Fallout Shelter släpps strax till pc

Robot
Medlem
Fallout Shelter släpps strax till pc

Som den nester jag är, så är det här ett av mina favorit spel till telefoner : )

Medlem

Antar att det inte går att fortsätta på den Vault som man redan har på surfplattan(?).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Roligt att det snart släpps

Ambassadör
Xbox

Åh som jag har längtat efter mobilspel! Eller inte.


signatur

Jump in.

Medlem

Prepare yourself for the shitstorm thats coming.. Jag kan förutspå redan nu att alla forum kommer bli överrösta av gnälliga inlägg där spelare kräver multiplayer och hur mycket spelet suger just för avsaknaden -_-
Mycket vill ha mer.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Prepare yourself for the shitstorm thats coming.. Jag kan förutspå redan nu att alla forum kommer bli överrösta av gnälliga inlägg där spelare kräver multiplayer och hur mycket spelet suger just för avsaknaden -_-
Mycket vill ha mer.

Ja, du var mig en dålig profet. Tror inte många bryr sig om spelet längre eftersom det har funnits till android i nått år eller två. Och för att det är rätt kasst.

Medlem
Skrivet av neohasse:
Skrivet av ForrestFox:

Prepare yourself for the shitstorm thats coming.. Jag kan förutspå redan nu att alla forum kommer bli överrösta av gnälliga inlägg där spelare kräver multiplayer och hur mycket spelet suger just för avsaknaden -_-
Mycket vill ha mer.

Ja, du var mig en dålig profet. Tror inte många bryr sig om spelet längre eftersom det har funnits till android i nått år eller två. Och för att det är rätt kasst.

Du kanske har missat det, men det ska få en rejäl uppdatering och även släppas till PC.

1
Skriv svar