Vad gör ni när ni blir riktigt helvetiskt arga?

Medlem
Vad gör ni när ni blir riktigt helvetiskt arga?

Satt precis och redigerade en video till ett skolprojekt när programmet helt plötsligt får för sig att haverera... när jag sedan öppnar programmet igen och upptäckte att auto-save eller liknande inte fanns och inget av de senaste 2 timmarna av slit fanns kvar blev jag riktigt jävla förbannad/arg/ledsen/besviken, något jag inte blivit på ett bra tag.

Det jag kände rent instinktivt var att jag ville ha sönder något, tur var väl det att jag inte hade något att ta sönder, men det hade nog känts riktigt, riktigt bra.

Sitter här nu och försöker återhämta mig och undrar om ni har några bra metoder för att lugna ner sig efter ett liknande trauma?

Skriv gärna lite historier om saker som fått er att se rött och hur ni hanterade situationen, sånt är alltid kul att läsa/skriva om i efterhand

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Är man själv i rummet så brukar jag skrika om jag blir riktigt förbannad, av ren ilska. Annars funkar ett slag i bordet eller två :P. Brukar försöka att inte ta sönder saker när man är arg. Man ångrar sig bara efteråt

Medlem

tänker bara hur humoristiskt det är egentligen på något sätt så blir det en kliché man kan garva åt

men perioden man spelade MW2 så gick det helt enkelt inte att hålla sig, jävla skitspel...


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Om jag är ensam så skriker jag om allt möjligt. Och slår på saker som inte "går sönder"

Medlem

Jag gör nog inget speciellt. Tänker intensivt på det jag är förbannad på, samtidigt som jag lyssnar på Meshuggah eller nått liknande, och POFF! så är jag i sinnesro igen:)

Medlem

haha, ja! skrika är fasen en bra metod det också. lite jobbigt när man har massa folk på andra sidan papp-väggarna bara

Blir du inte mer förbannad om du intensivt tänker på det du är förbannad på?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Då det finns flera här så skriker jag inte, och då är jag fortfarande sur som nu.. gick åt helvete på mag.. fick 5-10 i killstats..

(jag tycker det är skönt att kunna bli sur på spel, men endast då det bara är jag. Annars tycker jag det är helvetes störande, jobbigt då en annan kollar på eller är i närheten..)

Medlem

Jag brukade ta sönder allt som var inom räckhåll men nuförtiden skrattar jag bara åt "att det alltid händer mig".

Jag förlorade en film på nära 20 minuter som jag gjort som projektarbete (premiere) tre dagar innan redovisningen. Jag hade sparat med felet sparades också så det gick inte öppna projektfilerna... jag var riktigt arg och trött men den andra versionen var nog lite bättre.

*Visslar* Always look on the bright side of life *visslar*


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Lyssnar på Release me med Oh laura. Fungerar riktigt bra!
Blir inte arg så ofta det är bara när jag spelar cs och MW2 för i MW2 är det så urtråkiga maps samt vapen

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Blir du inte mer förbannad om du intensivt tänker på det du är förbannad på?

Njae, jag brukar för det mesta komma fram till en lösning eller insikt.

Inaktiv

Jag drar min bajonett och slaktar pringlesburken som står brevid datorn.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Pliskin (Amöban):

Jag drar min bajonett och slaktar pringlesburken som står brevid datorn.

Våldsammaste liknelsen för "jag onanerar till internetporr" jag hört. Hittills.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Slår näven i bordet, spelar upp lite "arg" musik och gnisslar tänderna i några minuter.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

När jag blir arg på någon person så blir jag riktigt arg, brukar oftast sluta med att jag tar den närmaste saken och kastar den allt vad jag har i någon vägg, golv eller liknande, och jag kastar den otroligt hårt så splitter och skit flyger iväg, senast var en fjärkontroll. Jag hamnar i det där ryck läget, då man förlorar kontrollen över sig själv en stund vilket är väldigt läskigt.

Medlem

Denna tråd har potential att bli riktigt episk!

Jag har en tendens att slå på saker när jag är arg, notera att jag hellre slår på något än någon.

MEN

Jag önskar att mina ilska blev som en blandning av Arne Anka och en muttrande Gandalf, det skulle få mig på bra humör igen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har ett gammalt tangentbord jag brukar ta fram och slå på.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ett vrål är ganska avslappnande blir aldrig arg på jobbet mest när man spelar datorspel som man kan bli riktigt arg. Dock slutat med att slå saker bara jobbigt, för sist for en fot in i garderobsdörren så den flög av gångjärnen, stackarn har inte repats sig än.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag brukar skriva lappar till tvättstugan när jag är riktigt arg, inte med mitt riktiga namn dock utan från folk som bor i lägenheten.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Helt annan sak när man är på LAN, då kan det hända skapliga saker. Speciellt när det är prestige-spelen ;P Kan typ gå iväg på toa och vråla samt slita sönder toa-rullen eller bara göra världens svordoms combosar


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Är man själv i rummet så brukar jag skrika om jag blir riktigt förbannad, av ren ilska. Annars funkar ett slag i bordet eller två :P. Brukar försöka att inte ta sönder saker när man är arg. Man ångrar sig bara efteråt

Samma här!

Skulle jag inte vara själv hemma tar jag en kudde för ansiktet och skriker i den. De dämpar, detta händer dock ytterst sällan.

Medlem

En fet smäll på låret hjälper:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Det beror lite på, ibland börjar jag svära och skrika. Men blir ju riktigt arg så brukar jag ofta slå allt jag har in i väggen.. då blir jag lite lugnare.

Medlem
Skrivet av The Moose:
Skrivet av Fargo:

Är man själv i rummet så brukar jag skrika om jag blir riktigt förbannad, av ren ilska. Annars funkar ett slag i bordet eller två :P. Brukar försöka att inte ta sönder saker när man är arg. Man ångrar sig bara efteråt

Samma här!

Skulle jag inte vara själv hemma tar jag en kudde för ansiktet och skriker i den. De dämpar, detta händer dock ytterst sällan.

Hahaha det har hänt när man suttit o lirat xbox i soffan. Och dött för 56789:e gången på exakt samma ställe. (Mirrors edge någon?)

Medlem

Mirrors edge startar inte ens på min pc, jag gjorde ungefär så första gången jag försökte köra spelet. (Skrek alltså.)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag börjar gråta och fundera över meningen med livet.

Medlem

Jag är en väldigt lugn person men... när det ska liras fps så brukar allt slå över. Kan helt ärligt erkänna att jag har aggregations problem när jag spelar spel.

Har ett klockrent exempel när det var öppet hus i skolan så satt jag och några till och spela cs på våra datorer och polaren brevid mig(som inte spelade cs:O) råkade lägga ett godispapper på min plats. Då det inte gick särskilt bra just då så fick jag ett uberryck och tog alla godispapper(ganska många) och slängde rakt i ansiktet på honom samtidigt som jag skrek. Pinsamt värre då alla i hela rummet stirrade.

Medlem

när jag blir riktigt sur i liknande händelser så ställer jag mig upp och börjar skuggboxas bas rutten style vilt mot en fantasi gubbe, oftast är det alltid jag som vinner också, men man ska inte underskatta saker och ting som finns i ens rum när man svingar vilt med händer och ben haha

Medlem

Keep em coming boys

När jag var mindre och bodde på landet så gick jag ut i skogen och drog av ett djävulskt vrål alá Ronja-rövardotter på uppåttjack , efter det mådde man alltid bättre. Saknar den skogen


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

En LÅNG promenad i raskt tempo kompletterad med ilsket muttrande. Bra för humöret och konditionen.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av The Moose:
Skrivet av Fargo:

Är man själv i rummet så brukar jag skrika om jag blir riktigt förbannad, av ren ilska. Annars funkar ett slag i bordet eller två :P. Brukar försöka att inte ta sönder saker när man är arg. Man ångrar sig bara efteråt

Samma här!

Skulle jag inte vara själv hemma tar jag en kudde för ansiktet och skriker i den. De dämpar, detta händer dock ytterst sällan.

Hahaha det har hänt när man suttit o lirat xbox i soffan. Och dött för 56789:e gången på exakt samma ställe. (Mirrors edge någon?)

EH JA! Mirror's Edge, dessa röda och gula ställningar som ibland var ett helsike att klättra och hoppa på!

RAGE!

123
Skriv svar