Vi listar galna Pokémon Go-historier och betygsätter sanningshalten

Robot
Vi listar galna Pokémon Go-historier och betygsätter sanningshalten

Många är helt enkelt ren och skär lögn.

#pokemon-go


Medlem
Vi listar galna Pokémon Go-historier och betygsätter sanningshalten

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Medlem

Hörde att ungarna på gården hade börjat spela pokemon go igår.

Det här kommer att bli en plåga

Tänkte testa när jag var ute med hunden för att se vad hypen var. Finns det inte till IOS i sverige? Bara massa guider och skit.

Blev flyttad till usa butiken men kunde inte ladda ner ändå


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ett jasså

"Nyhetsankare råkar gå rakt igenom en livesändning för att hitta Pokemons - 1" https://www.youtube.com/watch?v=4eLY8NUAFL8

Kan ifs vara fake som allt annat

Medlem

Vad är detta konstig skala? Sant eller falskt är ju binärt, det är ett eller noll.

Antingen så är det sant, eller så är det INTE sant.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Titta under en flakbil för att få Mew - 5


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Titta under en flakbil för att få Mew - 5

De kunde bygga in lite simpel bildanalys för att lösa det, hade vart riktigt najs


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tänkte testa när jag var ute med hunden för att se vad hypen var. Finns det inte till IOS i sverige? Bara massa guider och skit.

Blev flyttad till usa butiken men kunde inte ladda ner ändå

Man måste regga ett nytt Apple-konto och välja USA eller Australien så går de o ladda ner. Men man kan inte köpa nått i butikerna i spelet för riktiga pengar än. Men ingame valutan funkar.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta konstig skala? Sant eller falskt är ju binärt, det är ett eller noll.

Antingen så är det sant, eller så är det INTE sant.

Inte om man räknar med att delar av en historia kan vara sanna medan andra är påhittade eller överdrivna.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Natural selection, spelar själv men tittar fan upp mera än ner i mobilen.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta konstig skala? Sant eller falskt är ju binärt, det är ett eller noll.

Antingen så är det sant, eller så är det INTE sant.

Inte om man räknar med att delar av en historia kan vara sanna medan andra är påhittade eller överdrivna.

Jo du har rätt. Så kan man också se det


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mud_lime:

Ett jasså

"Nyhetsankare råkar gå rakt igenom en livesändning för att hitta Pokemons - 1" https://www.youtube.com/watch?v=4eLY8NUAFL8

Kan ifs vara fake som allt annat

Ja, hon gör ju det, men det är såklart noga beräknat.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mud_lime:

Ett jasså

"Nyhetsankare råkar gå rakt igenom en livesändning för att hitta Pokemons - 1" https://www.youtube.com/watch?v=4eLY8NUAFL8

Kan ifs vara fake som allt annat

Ja, hon gör ju det, men det är såklart noga beräknat.

Inte koll på historien men när jag såg klippet så tänkte jag att det nog var ett skämt i samband med att de säkert pratat om pokemon go tidigare i sändningen.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Tolka mig som ni vill men..... då blir vi av med lite problem


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Inaktiv
Skrivet av Prixm:

Dmånga kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Låter som dagens ungdomar med smartphones vid ett övergångsställe, litar till fullo att ALLA fordon bromsar eller ens har en möjlighet att bromsa..

Releasehästryttare

Inte nog med att man kan fånga pokemons på förintelse museumet, pokemonen kofee är en av dem

Medlem

Får väl se när första pokemon go historien kommer till www.darwinawards.com . Iofs försöker de hålla hög kvalite men även de är människor.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Värre än så, folk krockar redan bilar för att de spelar Pokemon Go medans de kör.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Tolka mig som ni vill men..... då blir vi av med lite problem

Man kan ju alltid hoppas, och att de inte tar med sig nån oskyldig (se min tidigare post).

Medlem

Var en idiot som vandrade omkring med sin mobil i träningskläder och betedde sig som resten av alla idioter som man sett som kört Pokemon go på en av de mest trafikerade gatorna inne i city i staden där jag bor. Var nära att bli påkörd 3 gånger innan han fattade att det kanske inte var någon briljant idé att hålla på där.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Var en idiot som vandrade omkring med sin mobil i träningskläder och betedde sig som resten av alla idioter som man sett som kört Pokemon go på en av de mest trafikerade gatorna inne i city i staden där jag bor. Var nära att bli påkörd 3 gånger innan han fattade att det kanske inte var någon briljant idé att hålla på där.

Nu låter du som en gammal gubbe. Lugna ner dig..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av kaealy:

Var en idiot som vandrade omkring med sin mobil i träningskläder och betedde sig som resten av alla idioter som man sett som kört Pokemon go på en av de mest trafikerade gatorna inne i city i staden där jag bor. Var nära att bli påkörd 3 gånger innan han fattade att det kanske inte var någon briljant idé att hålla på där.

Nu låter du som en gammal gubbe. Lugna ner dig..

Ha sunt förnuft = Gammal gubbe.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Natural selection at its finest...

Medlem

Rånare hittar nya offer med hjälp av Pokemon Go - 3
Det var väll med på nyheterna?
De hade dock fångat tjuvarna om jag inte minns fel.

Medlem

Mycket gnäll här. Kom ner från era höga hästar och jaga lite pokemons istället!

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Kul att se att du hade fel haha


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Prixm:

Det kommer att hända mycket värre saker än så här. För människor är idioter. 100% att många kommer att dö av att dom blir påkörda av bilar etc pga att dom inte tittar upp.

Kul att se att du hade fel haha

xD

1
Skriv svar