banrisk att använda detta i onlineläget?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Varför inte skriva datumet direkt i rubriken?

Medlem
Skrivet av Antifeminist:

Varför inte skriva datumet direkt i rubriken?

NEJ!

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Stich:

Framgår det någonstans hur mycket mer krävande detta är mot originalet?

Nja.. antagligen en rätt biffig dator. Skaparens PC finns med i videobeskrivningen men har inte sett var det står att han får för fps eller liknande.

i7 4790k
SLI GTX 980's
16gb 2400mhz RAM
840 Evo SSD(4-way raid 0)
XB280HK 4K G-sync monitor

I den här ser man att det inte är smidig panorering i alla scener och tidigare videon gick det jävligt ryckigt på många ställen och utan tvekan en bit under 20fps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Jag antar att det finns en banrisk att använda detta i onlineläget?

eh jaa.. inga mods är tillåtna överhuvudtaget vad jag vet.

Medlem

Behöver lite före och efterbilder, fattar inte vad han gjort.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av ulrik.borg:

Själv vill jag bara sätta mig på en motorcykel i fps mode, med VR-stöd. En av få grejer som skulle kunna få mig att köpa ett nytt grafikkort och vr-hjälm.

Förmodligen billigare å köpa en riktig motocykel

Troligen både bättre grafik, fler FPS och intelligentare AI också. Ok, kanske inte det sistnämnda, men otroligt fina texturer.

Skrivet av Star Lord:

Behöver lite före och efterbilder, fattar inte vad han gjort.

Que?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Känns som de flesta förbättringar försvinner när han överdriver med kontrasten och färgfiltren på detta viset, svårt att bli imponerad när man inte kan se förbättringarna.

Medlem

står på moddens sida att eftersom modden ligger i egen map etc etc så ska den funka online

1
Skriv svar