Nästa Overwatch-hjälte avtäckt – sniper med helande förmågor

Robot
Nästa Overwatch-hjälte avtäckt – sniper med helande förmågor
Medlem
Nästa Overwatch-hjälte avtäckt – sniper med helande förmågor

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Medlem

Värt att notera är att hon gör ganska lite dmg och kan inte få headshot på varken heal eller dmg. Det kommer inte bli någon folk tar för att snipea ihjäl andra.

Medlem

Kul nytänk tycker jag. En sniper som healar.

Skribent

Känns lite som hon kan bli väldigt bra i vissa situationer, i händerna på rätt spelare. Man bör nog ha väldigt bra koll på slagfältet, matchen, positioner etc för att få ut något av hennes förmågor.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Otroligt tråkig design på karaktären och personen. Av att döma hittills.

Men spelsättet kanske är lite roligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Du dömer innan du ens spelat henne, wow logiken där


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Du dömer innan du ens spelat henne, wow logiken där

Hon finns faktiskt att spela på public test realm. Det har gått att spela där hela natten.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Känns lite som hon kan bli väldigt bra i vissa situationer, i händerna på rätt spelare.

Nähä? Precis som alla hjältarna i spelet, med andra ord.

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Du dömer innan du ens spelat henne, wow logiken där

Hon finns faktiskt att spela på public test realm. Det har gått att spela där hela natten.

Fast av att döma hans kommentar så verkar han inte ha testat henne så


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Zarya med Anas ultimate kommer svida. Man får helt enkelt försöka mörda dem innan det händer. Har man en egen Ana kan man ju stoppa Zaryas healing och se hoppas att det räcker för att man ska hinna ha ihjäl henne.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Du dömer innan du ens spelat henne, wow logiken där

Är väll knappast att dömma när jag tycker att det är tråkigt med en till sniper. Det är en åsikt." wow " Sen att det skulle vara en odödlig combo är ju sanning eftersom zaryas sköld redan är det i någon sekund eller 2 och med en till som reducerar skada

Medlem

Kanske orkar dom som exklusivt kör widowmaker byta till support av och till då, det hade varit väldigt trevligt.

Medlem
Skrivet av Mjau123:

Kanske orkar dom som exklusivt kör widowmaker byta till support av och till då, det hade varit väldigt trevligt.

Där håller jag med dig. Blir bara så trött på sniper som inte bryr sig om obj eller koth

Medlem
Skrivet av ince:
Skrivet av Mjau123:

Kanske orkar dom som exklusivt kör widowmaker byta till support av och till då, det hade varit väldigt trevligt.

Där håller jag med dig. Blir bara så trött på sniper som inte bryr sig om obj eller koth

Dett här får man höra rätt ofta. På vilket sätt bryr sig inte en sniper om objective bara för att man inte står på punkten/payloaden? En snipers roll är att ta ut folk på distans. Att gå in ensam i närstrid som sniper sinkar oftast bara resten av laget, för man dör bara.

Medlem
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Kontras väldigt lätt med Winston och Genji. Hoppas på att fiendelaget har en Hanso och/eller Widowmaker också.


signatur

Metal is best served heavy.

Skribent
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Mattias Frost:

Känns lite som hon kan bli väldigt bra i vissa situationer, i händerna på rätt spelare.

Nähä? Precis som alla hjältarna i spelet, med andra ord.

Nej, det finns ju flera hjältar som är bra i praktiskt taget varje situation.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Konstig combo för en Sniper


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av ince:

Som att det inte fanns nog med snipers.. Ana+zarya combo = odödlig

Kollade twitch igår när dom körde Ana + Genji, vet inte hur många gånger dom plockade hela andra laget med den combon.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Mattias Frost:

Känns lite som hon kan bli väldigt bra i vissa situationer, i händerna på rätt spelare.

Nähä? Precis som alla hjältarna i spelet, med andra ord.

Nej, det finns ju flera hjältar som är bra i praktiskt taget varje situation.

Jo, samtliga hjältar är bra i händerna på rätt spelare.

Medlem
Skrivet av Remus:

Otroligt tråkig design på karaktären och personen. Av att döma hittills.

Men spelsättet kanske är lite roligt.

Jag är faktiskt tvärtom. Tycker designen är sjukt bra; inte bara det där med att man faktiskt gör fler äldre karaktärer (inte många devs som gör detta) och som vanligt får en smått intresserad av lore - i ett MP-fps - utan också en spelstil som verkar ta Mercys vapenbyten till sin spets, eller ja, sniperkula. Det gillas!

Men det är ju som alltid subjektivt.

Skribent
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Mattias Frost:

Känns lite som hon kan bli väldigt bra i vissa situationer, i händerna på rätt spelare.

Nähä? Precis som alla hjältarna i spelet, med andra ord.

Nej, det finns ju flera hjältar som är bra i praktiskt taget varje situation.

Jo, samtliga hjältar är bra i händerna på rätt spelare.

Det jag menar är att Ana förmodligen inte tillhör skaran hjältar som i princip alltid tillför något till laget oavsett situation (t ex Reinhardt och Lucio).


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Vad är det här för nyhetstorka. Mer nyheter om Pokemon Go Tack!

Medlem
Skrivet av Remus:

Otroligt tråkig design på karaktären och personen. Av att döma hittills.

Men spelsättet kanske är lite roligt.

Ja, för gamla tanter som dessutom är en support healer sniper har vi ju en hel drös av i andra spel!

Medlem
Skrivet av starboy83:
Skrivet av ince:
Skrivet av Mjau123:

Kanske orkar dom som exklusivt kör widowmaker byta till support av och till då, det hade varit väldigt trevligt.

Där håller jag med dig. Blir bara så trött på sniper som inte bryr sig om obj eller koth

Dett här får man höra rätt ofta. På vilket sätt bryr sig inte en sniper om objective bara för att man inte står på punkten/payloaden? En snipers roll är att ta ut folk på distans. Att gå in ensam i närstrid som sniper sinkar oftast bara resten av laget, för man dör bara.

läs en gång till "Trött på snipers som inte bryr sig om objective" det du verkade tolka var "alla sniper spelare suger"

Medlem

Jag är rätt kass på de Healers som finns i spelet så detta låter som något jag hade kunnat plocka upp. Får helt enkelt ge det ett försök.

Skribent
Skrivet av Rentah:

Vad är det här för nyhetstorka. Mer nyheter om Pokemon Go Tack!

Haha, det är på gång..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Rentah:

Vad är det här för nyhetstorka. Mer nyheter om Pokemon Go Tack!

Haha, det är på gång..

Det var ett jävla slagsmål nere i stan idag. Inte fysiskt eller verbalt dock, bara pokémon strider över alla gymmen. Ett gym bytte ledare 5 gånger på 30 minuter.

Medlem

Rolig klass säkert! Men förbaskat tråkig i utseende. Vill ha mer talande apor och konstiga robotar! Typ Aliens!!

Medlem

Som SJW är jag väldigt nöjd med en gammal tant. Skulle bara varit lite lönnfet med

1
Skriv svar