Hearthstone patchat – så låser du upp ny murloc-hjälte

Robot
Hearthstone patchat – så låser du upp ny murloc-hjälte
Medlem
Hearthstone patchat – så låser du upp ny murloc-hjälte

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.

Du får göra precis som alla gjorde i Heroes of the Storm när Blizzard införde Recruit-a-Friend-systemet där: Smurfkonton - d.v.s. rekrytera ett nytt konto som du själv spelar på. Använd https://temp-mail.org/ för att generera en tillfällig mailadress att registrera på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Shimo:

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Shimo:

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.

Du får göra precis som alla gjorde i Heroes of the Storm när Blizzard införde Recruit-a-Friend-systemet där: Smurfkonton - d.v.s. rekrytera ett nytt konto som du själv spelar på. Använd https://temp-mail.org/ för att generera en tillfällig mailadress att registrera på.

Jag gjorde det igår. Går skitsnabbt, förutom att man måste spela igenom den jävla tutorialen. Men det är level 20 sammanlagt på alla hjältar, och alla börjar på lvl 1. Krävs 1 win med varje klass mot typ innkeeper så är man level 18. Fick dock inget card pack...:<?

Edit: Verkar som om man endast får card pack för de senare 4 man rekryterar.

Releasehästryttare
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Shimo:

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Shimo:

Happ. Alla jag känner spelar redan...
Tack Blizz.

Du får göra precis som alla gjorde i Heroes of the Storm när Blizzard införde Recruit-a-Friend-systemet där: Smurfkonton - d.v.s. rekrytera ett nytt konto som du själv spelar på. Använd https://temp-mail.org/ för att generera en tillfällig mailadress att registrera på.

Jag gjorde det igår. Går skitsnabbt, förutom att man måste spela igenom den jävla tutorialen. Men det är level 20 sammanlagt på alla hjältar, och alla börjar på lvl 1. Krävs 1 win med varje klass mot typ innkeeper så är man level 18. Fick dock inget card pack...:&lt;?

Edit: Verkar som om man endast får card pack för de senare 4 man rekryterar.

Öppnar du vänlistan inne i spelet så finns det en ny knapp där du kan se hur långt dina rekryter kommit och hur många fria packs du fått.

Medlem
Skrivet av Devan:

Öppnar du vänlistan inne i spelet så finns det en ny knapp där du kan se hur långt dina rekryter kommit och hur många fria packs du fått.

Ah, coolt. Det visste jag inte, tackar för den infon! Och där är det ganska klart och tydligt att första vännen ger ett porträtt för Shaman och den andra 4 unlocks är card packs.

Releasehästryttare
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Devan:

Öppnar du vänlistan inne i spelet så finns det en ny knapp där du kan se hur långt dina rekryter kommit och hur många fria packs du fått.

Ah, coolt. Det visste jag inte, tackar för den infon! Och där är det ganska klart och tydligt att första vännen ger ett porträtt för Shaman och den andra 4 unlocks är card packs.

Japp , själv gjorde jag ett smurf konto och efter en timme så hade jag låst upp nya hjälten, så det gick betydligt snabbare än att spela upp en char i wow som behövdes för att låsa upp paladin hjälten

Medlem

Man undrar ju om Blizz gör detta för att stärka sitt varumärke i form kontostatistik (smurfkonton).

Medlem

gjorde ett smurf konto och det gick rätt snabbt, klart värt det för folk som älskar murlocs:D

Releasehästryttare
Skrivet av krythorian:

gjorde ett smurf konto och det gick rätt snabbt, klart värt det för folk som älskar murlocs:D

Jupp, men i nästa expansion av wow så får de se till och göra murlocks en spelbar ras.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av krythorian:

gjorde ett smurf konto och det gick rätt snabbt, klart värt det för folk som älskar murlocs:D

Jupp, men i nästa expansion av wow så får de se till och göra murlocks en spelbar ras.

Oja, det är något som jag suttit och önskat ett bra tag, vet bara inte hur dom skulle få till det med loren

Medlem

Murlock decks ökade just med 5000%.

Releasehästryttare
Skrivet av krythorian:
Skrivet av Devan:
Skrivet av krythorian:

gjorde ett smurf konto och det gick rätt snabbt, klart värt det för folk som älskar murlocs:D

Jupp, men i nästa expansion av wow så får de se till och göra murlocks en spelbar ras.

Oja, det är något som jag suttit och önskat ett bra tag, vet bara inte hur dom skulle få till det med loren

Medlem

Jag lyckades få min flickvän att göra ett konto att spela på. Inget fusk här inte.

Skit bra hjälte. Dock konstigt hero powern inte är guld. Kanske patchas snart.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar