Pewdiepie kommenterar de betalda filmerna från Warner Bros

Robot
Pewdiepie kommenterar de betalda filmerna från Warner Bros

Passar också på att ge media en rejäl känga.

#shadow-of-mordor


Medlem
Pewdiepie kommenterar de betalda filmerna från Warner Bros

Bra artikel och video. Jag har stor respekt för Felix. Det känns så bra att det finns genuint ärliga och goda personer som det går bra för. I skuggan av CS GO lotto-härvan är det skönt att det ändå finns Youtubers med hög integritet och att Felix är en positiv inspirationskälla för alla hans miljoner följare. Mycket glädjande att den svenska ärligheten skiner så starkt. Hatten av för dig Felix.

Medlem

När den här pajasen inte skriker och fjantar sig, tycker jag faktiskt han är rätt vettig.

Han borde börja gå den här vägen så skulle han kunna bli ledande i branschen och följa efter vad Totalbiscuit gjort i åratal.

Speciellt videon angående youtube kommentarer rätt nyligen, den var riktigt bra. Den pluss den här är de enda videorna av honom jag sett senaste 5+åren.

Medlem

Tja, han har ju rätt.

Medlem
Skrivet av Salami:

När den här pajasen inte skriker och fjantar sig, tycker jag faktiskt han är rätt vettig.

Han borde börja gå den här vägen så skulle han kunna bli ledande i branschen och följa efter vad Totalbiscuit gjort i åratal.

Faaaaast, du borde kanske kolla upp VARFÖR han gör som han gör i sina videos innan du uttalar dig klantigt, samma när det kommer till jacksepticeye. Folk säger åt han att sluta skrika men han brukar svara med (skrika är roligt så varför ska jag ändra mig?)

Om man gör något man tycker om och som faktiskt fungerar varför ändra sig för att en liten del bottenskrap inte kan respektera människor?

samt så har felix lugnat sig en hel del med sitt skrikande, att döma efter några få av nya videos samt dom äldre fungerar inte. Jag brukar kolla på honom och vet att han har lugnat sig ett par hekton

Utöver det så förstår jag inte vad du har emot att folk fjantar sig


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fan Pewdie... Han är smoot ändå... Om "Gaming" ska ha ett fejs, varför nu det skulle vara en bra idé, så finns det sämre kandidater.


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Naaaaaaaw

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

/u

Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Haha, jävlar... Här har vi tolkningsföreträde minsann.

Men 4Real, då. Tycker denna kommentar sätter fingret på det som blir störigt och lite patetiskt i längden... Att det inte verkar spela någon roll vad folk gör/säger, så länge man kan säga vad dom sa åt dom, ist.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har aldrig gillat Felix videos, men inte direkt ogillat dessa heller. Jag tittar aldrig på youtube-klipp då min attentionspan slutade utvecklas redan innan puberteten och jag klarar inte se ett klipp som är längre än 8 minuter. Men av de videos jag sett av honom tycker jag bara att han är gapig, halvt irriterande, och barnslig.

Men, ibland är han också sjukt rolig, och viktigare så verkar han själv ha enormt roligt när han gör sina videos och allt annat han gör kring detta. Jag förstår varför han har sina fans, även om jag inte direkt kan placeras i det facket när det gäller hans content. Däremot när jag ser videos som denna, och liknande han gjort tidigare, där han har en mer seriös approach och visar vilken vettig människa han är så har jag enormt svårt att inte gilla honom.

Blev lite varm inombords när det nu visar sig att han inte har gjort något fel, och allt jag kan säga är: Hatten av, din framgång är välförtjänt och ändra inte på någonting du gör - det fungerar.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet

generaliserar du så får du räkna med att du får det tillbaka i ansiktet:)

hata är ett ord som kastas runt lite väl mycket ute på forum mot både det ena och andra.

Inte min typ av humor helt enkelt och jag skulle nog vilja hävda att jag har extremt bred smak,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet

generaliserar du så får du räkna med att du får det tillbaka i ansiktet:)

hata är ett ord som kastas runt lite väl mycket ute på forum mot både det ena och andra.

Inte min typ av humor helt enkelt och jag skulle nog vilja hävda att jag har extremt bred smak,

Så när folk säger direkt till pewdiepie att han till exempel borde hänga sig eller skjuta sig i skallen, eller när folk säger dom vill eller ska skära halsen av han inte är att hata? Nähä okej du vet väl bättre. (tog upp nu två exempel endast som folk har skrivit om honom och till honom)

Sen märks det att du inte läste allt jag skrev till dig, jag sa aldrig att man måste tycka om honom. Och att det BEROR PÅ vad man säger, säger man att felix inte är ens val av youtuber till exempel så räknas du inte in som bottenskrap.

Du tog ju på dig hur som haver en offerkofta och vägrade förstå innebörden i vad jag menade och det gör du fortfarande inte


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Salami:

När den här pajasen inte skriker och fjantar sig, tycker jag faktiskt han är rätt vettig.

Han borde börja gå den här vägen så skulle han kunna bli ledande i branschen och följa efter vad Totalbiscuit gjort i åratal.

Speciellt videon angående youtube kommentarer rätt nyligen, den var riktigt bra. Den pluss den här är de enda videorna av honom jag sett senaste 5+åren.

Jag tycker han gör bra för sig som det är. Alla kanske inte uppskattar hans "entertain-videor" men det behöver man inte heller göra. Kolla och lyssna på de videor han gör då han tar saker på lite mer allvar och låt han göra det han gillar att göra helt enkelt.

Personligen vill jag inte att han ska bli en "Total Biscuit". (Inte för att jag anser illa om TB dock! Tycker bara att Pewdiepie bör fortsätta göra det han älskar.)

Medlem

Bra att han berättar hur det ligger till.

MEN han är inte så oskyldig som han försöker framstå som! Kan han sluta ta emot sponsorpengar från G2A?! Värsta spelsidan ever!

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet

generaliserar du så får du räkna med att du får det tillbaka i ansiktet:)

hata är ett ord som kastas runt lite väl mycket ute på forum mot både det ena och andra.

Inte min typ av humor helt enkelt och jag skulle nog vilja hävda att jag har extremt bred smak,

Så när folk säger direkt till pewdiepie att han till exempel borde hänga sig eller skjuta sig i skallen, eller när folk säger dom vill eller ska skära halsen av han inte är att hata? Nähä okej du vet väl bättre. (tog upp nu två exempel endast som folk har skrivit om honom och till honom)

Sen märks det att du inte läste allt jag skrev till dig, jag sa aldrig att man måste tycka om honom. Och att det BEROR PÅ vad man säger, säger man att felix inte är ens val av youtuber till exempel så räknas du inte in som bottenskrap.

Du tog ju på dig hur som haver en offerkofta och vägrade förstå innebörden i vad jag menade och det gör du fortfarande inte

skippa wall of text, ont i huvudet:;)

Ditt sätt att skriva visar bara att du behöver kanske tänka till lite extra ,hade du dragit upp nått exempel när du skrev hata från början så hade jag inte skrivit något om det..

ta ett chill pill vetja, och offerkofta ??? kom igen för att jag inte tycker som dig återigen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet

generaliserar du så får du räkna med att du får det tillbaka i ansiktet:)

hata är ett ord som kastas runt lite väl mycket ute på forum mot både det ena och andra.

Inte min typ av humor helt enkelt och jag skulle nog vilja hävda att jag har extremt bred smak,

Så när folk säger direkt till pewdiepie att han till exempel borde hänga sig eller skjuta sig i skallen, eller när folk säger dom vill eller ska skära halsen av han inte är att hata? Nähä okej du vet väl bättre. (tog upp nu två exempel endast som folk har skrivit om honom och till honom)

Sen märks det att du inte läste allt jag skrev till dig, jag sa aldrig att man måste tycka om honom. Och att det BEROR PÅ vad man säger, säger man att felix inte är ens val av youtuber till exempel så räknas du inte in som bottenskrap.

Du tog ju på dig hur som haver en offerkofta och vägrade förstå innebörden i vad jag menade och det gör du fortfarande inte

skippa wall of text, ont i huvudet:;)

Och vilken vägg sedan!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Oooh, "ni är obetydliga". Handsken är kastad.

Så jävla gött sagt!

Medlem

Vilket töntigt svar till media, att ens yttra sig något om det.

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Notumforce:

Så vi som tycker annorlunda är bottenskrap? nice..

Beror ju på HUR ni tycker, till exempel så kastas det runt mycket hat mot felix och är man hatisk mot någon kan man inte vara annat än bottenskrap.
Nu sa jag inte att du riktat hat mot honom, så varför ta på dig offerkoftan på direkten?
Inte precis så att jag sa att man måste tycka om honom annars är man dum i huvudet

generaliserar du så får du räkna med att du får det tillbaka i ansiktet:)

hata är ett ord som kastas runt lite väl mycket ute på forum mot både det ena och andra.

Inte min typ av humor helt enkelt och jag skulle nog vilja hävda att jag har extremt bred smak,

Så när folk säger direkt till pewdiepie att han till exempel borde hänga sig eller skjuta sig i skallen, eller när folk säger dom vill eller ska skära halsen av han inte är att hata? Nähä okej du vet väl bättre. (tog upp nu två exempel endast som folk har skrivit om honom och till honom)

Sen märks det att du inte läste allt jag skrev till dig, jag sa aldrig att man måste tycka om honom. Och att det BEROR PÅ vad man säger, säger man att felix inte är ens val av youtuber till exempel så räknas du inte in som bottenskrap.

Du tog ju på dig hur som haver en offerkofta och vägrade förstå innebörden i vad jag menade och det gör du fortfarande inte

skippa wall of text, ont i huvudet:;)

Ditt sätt att skriva visar bara att du behöver kanske tänka till lite extra ,hade du dragit upp nått exempel när du skrev hata från början så hade jag inte skrivit något om det..

ta ett chill pill vetja, och offerkofta ??? kom igen för att jag inte tycker som dig återigen.

Åter igen sa jag aldrig du måste tycka som mig, du skapar egna tolkningar konstant så lägger ner diskussionen här


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Vilket töntigt svar till media, att ens yttra sig något om det.

Töntigt? Att han tycker media kastar skit utan att ens dom kollat upp saker och ting innan? Jo så töntigt, han har ju full rätt att säga sin åsikt om det hela


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Vilket töntigt svar till media, att ens yttra sig något om det.

Kunde varit en aning mognare, men han har ju dock rätt han lever på sina fans inte media..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Bra svar på tal, punkt.

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Fr0gg0.:

Vilket töntigt svar till media, att ens yttra sig något om det.

Kunde varit en aning mognare, men han har ju dock rätt han lever på sina fans inte media..

Men media lever lustigt nog på honom

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Fr0gg0.:

Vilket töntigt svar till media, att ens yttra sig något om det.

Kunde varit en aning mognare, men han har ju dock rätt han lever på sina fans inte media..

Men media lever lustigt nog på honom

media älskar ju den typen av stil ala donald trump:P


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Salami:

När den här pajasen inte skriker och fjantar sig, tycker jag faktiskt han är rätt vettig.

Han borde börja gå den här vägen så skulle han kunna bli ledande i branschen och följa efter vad Totalbiscuit gjort i åratal.

Speciellt videon angående youtube kommentarer rätt nyligen, den var riktigt bra. Den pluss den här är de enda videorna av honom jag sett senaste 5+åren.

Är inget personligt fan av hans videos men han är ju redan ledande i branschen. Finns ingen annan gamingkanal på youtube som ens kommer i närheten av Pewdipie.

Tycker det är starkt jobbat och att han ska fortsätta i den stil han håller på med.

Att han inte heller döljer eller försöker gömma att han varit sponsrad är ett stort plus på kanten!

Kör hårt Felix!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Så länge man är öppen med att man blir sponsrad av olika företag för att tal om deras produkt så är det "okej" enligt mej.

Själv kommer jag dock ha svårt att se honom som opartisk i framtiden.

Medlem
Skrivet av employed:

Så länge man är öppen med att man blir sponsrad av olika företag för att tal om deras produkt så är det "okej" enligt mej.

Själv kommer jag dock ha svårt att se honom som opartisk i framtiden.

Så du såg honom som opartisk före detta svammel? Då har alltså media som ljugit fått dig att tro något sämre om honom? Han har ju fortfarande en disclaimer på videos han gör som är sponsrade även om man kan vara ännu tydligare (exempelvis säga det i början av videon eller så). Han gör ju generellt inte recensioner utan "Lets plays".

Sen kan man väl ta vad han säger med en nypa salt på en del saker men det stämmer ju in på allt och alla på nätet. Man måste skapa en egen uppfattning.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Salami:

När den här pajasen inte skriker och fjantar sig, tycker jag faktiskt han är rätt vettig.

Han borde börja gå den här vägen så skulle han kunna bli ledande i branschen och följa efter vad Totalbiscuit gjort i åratal.

Faaaaast, du borde kanske kolla upp VARFÖR han gör som han gör i sina videos innan du uttalar dig klantigt, samma när det kommer till jacksepticeye. Folk säger åt han att sluta skrika men han brukar svara med (skrika är roligt så varför ska jag ändra mig?)

Om man gör något man tycker om och som faktiskt fungerar varför ändra sig för att en liten del bottenskrap inte kan respektera människor?

samt så har felix lugnat sig en hel del med sitt skrikande, att döma efter några få av nya videos samt dom äldre fungerar inte. Jag brukar kolla på honom och vet att han har lugnat sig ett par hekton

Utöver det så förstår jag inte vad du har emot att folk fjantar sig

Antingen är han en arg 40 årig gubbe som aldrig förståt sig på youtube, eller så är det en arg liten tonåring som inte blev känd på sina cod eller minecraft klipps på youtube. Det är alltid dessa två som hatar Pewdiepie. Ärligt talat.

Medlem

Och där har ni svaret varför han är grymmast på Youtube!

Fuck Media!

12
Skriv svar