Vinn betanycklar till World of Warcraft: Legion

Robot
Vinn betanycklar till World of Warcraft: Legion

Hjälp Blizzard att jaga buggar och upplev de nya områdena innan alla andra.

#world-of-warcraft


Medlem
Vinn betanycklar till World of Warcraft: Legion

Edit: dubbelpost verkar det som

Medlem

14 aktiva prenumeranter

Medlem

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Medlem
Skrivet av JurgenRapp:

14 aktiva prenumeranter

Galet hög månadskostnad för dessa 14. Snacka om hängivna gamers!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Dec
Medlem

Antar att det ska vara miljoner i andra frågan


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Har riktigt kul i betan, ser fram emot 30 aug

Medlem

Tekniskt sett så är det rätta svaret på #3 fel

Medlem
Skrivet av JurgenRapp:

14 aktiva prenumeranter

Då kan du gott banga i att kommentera & tävla Såvida du inte är en av de hängivna 14?

Medlem

Med antalet prenumeranter i denna tävling så är nog WoW det minst framgångsrika spelet någonsin.

Skägg.
10 Chambers

Miljoner miljarder!


signatur
Medlem
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Nej, bara Retribution Paladins.

Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Du kommer säkert att köpa expansionen i smyg och spela när ingen ser på.

Medlem

Kört en hel del av beta och än så länge verkar det väldigt bra. Svårt att avgöra hur endgame situationen kommer se ut dock då Warlords of draenor såg bra ut i betan med. Blizzard har dock gått ut och sagt att det inte kommer vara samma fiasko som Draenor så man får väl hoppas (3 content-patcher istället för 1 osv)

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Nej, bara Retribution Paladins.

Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.

Jag gillar inte riktigt vart spelet är påväg - ösa legendariska vapen över spelarna? Känns som ett desperat ex. Dessutom tycker jag det finns bättre spel som inte kräver en sub fee på 100kr/månaden för minimal content PLUS kostnad för expansionerna

Även om man inte betalar varje månad, och spelar WoW konstant så är det alltid roligt med en ny expansion. Speciellt nu när det gamla talangträdet återkommer i viss form i ens häftiga superduperlegendariska vapen.

Medlem

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Medlem
Skrivet av Manqs:

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Det är väl gissningsvis momsen som dragit av en nyckel när de skeppades till Europa.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Alla som säger att dom inte kommer spela nya.... kommer göra det i smyg...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Oj,sist man var inloggad så dominerade väl inte människan jorden?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Det är då på tiden.

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Nej, bara Retribution Paladins.

Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.

Jag gillar inte riktigt vart spelet är påväg - ösa legendariska vapen över spelarna? Känns som ett desperat ex. Dessutom tycker jag det finns bättre spel som inte kräver en sub fee på 100kr/månaden för minimal content PLUS kostnad för expansionerna

Minimal content?
Märks att du inte testat betan eller hållit dig uppdaterad.
Du kommer ha mer än tillräckligt att göra i Legion, det vågar jag lova.

Medlem

Bara att hoppas!


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem
Skrivet av Manqs:

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Och nu sänkte du själv din vinstchans genom ditt dåliga beteende


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Njäe, kanske köper det vid release, men det finns ju ingen chans att jag tröttnar på det nu, genom en beta

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Manqs:

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Och nu sänkte du själv din vinstchans genom ditt dåliga beteende

Antar att sarkasmen inte tog sig genom skärmen som vanligt här på internet. Men jag hoppas att folk egentligen förstår att normala människor inte bråkar om 0,04%.

Eller är jag naiv och det är det folk faktiskt gör?

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ergo:

Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?

Nej, bara Retribution Paladins.

Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.

Jag gillar inte riktigt vart spelet är påväg - ösa legendariska vapen över spelarna? Känns som ett desperat ex. Dessutom tycker jag det finns bättre spel som inte kräver en sub fee på 100kr/månaden för minimal content PLUS kostnad för expansionerna

Minimal content?
Märks att du inte testat betan eller hållit dig uppdaterad.
Du kommer ha mer än tillräckligt att göra i Legion, det vågar jag lova.

Jag tvivlar inte på att legion kommer tillföra ny content, dock är jag skeptisk till vad jag faktiskt får ut av att betala 100kr i månaden om man ser till wod

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Manqs:

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Och nu sänkte du själv din vinstchans genom ditt dåliga beteende

Antar att sarkasmen inte tog sig genom skärmen som vanligt här på internet. Men jag hoppas att folk egentligen förstår att normala människor inte bråkar om 0,04%.

Eller är jag naiv och det är det folk faktiskt gör?

för det första så är det väldigt svårt att förstå att något är sarkasm eller ironi över lite text på nätet, och för det andra det finns folk som bråkar för såna småsaker


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Miljoner miljarder!

Skulle du kunna vara snäll och ta bort mitt bidrag? Jag tävlade bara för att vinna en nyckel åt min granne, men han hade tydligen redan en.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Manqs:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av Manqs:

Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...

Och nu sänkte du själv din vinstchans genom ditt dåliga beteende

Antar att sarkasmen inte tog sig genom skärmen som vanligt här på internet. Men jag hoppas att folk egentligen förstår att normala människor inte bråkar om 0,04%.

Eller är jag naiv och det är det folk faktiskt gör?

för det första så är det väldigt svårt att förstå att något är sarkasm eller ironi över lite text på nätet, och för det andra det finns folk som bråkar för såna småsaker

Jag förstod jättelätt att det var sarkasm.

12
Skriv svar