Overwatch – hero stacking försvinner från rankade matcher

Robot
Overwatch – hero stacking försvinner från rankade matcher
Medlem
Overwatch – hero stacking försvinner från rankade matcher

De borde ta bort skiten från quickplay också. Alldeles för vanligt att se 2-3 Soldier 76

Medlem

Mycket bra beslut!

Medlem
Skrivet av Cane:

De borde ta bort skiten från quickplay också. Alldeles för vanligt att se 2-3 Soldier 76

Håller med, åtminstone begränsa det till kanske 2. Men samtidigt så vill ju folk vara lustiga och jag har ingen rätt att förstöra för dom precis som dom förstör för mig. Tycker personligen dom kan hålla tramsigheterna till custom games.

Medlem

Öh, tyckte man att detta var en bra idé från start?

Blizzard och deras balans i spel är inte den bästa ibland kan man säga


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag tycker det är en bra ändring även om jag bara bryr mig när mitt eget lag stackar eftersom det oftast gör laget svagare.
Det här löser dock flera problem och så slipper man gnället från alla som har klagat sedan spelet släpptes.

Medlem

Då kanske man kan hoppa in och testa det lite igen. Vart så vansinnigt less på o möta 6 likadana chars.

Medlem
Skrivet av Cane:

De borde ta bort skiten från quickplay också. Alldeles för vanligt att se 2-3 Soldier 76

Knappast så vanligt att det skulle vara ett problem.

Medlem

Bra, får hoppas också droppande försvinner med snart i tävling. Jävligt irriterande när folk lämnar ens lag eller i motståndarna så är det 6 mot 1.

Gör en rejäl jävla avstänging efter dom lämnat kanske 3 gånger. Typ avstängd. För en gång leaver alltid leaver


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Fezk:

Öh, tyckte man att detta var en bra idé från start?

Blizzard och deras balans i spel är inte den bästa ibland kan man säga

Blizzard om någon är väl de som balanserar sina spel allra mest utan något som helst motstånd? De släpper ju för böveln patchar till starcraft1 och grejjer än idag för att balansera det xD

Medlem
Skrivet av Tamazin:
Skrivet av Fezk:

Öh, tyckte man att detta var en bra idé från start?

Blizzard och deras balans i spel är inte den bästa ibland kan man säga

Blizzard om någon är väl de som balanserar sina spel allra mest utan något som helst motstånd? De släpper ju för böveln patchar till starcraft1 och grejjer än idag för att balansera det xD

Att säga att Blizzard balanserar sina spel mest behöver inte betyda att de är bra på det. Du säger det ju själv. De patchar fortfarande ett jättegammalt spel, vilket borde tyda på att de inte gör ett särskilt bra jobb? Ett välbalanserat spel behöver ju inga balanseringspatcher.

För övrigt har jag ingen åsikt om just Blizzards patchande, då jag inte spelar några spel från dem.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

kan tycka det är vettigt i ranked men inte i quick play som är för dom som vill spela casual och stacking är ju underbart roligt om det är ens eget lag som gör det och gör det smart.

Finns dock inget värre när man ser random stacking utan samspel som totalt ruinerar ens eget lag poäng.

Men som sagt i ranked ,perfa, nu ska jag bara orka levla så man kommer till lvl 25 också


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

om de nu bara kan begränsa antalet snipers i en match. Jag är så trött på att ha både Widow + Hanzo i mitt lag på attack, speciellt när de aldrig hjälper till framme vid punkten/payload.

Medlem

Jag tycker detta är en bra idé. Jag har spelat väldigt mycket Tracer på sista tiden och väldigt ofta så blir det 2-3 tracers i båda lagen, bara för att de blir less på att en tracer kutar omkring. I quick play så borde man dock få spela vad man vill då det är troligen där man spelar för att lära sig saker.

Jag tycker även att de borde ta bort Win / Loss stats från quickplay, jag är en som stör mig på detta och finns det win / loss då tar jag spelet på ett alldeless för stort allvar då jag vill vinna.

Medlem

Så nu är det en av varje hero som gäller eller?


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar